#


چگونه ظاهر متناسبی داشته باشیم؟

11 می 2017 بدون نظر 1167 بازدید

چگونه ظاهر متناسبی داشته باشیم؟

چگونه ظاهر متناسبی داشته باشیم؟

 شیوه پوشش ما در ارتباطات اجتماعی ما تاثیر بی نهایت مهمی دارد.شما در برخورد اول تان با یک فرد چیزی که توجه تان را جلب میکند نحوه ی پوشش اوست.اگر فکر میکنید لباس پوشیدن تان آن تاثیری كه می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟یا گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان ‌‌طوري ظاهرتان را برانداز می‌كنند كه خوش‌تان نمی‌آید؟ یا نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشكل كجاست؟ پیشنهادات و نكات ما را در این نوشته از دست ندهید.

چگونه زن خوشتیپی باشیم؟

اندازه لباس

اندازه و مناسب بودن لباستان، برای حس اعتماد به نفس بسیار مهم است. ژاکت مثال بسیار خوبی است. یک ژاکت شل و گشاد باعث می شود کثیف و نامرتب جلوه کنید. ژاکتی که اندازه تان باشد شما را تمیزتز و مرتب تر نشان میدهد و باعث میشود با اعتماد به نفس بیشتری بایستید و راه بروید. در این بخش نمونه های دیگری نیز برای شما مطرح  میکنیم تا ببینید هر لباسی در چه اندازه ای باشد به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

شلوار

شلوار مناسب آن شلواری نیست که چسبِ تنتان باشد، باید به سایزتان باشد. فکر نکنید اگر شلوار دقیقاً اندازه تان باشد، انحناهای بدنتان را مشخص خواهد کرد، بلکه شما را نسبت به شلوارهای گشاد لاغرتر و صاف تر نشان خواهد داد.

ژاکت، کت، پیراهن و بالاپوش

پوشیدن بالاپوش هایی که در قسمت کمر تنگ میشود، کمک می کند که هیکلتان موجدار و متناسب دیده شود و زنانه تر است. به یاد داشته باشید که لباسهایی که بیش از حد گشاد و شل و ول هستند، شما را کوتاه قد تر و نامرتب تر نشان می دهند.

کفش : گاهی اوقات پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث لنگ زدنتان می شود و کسی آن را نمی پسندد. اما اگر کفشی را انتخاب کنید که مناسب و برازنده ی شما باشد، اگر پاشنه ی بلندی داشته باشد باعث می شود که بلندقدتر، لاغرتر و جذابتر تر به نظر برسید.

جواهرات

یکی از سریعترین و موثرترین راه ها برای داشتن ظاهری زیبا و پرجلوه استفاده از جواهرات است. انداختن گردن بند، دستبند و گوشواره های پهن باعث جلوه بیشتر شما می شود و توجه شوهرتان را به سمتتان جلب می کند.

رنگ لباس

سر تا پا مشکی پوشیدن باعث می شود که لاغرتر و صاف تر جلوه کنید. اما پوشیدن لباسهای رنگی به دیگران نشان م یدهد که شما از اینکه به چشم بیایید نمی ترسید. همچنین لباسهای رنگی کمک می کند تا قسمت هایی را که نمی خواهید مورد توجه قرار بگیرند را بپوشانید.

ترکیب رنگها

مجبور نیستید تا رنگ همه چیز را با هم سِت کنید. پوشیدن تاپ نارنجی بسیار جالب است، اما اگر آن را با یک شلوار شکلاتی، ذغالی یا بورگاندی ست کنید جلوه ی بهتری به آن خواهد داد. صورتی را با خاکستری یا آبی نفتی سِت کنید، جالب خواهد شد. طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس کنید. اگر با پوشیدن رنگ روشن تر برای بالاتنه و رنگ تیره تر برای پایین تنه احساس بهتری دارید، به هر طریقی شده همین کار را انجام دهید.

چگونه مرد خوشتیپی باشیم؟

کت شلوار

کت شلوار اصلی ترین بخش لباس رسمی است.یک کت شلوار شیک ظاهری کامل، سنتی و رسمی را در ذهن تداعی می کند.انتخاب پارچه با طرح ظریف یا راه راه های باریک، کت شلوار را جذابتر می کند و درمیان کت شلوارهای سرمه ای، زغال سنگی و مشکی تکرنگ و ساده، متمایز و برجسته می شود. شما می توانید از برندهای معروف و معتبر استفاده کنید.

کراوات:اگر شما معمولا کت شلوار میپوشید، بهتر است هر فصل یک کراوات جدید بخرید. اگر قبلا انواع کراوات های اصلی و معمول را خریداری کردید و در قفسه لباستان دارید، به دنبال رنگ و طرح های اصلی مانند صورتی، قهوه ای سوخته، نارنجی یا راه راه های قطری باشید. اگر به تطابق رنگ و طرح حساس هستید، بهتر است کراواتهای رنگی و طرح دار را با پیراهن تکرنگ ساده بپوشید. اگر هم می خواهید این ریسک را بکنید و یک کراوات طرحدار را با پیراهنی طرحدار ست کنید، مطمئن بشوید که طرح رنگی آنها شبیه به هم است و دقت کنید که طرح و راه کراوات و پیراهن در یک جهت باشد.

دکمه سرآستین

دکمه های سرآستین، جواهرات و دکمه های تزئینی هستند که برای تزئین و بستن دو بخش سر آستین پیراهن استفاده می شود. دکمه سرآستین یک وسیله جانبی خیلی کوچک است که بیشتر در مواقع رسمی استفاده می شود و تاثیر زیادی در ظاهر کت یا پیراهن مردانه دارد. می توانید با استفاده از دکمه سرآستین، در محیط کار خود به عنوان فردی رسمی و کلاسیک ظاهر شوید.یک راه دیگر برای اینکه متمایز و شیک باشید، انتخاب دکمه سرآستین با سنگ قیمتی و اصل مثل عقیق یا زمرد است.

ساعت

ساعت یکی از مهمترین وسایل جانبی است که هر مردی باید داشته باشد؛ اولین چیزی که در یک ساعت مردانه باید جستجو کرد، یک صفحه بزرگ است. یکی از مزایای صفحه بزرگ این است که مدل عقربه های ساعت به خوبی دیده می شود و می توان سبک و مد را به عقربه های استاندارد ساعت افزود.  کفش

کفش مشکی چرمی رسمی ترین مدل کفش است. اما می توانید گاهی اوقات به جای آن از کفش قهوه ای یا قرمز خیلی تیره استفاده کنید.کفش فقط یک وسیله کاربردی نیست، بلکه یک وسیله جانبی مهم در لباس محسوب می شود. به عنوان مثال اگر کت شلوار روشن پوشیده اید می توانید کفش قهوه ای مایل به زرد را با آن ست کنید یا با کت شلوار تیره رنگ، کفش پوست شیک و زیبایی را بپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *