#


رازهای دیوید بکهام برای خوشپوشی

رازهای دیوید بکهام
28 جولای 2018 بدون نظر 2007 بازدید

رازهای دیوید بکهام برای خوشپوشی

رازهای دیوید بکهام برای خوشپوشی

 به جرات می توان گفت که دیوید بکهام یکی از ستاره های مد به شمار می رود. چندین سال می شود که وی از دنیای فوتبال جدا شده است و به جای آن در دنیا مد و فشن دیده می شود. لباس هایی که وی در مراسم و فرش قرمزها به تن می کند همیشه توجه همه را به خود جلب می نماید، رازهای دیوید بکهام به گونه ای ست که تعداد زیادی از برندهای لباس مشهور با وی همکاری کرده اند. در ادامه قصد داریم که در خصوص رازهای دیوید بکهام برای خوشپوشی ، این ستاره ی مد توضیحاتی را ارائه دهیم.

پوشیدن کت در مراسم رسمی و غیر رسمی

هیچ چیزی به اندازه یک کت خوش دوخت برای یک مرد جذاب نیست. ممکن است با خود بگویید که کت و شلوار فقط مخصوص مراسمات رسمی است، ولی چنانچه به تیپ این ستاره نگاه کنید، متوجه می شوید که وی برای مراسم های غیر رسمی نیز از کت استفاده می کند. مثلا وی کت خود را با یک تیشرت، شلوار جین و یک کتانی ست می نماید.

از جمله نکته ای که در مورد رازهای دیوید بکهام که در زمان انتخاب کت رعایت می کند، اندازه آن می باشد. وی سعی دارد که کت انتخابی اش به طور کامل اندازه تنش باشد. لذا فرقی نمی کند که چه اندامی دارید، باید کتی که انتخاب می کنید فیت تنتان باشد.

انتخاب کرواتی متفاوت و منحصر به فرد

هنگامی که این ستاره کت و شلواری کلاسیک می پوشد، برای جذاب تر شدن تیپش از کروات استفاده می کند. مثلا او برای کت و شلوارهای تیره از کروات بولد با رنگی متفاوت از کتش استفاده می کند. البته نیازی نیست که رنگ کروات مخالف رنگ کت و شلوار باشد، شما می توانید از رنگ های مکل نیز استفاده کنید.

اگر از کروات های طرحدار استفاده می کنید این را به یاد داشته باشید که طرح های ریزتر را انتخاب نمایید. دیوید بکهام این را ثابت کرده است که این طرح ها برای آقایان بسیار جذاب هستند.

تیپ سرتا پا مشکی

اگر به تیپ های روزانه این ستاره مد توجه کرده باشید، متوجه می شوید که وی رنگ مشکی را به رنگ های دیگر ترجیح می دهد. زیرا رنگ مشکی باعث لاغرتر و کشیده تر نشان دادن او می شود و نیازی به ست کردن با رنگ های دیگر ندارد.

تغییر مدل موی سر

دیوید بکهام مدل موی ثابتی را انتخاب نمی کند. وی از مدل های کوتاه، بلند، فرق کج و… برای مو استفاده می کند که البته یکی از رازهای دیوید بکهام است ، وی با تغییر مدل موی سرخود سعی دارد که صورت خود را متنوع کند. وی علاوه براین که از مدل موهای مد روز استفاده می کند بلکه برخی مواقع از مدل موی مورد علاقه اش، حتی اگر مد روز هم نباشد استفاده می کند.

کت جین

کت جین یکی دیگر از لباس های جذابی است که دیوید بکهام به تن می کند. وی بر این اعتقاده است که هر مردی باید یک کت جین داشته باشد. زیرا علاوه بر این که به سادگی با سایرلباس ها ست می شود بلکه بسیار جذاب و منحصر به فرد است.

دیوید بکهام زمانی که از کت جین استفاده می کند، سایر لباس های خود را ساده و در رنگ های خنثی انتخاب می نماید تا شلوغی آن از جذابیتش کم نکند. لباس های جین هیچ موقع از مد نمی افتند، به همین دلیل با خرید آن ها پول خودرا هدر نخواهید داد.

کلاه

دیوید بکهام یکی از اکسسوری هایی که برای جذابیت ظاهری خود استفاده می کند، کلاه است. وی از مدل کلاه های ساده، طرحدار و حتی از کلاه بیسبال استفاده می کند. دیوید بکهام  مدل کلاه هایی که رنگ خنثی دارند را انتخاب می کند تا با هر رنگ لباسی بتواند به سادگی ست کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *