#


راه هایی برای لباس پوشیدن آقایان کچل

8 ژوئن 2018 بدون نظر 8493 بازدید

راه هایی برای لباس پوشیدن آقایان کچل

آقایان کچل چگونه می توانند جذاب شوند؟

هیچ فردی از ریزش موهای سرش راضی نیست. متاسفانه ۴۰درصد از آقایان نیمی از موهای شان در سن ۳۵سالگی ریخته است، ولی این مسئله باعث نمی شود که از جذابیت شان بکاهد. این افراد هنوز هم می توانند جذاب باشند به شرط آن که برخی از نکات را رعایت کنند. در ادامه برخی از نکاتی که باعث افزایش جذابیت مردان کچل می شود را ارائه داده ایم.

۱-رنگی متضاد با رنگ پوست تان بپوشید

رنگ پوست کسانی که کچل هستند نسبتبه سایر افراد بیشتر به چشم می خورد به همین دلیل باید در انتخاب رنگ لباس شان دقت کافی را داشته باشند. پیشنهاد می کنیم که در ظاهر خود تضاد به وجود بیاورید. مثلا اگر رنگ پوست تان تیره است از لباس های رنگ روشن استفاده کنید و اگر پوست روشنی دارید از لباس های تیره رنگ به تن کنید. از جمله بهترین رنگ برای افرادی که پوست روشن دارند مشکی و سبز یشمی هستند.

۲-رنگ لباس را با رنگ چشم هایتان ست کنید

از جمله موثرترین قسمت های بدن چشم ها هستند که کسانی که کچل هستند می توانند برای جذابیت بیشتر از آن ها کمک بگیرند. به این ترتیب باید لباسی بپوشید که با رنگ چشم تان هماهنگ باشد. با انجام این کار بیشتر توجهات سمت چشم و لباس تان می رود و دیگر کچل بودن تان جلب توجه نمی کند.

۳-از اکسسوری ها کمک بگیرید

پس از انتخاب لباس تان نوبت اکسسوری ها است. از جمله اکسسوری هایی که چشم ها را به سمت خود خیره می کند و از تاسی سرتان می کاهد کلاه، ساعت و عینک آفتابی هستند. بهتر است که رنگ این اکسسوری ها تیره باشند، پس در انتخاب آن ها دقت کنید.

۴-ریش تان را بلند کنید

سر کچل با ریش ترکیب جذابی را به وجود می آورد. ممکن است دیده باشید کسانی که کچل هستند و ریش بلندی دارند از جذابیت خاصی برخوردارند. در حقیقت ریش بلند باعث می شود که صورت کشیده تر دیده شود و از تاسی سرتان را کاهش دهد، ولی باید به مدل ریش تان توجه کنید. شما باید این را بدانید که چه مدل ریشی به چهره شما می آید و برای این منظور باید در ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید و پس از آن مدل ریش تان را انتخاب نمایید.

۵-متناسب با سن تان لباس بپوشید

ممکن است تصور کنید که اگر استایلی جوان پسند داشته باشید از سن و کچلی شما می کاهد، ولی این تصور اشتباه است. این را بدانید که با به تن کردن لباس های طرح دارو گرافیکی و یا شلوارک های شش جیب ارتشی کچلی سرتان را بیشتر مورد توجه قرار می دهید. این لباس با توجه به این برای سن شما مناسب نیستند علاوه بر این که برای اطرافیان تان جذاب نخواهد بود بلکه باعث می شود که در ذهن شان ابهام به وجود بیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *