#


دسته گل عروس

22 ژانویه 2019 بدون نظر 2625 بازدید

دسته گل عروس

دسته گل عروس و انواع آن ها

دسته گل عروس یکی از مهم ترین و زیباترین قسمت های مجلس عروسی محسوب می شود.دسته گل عروس یکی از قطعات مهم در ظاهر یک عروس است که می تواند نگاه دیگران را به خود جلب کند و در ظاهر کلی عروس نقش مهمی دارد.

دسته گل معرف سلیقه شماست و بهتر است برای ان وقت زیادی را صرف کنید و ان را مطابق لباس خود ست کنید برای مثال اگر لباس هایی با دامن پفی و پرنسسی انتخاب کرده اید بهتر است دسته گلی به مدل گرد انتخاب کنید، و یا مثلا برای انتخاب دسته گل عروس متناسب با لباس عروس دنباله دار می توانید از انواع مدل های آبشاری استفاده کنید.

دومین چیزی که در انتخاب یک دسته گل مهم است ،رنگ ان هاست. نگ دسته گل را با بقیه تم عروسی هماهنگ انتخاب کنید، اگر گل آرایی خاصی در عروسی شما وجود دارد بهتر است گل ها را با تم مراسم خود هماهنگ انتخاب کنید، سعی کنید اگر قرار است در دسته گل خود از رنگ سفید استفاده کنید از رنگ های ملایم دیگر نیز در کنار آنها انتخاب کرده و دسته گل را از یکنواختی بیرون آورید.

انتخاب گل ها نیز در دسته گل مهم است  زیرا مدل های گل  انتخاب شده در زیبایی دسته گل تاثیر بسزایی دارد.گل های انتخاب شده در دسته گل به فصلی که قرار است در ان عروسی را برگزار کنید ، بستگی دارد. به این شکل دسته گلی به روز و متفاوت در اختیار دارید که حس و حال فصلی که در آن قرار دارید را نیز به مهمانان شما القا خواهد کرد .

دسته گل عروس

دسته گل عروس  نباید بسیار بزرگ و یا کوچک انتخاب شود، درست است که حجم زیاد گل زیباست اما در زمینه دسته گل عروس کمی قضیه فرق خواهد کرد، دسته گلی انتخاب کنید که سنگین نباشد، و اندازه آن با اندام کلی شما هماهنگی داشته باشد چراکه شما در بیشترین زمان از روز عروسی خود دسته گل را به دست گرفته و امکان خسته شدن شما بسیار زیاد خواهد بود.

هم چنین گل هایی که دارای گردافشانی اند واز بوی تندی برخوردارند مناسب برای دسته گل عروس نیستند.زیرا این بوی تند ممکن است که باعث ایجاد الرژی برای شما شود و گرده های گل می تواند لباس عروس شما را کثیف کند.

دسته گل طبیعی یا مصنوعی ؟

دسته گل های طبیعی هم به عنوان دسته گل عروسی زیبا هستند و بوی خوش ان ها می تواند شادابی خاصی را به مراسمتان بدهد.اما مسلما دسته گل های طبیعی معایبی نیز دارد برای مثال این گل ها که صرفا هزینه گزافی نیز برای ان پرداخت کرده اید ،مدت زیادی دوام نخواهد اورد و بعد از سال ها تنها یک خاطره و تنها در قالب عکس می توانید از ان یاد کنید.اما گل های مصنوعی می تواند تا ابد برای شما به یادگار بماند .

شما می توانید در انتخاب دسته گل های مصنوعی خود ان را بسیار شبیه به گل های طبیعی انتخاب کنید. برای اینکه دسته گل تان زیاد با گل های طبیعی فرقی نکند می توانید از گل های لمسی استفاده کنید این گل ها نوعی از گل های مصنوعی جدید هستند که حتی وقتی لمس شان هم می کنید مطمئن نیستید طبیعی است یا مصنوعی .در این صورت شما یک دسته گل زیبا دارید که برای همیشه می توانید آن هارا به عنوان یادگاری نگه دارید.

نکته مهمی که در انتخاب دسته گل مصنوعی باید مورد توجه قرار گیرد این است که حتما از گل هایی استفاده کنید که در ان فصل وجود داشته باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *