#


رولکس برندی پیشرو در جهان ساعت های مچی لوکس

رولکس
25 اکتبر 2017 بدون نظر 1461 بازدید

رولکس برندی پیشرو در جهان ساعت های مچی لوکس

رولکس برندی پیشرو در جهان ساعت های مچی لوکس

کشور سوئیس به عنوان کشوری شناخته می شود که دارای صنایع بزرگی همچون ساعت سازی می باشد. این کشور یک برند معروف و بزرگی را که در زمینه ساعتهای لوکس مچی در حال فعالیت است را در خود جای داده است. برند رولکس یک بند شناخته شده در سراس جهان است که امروز قصد داریم در مورد تاریخچه این برند کمی با شما صحبت کنیم.

رولکس از آغاز تا کنون

در ماه مارس سال ۱۸۸۱ میلادی شهر کولمباخ در کشور آلمان شاهد تولد هانس ویلسدورف بود  هانس در دوران کودکی والدین خود را از دست داد و در سال های جوانی خود برای یکی از کمپانی های ساعت سازی سوئیسی کار می کرد که به نام لا شو دو فوند شناخته می شد. هانس توانست در سن بیست و پنج سالگی به کشور انگلیس رفته و شغل و حرفه خود را در شهر لندن ایجاد کند.

رولکس

رولکس

ویلسدورف محصولات و قطعاتی که مخصوص ساعت بودند را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که معقولانه به نظر می رسید در خدمت مردم قرار می داد. ویلسدورف توانست در سال ۱۹۰۵ میلادی با مشارکت آلفرد دیویس که برادر زن ویلسدورف بود شرکت ویلسدورف و دیویس را بنیان نهاد. پس از مدتی ویلسدورف با فردی به نام هرمان آئگلر که یک تولید کننده ساعت در بیین بود قرار داد واردات ساعت های مچی را امضا کرد و این نقطه شروع کار برای هانس ویلسدورف بود.

سه سال پس از عقد قرارداد ویلسدورف با آئگلر هانس ویلسدورف توانست برند رولکس را تاسیس کند و بر اساس این نام ساعت هایی را که در اختیار داشت به فرو رساند. آن هنگام که مالیات بر واردات محصولات و کالاهای ارزشمند افزایش بسیاری در طی جنگ جهانی اول پیدا کرد ویلسدورف تصمیم گرفت به سوئیس رفته و در لا شو دو فوند یک دفتر برای شرکت خود بازگشایی کند تا بتواند از شر مالیات های سنگینی که بود خلاص شود.

ثبت رولکس به عنوان یک برند لوکس

در نیمه ماه نوامبر در سال ۱۹۱۵ میلادی بود که برند رولکس به عنوان یک برند در زمینه ساعت های مچی توانست برای شرکت ثبت گردد.هدف ویلسدورف از ابداع این نام برای شرکت خود این بود که همه افراد در سراسر جهان بتوانند به سادگی آن را ادا کرده و تلفظ نمایند.اگر به صدای کوک کردن ساعت رولکس دقت کنید خواهید دید که صدای تلفظ واژه رولکس مانند آن می باشد. این نام به اندازه ای می باشد که به راحتی می توان آن را بر روی صفحه نمایش ساعت ها قرار داد و از طرفی به سادگی قابل دیدن هستند.

رولکس

رولکس

رولکس پیشرو در دنیای ساعت مچی

طی سال های اخیر رولکس به جایگاهی دست یافته که به عنوان برندی پیشتاز در جهان ساعت های مچی لوکس شناخته می شود. افرادی که تمایل دارند پرستیژ خوبی داشته باشند می توانند از این ساعت های لوکس که نماد کاربردی بودن و پرستیژ بالا است انتخاب کرده و استفاده نمایند.ساعت هایی که با نام رولکس در کشورهای مختلف وجود دارند به خوبی اعتبار و شهرت این برند جهانی را نشان می دهند و دفتر مرکزی این برند در شهر ژنو سوئیس می باشد.

رولکس دارای بیست و هشت شریک در سراسر دنیا می باشد و چهار هزار تولید کننده ساعت برای آن کار می کنند. بیشتر از ۱۰۰ کشور جهان ساعت های رولکس را به مردم ارائه می دهند و موجب شده اند که این برند معروف و لوکس بتواند به گسترش محصولات با کیفیت خود که مبتنی بر پایه نوآوری بوده و به دنبال دستاوردهای جدید می باشد ادامه داده و محصولات مدرن تر و به روز تری را در خدمت طرفداران خود قرار دهد.

طبق آماری که در سال ۲۰۰۵ از درآمد سالانه برند رولکس منتشر شده بود این کمپانی سوئیسی با کارمندانی در حدود پنجاه و هشت هزار نفر درآمدی به میزان ۴/۷ میلیار دلار داشته است. این برند لوکس روزانه در حدود دوهزار ساعت را تولید می کند و در زمینه تولیدات خود توانسته نوآوری های بسیاری را ارائه دهد.

نوآوری های رولکس

کمپالنی رولکس توانسته در زمینه تولید ساعت مچی نوآوری های زیادی را داشته باشد که یکی از مهمترین این نوآوری ها ساخت نخستین ساعت مچی می باشد که صفحه نمایش آن قابلیت تغییر تاریخ را به صورت اتومایک دارد. یکی دیگر از نوآوری های رولکس تولید نخستین ساعت مچی ای است که می تواند به صورت خودکار تاریخ و روز را عوض کرده و به نمایش بگذارد. رولکس تولیدات ویژه دیگری نیز داشته که می توان به ساعت های مچی ای که قابلیت ضدآبی داشته و تا عمق هزار متری در زیر آب سالم باقی می مانند.

رولکس

رولکس

ساعت های مچی که می تواند ساعت دو منطقه مختلف را به صورت همزمان نشان دهند یکی دیگر از ساعت های مدرن رولکس می باشد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب کرده است. کمپانی رولکس توانسته بود به عنوان نخستین تولید کننده ای شناخته شود که دارای مجوز نصب کورنومتر بر روی ساعت های مچی خود می باشد. مسلما اگر شما هم به داشتن ساعت های مچی لوکس علاقه دارید می توانید یکی از این ساعت های ارزشمند را برای خودانتخاب کنید و از داشتن آن لذت کافی را ببرید.

ساعت های رولکس در سراسر دنیا دارای قیمتی هستند که باعث می شود آن ها را جزو ساعت های گران بها به شمار آورد. این ساعت های لوکس می تواند در ارتقای جذابیت استایل هر کاربری موثر باشد. این ساعت های سوئیسی لوکس و ارزشمند می توانند کاربرد خود را در زمانهای مختلف نشان دهند و موجب شوند زمانی که از آن استفاده می کنید علاوه بر جذابیت بینظیر خود احساس رضایت مندی نیز داشته باشید. مدل های ممتنوعی که این برند معتبر از  ساعت های خود ارائه کرده باعث شده افراد تمایل زیادی به داشتن آن ها داشته باشند وهمین امر نشان دهنده محبوبیت بیش از اندازه ساعت های رولکس در بین جوامع مختلف می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *