#


شیک پوشی مردانه با استفاده از دستمال جیبی

29 ژانویه 2018 بدون نظر 3273 بازدید

شیک پوشی مردانه با استفاده از دستمال جیبی

شیک پوشی مردانه با استفاده از دستمال جیبی

افراد برای اینکه استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورند به دنبال راهکارهای مختلفی می روند. برخی سعی می کنند با خریدن لباس های گران قیمت این کار را انجام دهند اما برخی دیگر از افراد با ساده ترین لباس ها ظاهر جذابی را برای خود به وجود می آورند. این موارد می تواند زیبایی ظاهر را برای افراد به وجود بیاورد اما توجه به جزئیاتی که مورد استفاده قرار می کیرد می تواند بهترین نتیجه را برای افراد داشته باشد.

اگر به دنبال استایلی زیبا هستید باید به جزئیاتی که به کار می گیرید توجه بسیار زیادی داشته باشید. نکات ریزی که وجود دارد در کنار رنگ هایی که انتخاب می کنید و ملزوماتی که به همراه لباس خود به کار می گیرید همگی جزو جزئیاتی هستند که موجب می شوند استایل شما زیباتر و جذاب تر از هر زمان دیگری دیده شود.

استفاده از دستمال جیبی

یکی از جزئیات بسیار مهمی که اغلب افراد با استفاده از آن خود را به عنوان یک جنتلمن نشان می دهند دستمال جیبی می باشد. تا چندی پیش افراد از عینک و کارت ویزیت به جای دستمال جیبی استفاده می کردند اما در حال حاضر این اکسسوری زیبا مجددا بازگشته و جای خود را در میان لوازمی که مردان استفاده می کنند تا جذاب تر دیده شوند حفظ کرده است. افراد بسیار مشهوری نیز در جهان وجود دارند که از این اکسسوری زیبا استفاده می کنند و زیبایی استایل خود را کامل می کنند.

جرج کلونی و جیمز باند و برد پیت از جمله مردان مشهوری هستند که در استایل جذاب خود از دستمال جیبی استفاده می کنند. به کارگیری از دستمال جیبی موجب می شود تا کت و شلوار و یا حتی کت تک شما حال و هوای بهتری داشته باشد و و جذاب تر نیز دیده شود. انتخاب دستمال جیبی مناسب به نظر بسیار ساده دیده می شود اما می تواند همچون وسیله ای جادویی استایل شما را خاص و ویژه نشان دهد.

تا کردن دستمال جیبی به شیوه های مختلفی انجام می شود و مدل های متنوعی برای این کار در فضای مجازی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرده و دستمال جیبی خود را به زیباترین حالت تا کرده و در جیب کت خود قرار داد. بهترین روشی که می توانید از دستمال جیبی خود استفاده کنید این است که در خصوص دستمال جیبی هایی که دارای طرح های پیچیده و کمی هم شلوغ است شکل مربع را انتخاب کرده و آن را به این شکل تا کنید. در مورد دستمال هایی که دارای طرح ساده است بهتر است به سراغ مواردی بروید که به صورت تک رنگ است و آن را به شکل پیچیده ای تا کرده و در جیب خود قرار دهید.

بهترین شکل در مورد دستمال جیبی هایی که از هنر سوزن دوزی در حاشیه آن ها استفاده شده است این است که آن را به شکل مثلث داخل جیب خود بگذارید و به این شکل حاشیه های کار شده را از جیب خود بیرون بیندازید تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید. استفاده از این طرح دستمال جیبی ها به شما کمک می کند تا ظاهر خود را زیباتر نشان دهید و جذابیت استایل خود را ارتقا داده و درخششی خاص برای خود به وجود بیاورید.

علیرغم اینکه در حال حاضر در دنیای مد و فشن تغییرات بسیاری در زمینه قوانین و مدها به وجود آمده و قانون طلایی که در عصر جدید مطرح شده عدم هماهنگی بین رنگ ها را عنوان می کند اما بهتر است شما این کار را که به نوعی ریسک به حساب می آید انجام نداده و به رنگ های انتخابی خود توجه ویژه ای داشته باشید. زمانی که از کراوات به همراه کت و شلوار خود استفاده می کنید می توانید رنگ آن را در زمینه انتخاب دستمال جیبی مناسب در نظر بگیرید.

در خصوص کراوات هایی که به رنگ زرشکی و یا قرمز است و طرح ساده ای دارد بهترین دستمال جیبی مدل هایی است که به رنگ سفید و یا کرم می باشد و دارای طرح راه راه و یا حتی خالخالی است و یا حتی طرح های چهار خانه باشد. در خصوص طرح هایی که در دستمال جیبی انتخابی به کار رفته بهتر است به رنگ قرمز و یا زرشکی باشد تا بتواند بهترین ترکیب را در کنار کراوات برای استایل شما به وجود بیاورد.

افرادی که در تیپ خود از کراوات های راه راه استفاده می کنند بهتر است به سراغ دستمال هایی بروند که دارای طرح خالخالی است. کراوات هایی که طرح شلوغی دارند و از رنگ های بسیاری در آن ها استفاده شده است نیازمند دستمال جیبی هایی هستند که یکی از رنگ های کراوات را در خود داشته باشد. البته در تمام این موارد ذکر شده باید توجه داشته باشید که رنگ کراوات و دستمال جیبی شما با یکدیگر هماهنگی کاملی نداشته باشد تا بتوانید بهترین ترکیب را در استایل خود به وجود بیاورید.

دستمال جیبی مناسب با کت های تک

اگر کتی که برای پوشیدن برگزیده اید به جنس کتان و یا مخمل است و یا هر جنس دیگری دارد نیازی نیست به همراه آن کراوات استفاده کنید ولی تمایل زیادی به استفاده از دستمال جیبی دارید و نمی دانید کدام طرح دستمال می تواند برای شما ایده آل باشد. باید بگوئیم در این موارد می توانید انتخاب های زیادی پیش روی خود داشته باشید و مدل های متنوع دستمال جیبی را استفاده کنید. برای اینکه بتوانید با استایل اسپرت خود دستمال جیبی مناسبی را به کار بگیرید بهتر است از روش های ساده برای تا کردن آن استفاده کنید.

دستمال هایی که به صورت لایه لایه هستند هیچ گونه هماهنگی با استایل شما نخواهد داشت و جذابیت ظاهر شما را نیز تا حدودی کاهش می دهد. در خصوص تیپ اسپرتی که برای خود ایجاد می کنید می توانید رنگ ها و طرح های مختلفی را در خصوص دستمال جیبی انتخاب کنید و در این زمینه هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. این کار به شما کمک می کند تا ظاهری ایده آل و زیبا را برای خود به وجود بیاورید و بتوانید از یک اکسسوری ساده به عنوان وسیله ای پر کاربرد استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *