#


سال۲۰۱۸ و مواردی که به عنوان مد شناخته نمی شوند

6 ژانویه 2018 2 نظر 2037 بازدید

سال۲۰۱۸ و مواردی که به عنوان مد شناخته نمی شوند

سال۲۰۱۸ و مواردی که به عنوان مد شناخته نمی شوند

زمانی که گفته می شود فشن دیگر افراد نمی توانند بگویند الآن بخر و فردا روز آن را کناری بینداز. گاهی افراد این گفته را به عنوان شعار خود استفاده قرار داده و در دنیای مد آن را به کار می گیرند. در سال۲۰۱۷ مدها بسیار زودگذر بودند و استفاده از اکسسوری ها موجب جسورتر دیده شدن افراد بود. ترندهای بسیاری در این سال وارد شدند که از مدهای دهه نود در طراحی آن ها الهام گرفته شده بود و برخی از این مدها و ترندها از بین رفتند و دیگر نامی از آن ها در میان نبود.

در سال جاری میلادی موارد بسیاری وجود دارد که دیگر مد نخواهد بود و بهتر است از آن ها در استایل خود استفاده نکنید. بهتر است به کمد لباس های خود نگاهی بیاندازید و ببینید کدام یک از آن ها دیگر در سال۲۰۱۸ جای ندارند.

تیشرت هایی که نوشته های جالبی بر روی آن ها دیده می شود

الی لوین یکی از استایلیست های مشهوری است که با سلبریتی های مختلفی همکاری دارد. او عنوان کرده تیشرت هایی که نوشته هایی بر روی آن ها دیده می شود یکی از آیتم های اساسی به شمار میرود و دیگر در سال جاری از آن استفاده نخواهد شد و از مد می افتند. البته این دسته از لباس ها هنوز هم در بازار هستند ولی دیگر نباید آن را به عنوان مد در این سال مورد استفاده قرار داد.

تمام مواردی که به کارداشیان ها ارتباط دارد

لوئی ورداد یکی از طراحان معروفی است که لباس های افراد مشهوری همچون کیت بلانشت، ایوا لونگوریا و چند تن دیگر از سلبریتی های هالیوود را طراحی کرده است اما هرگز لباسی برای خانواده کارداشیان طراحی نکرده است. به نظر او هر مدی که به این خانواده ارتباط داشته باشد بسیار سریع از مد خواهد افتاد و به همین دلیل به افراد توصیه می کند تا مواردی را که نامی از کارداشیان ها در آن دیده می شود را در سال۲۰۱۸ به کار نگیرند.

جین هایی که بیش از اندازه گشاد هستند و لگینگ هایی که تنگی آن ها زیاد است و یا لباس هایی که در آن ها از گلدوزی به سبک ژاپنی استفاده شده است جزو مواردی هستند که به خانواده کارداشیان ارتباط دارد و استفاده از آن ها در سال جاری می تواند زود از مد افتاده و ترندی نازیبا دیده شود. بهتر است از در خصوص کیت لوازم آرایشی هم به سراغ مواردی که نام این خانواده در آن ها دیده می شود نروید تا بتوانید مدت بیشتری بر اساس مد رفتار نمائید.

استفاده از کمربندهای کرسه شکل

برخی از افراد به استفاده از کمربندهای کرسه مانند علاقه بسیار زیادی دارند اگر شما نیز جزو این افراد هستند بهتر است استفاده از این کمربندها را به فراموشی بسپارید. علت این توصیه این است که این کمربندها در سال جاری دیگر مد نیستند و جزوی از تاریخ گذشته به شمار می روند.

این کمربندها به شکلی هستند که کایلی جنر از آن ها همچنان استفاده می کند و در ست های زیبایی که ایجاد می کند این کمربندها را به کار می گیرد. کایلی جنر اعلام کرده که از کمر باریکی که دارد رضایت زیادی نداشته و به همین دلیل این کمربندها را به کار می گیرد و این کار را تا زمانی انجام خواهد داد که باریکی کمرش به حد دلخواه او برسد. کایلی جنر گفته زمانی که به کمر دلخواه خودم دست پیدا کنم دیگر از این مدل کمربندها استفاده نخواهم کرد.

کفش هایی که دارای پاشنه های بلندی هستند

یکی از افرادی که در زمینه طراحی کفش های لاکچری تخصص زیادی دارد و به عنوان پزشک پا شناخته می شود جوان اولوف می باشد که در صحبت های خود عنوان کرده خانم ها در خصوص کفش های خود به سراغ مدل هایی می روند که پاهای آن ها را به درد نیاورد. استفاده از کفش هایی که موجب راحتی پاهای آن ها هستند موجب می شود تا استایل جذاب تری داشته باشند و بتوانند به زیبایی خود را نشان دهند.

استفاده از منگوله ها

یکی از مواردی که در سال جاری میلادی دیگر به عنوان مد شناخته نمی شود منگوله ها و تزئیناتی هستند که اندازه کوچکی داشته و کمی کرکدار نیز می باشند. بهتر است اگر به این موارد علاقه دارید آن ها را فراموش کرده و به دنبال گزینه های بهتری باشید تا بتوانید در این سال به مد رفتار نموده و استایل زیبایی را برای خود ایجاد کنید.

استفاده از زیور آلاتی که اندازه بزرگی دارد

در سال۲۰۱۸ زیورآلاتی که اندازه بزرگی دارد نیز از مد خواهند افتاد و نباید به سراغ آن ها رفت. گردنبندهایی که بزرگ هستند و حجم زیادی را دارند و یا گوشواره هایی که به عنوان اور سایز شناخته می شوند در این سال جایی ندارند و باید آن ها را به دست فراموشی سپرد و به سراغ موارد بهتری رفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *