#


لباس خالخالی و اکسسوری مناسب آن

لباس خال خالی
19 ژوئن 2017 بدون نظر 1577 بازدید

لباس خالخالی و اکسسوری مناسب آن

لباس خالخالی و اکسسوری مناسب آن

همگی براین موضوع واقفیم که هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب لباس مجلسی خانم ها وجود ندارد و اکثر خانم ها هر لباسی را که به نظرشان مناسب برسد امتحان کرده وآن را تهیه میکنند و برای یک بار هم که شده آن را امتحان خواهند کرد.امروز قرار است کارشناسان ازمن بپرس شما را در انتخاب لباسی مناسب وچگونگی ست کردن آن با یک اکسسوری زیبا همراهی کنند. برخی از خانم های جوان هنگام انتخاب لباس مجلسی به طرح های خال خالی نیز اهمیت می دهند وپوشیدن این سبک لباس ها در سال های اخیر بین خانم های جوان بسیار مرسوم شده است.

ما دراین مقاله می خواهیم در مورد این لباس و اکسسوری های مناسبی که برای ست کردن آن استفاده می شوند صحبت کوتاهی داشته باشیم.از شما می خواهیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

ایجاد هماهنگی بین اکسسوری ها

لباس خال خالی

لباس خال خالی

هنگامی که میخواهید لباسی را انتخاب کنید به رنگ آن دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید به راحتی اکسسوری ها و لوازم تزئینی خود را با آن ست کرده واستفاده نمائید.

ایجاد هماهنگی بین اکسسوری و لوازم تزئینی با خال خال های لباس مجلسی جزو یکی از مهمترین مواردی است که باید با هوشیاری کامل به آن توجه کرد.این توجه ودقت باعث می شود که اکسسوری های استفاده شده به زیبایی خود را نشان داده وبه عبارتی ساده تر با لباس شما ست شوند.ایجاد هماهنگی بین خال خال های لباس و اکسسوری ها  بسیار تاثیر گذارتر از ایجاد هارمونی بین لوازم تزئینی ورنگ زمینه لباس است وباعث به وجود آمدن ترکیبی زیبا وفوق العاده شیک خواهد شد.

استفاده از کم ترین تعداد اکسسوری

شلوغ وپر بودن لباس مجلسی خال خالی واضح است به همین دلیل به افرادی که این مدل لباس ها را انتخاب می کنند پیشنهاد می کنیم از کم ترین اکسسوری ها برای هماهنگی با لباس تان استفاده کنید چرا که شلوغی لباس خال خالی به خودی خود باعث خستگی چشم ها خواهد شد پس دو یا سه لوازم تزئینی را برگزینید تا جذاب تر به نظر برسید.البته در مورد کیف و کفش باید استثنا قائل بود چرا که آن ها جز موارد کاربردی هستند وبه همین دلیل باید درمورد سایر اکسسوری ها دقت کافی به خرج داد.

انتخاب ساده ترین اکسسوری ها برای ست کردن

زمانی که لباس مجلسی شما جزو طرح های خال خالی است سعی کنید به سراغ اکسسوری هایی که با طرح لباستان در یک سمت قرار دارد نروید چراکه ترکیب زننده ای به وجود خواهد آمد. اکسسوری های دیگری که دارای طرح های شلوغ هستند نیز برای ست کردن با این لباس ها اصلا مناسب نیستند پس آن ها رانیز انتخاب نکنید. پیشنهاد ما استفاده از اکسسوری های ساده است که در عین سادگی بسیار شیک بوده وجذابیت شما را نمایان خواهند کرد.

استفاده از یک کمربند تک رنگ زیبا به همراه یک لباس مجلسی خال خالی باعث میشود تیپ شما جذاب تر به نظر برسد وچشم اطرافیان ازدیدن شلوغی لباس شما خسته نشود.پس هنگامی که برای انتخاب لباس مجلسی میروید به شلوغی وسادگی طرح آن دقت کنید و یکمر بند تک رنگ وساده را هرگز فراموش نکنید که ترکیب زیبایی با لباستان می سازد واستایل شما را شیک تر نشان خواهد داد.

کلاه را فراموش نکنید

به سر گذاشتن یک کلاه ساده وخوش رنگ دخترانه مانند کمربند باعث ایجاد یک تیپ بسیار زیبا و دلفریب خواهد شد.با توجه به موقعیتی که در آن قرار می گیرید میتوانید نوع و مدل کلاه را انتخاب کنید.

استفاده از دستمال گردن را فراموش نکنید

اگر یک دستمال گردن تک رنگ را به همراه لباس مجلسی خال خالی خود بپوسید نگاه مشتاق دیگران را به سمت آن جلب خواهید کرد. انتخاب نوع بستن این دستمال گردن به سلیقه شما بستگی دارد ولی توصیه ای که ما به شما میکنیم این است که آن را در جلوی گردن گره زده و دو طرف آن را آویزان کنید که بسیار ساده ترو شیک تر خواهد بود.

کفش ساده را انتخاب کنید

لباس خال خالی

لباس خال خالی

کفش های مختلفی برای هماهنگ شدن با لباس خال خالی وجود دارد که عبارتند از کفش های پاشنه کوتاه و کفش های پاشنه بلند که جلو بسته اند وهمینطور کفش های تخت؛تمام این مدل کفش ها به زیبایی با لباس مجلسی شما ست خواهند شد ولی توصیه کارشناسان از من بپرس به شما پوشیدن کفش های ساده ای است که درهر شرایطی با لباس شما مناسب می باشد.

اکسسوری های دیگری نیز وجود دارد که میتوان برای ایجاد یک هارمونی زیبا با یک لباس مجلسی خال خالی به کار می روند که  عبارتند از گیره های پاپیونی مو، دست بند وگردنبند مروارید و کیف که هرکدام از اینها به سادگی می توانند با لباس شما ست شده ویک ترکیب زیبا را بسازند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *