#


جین پوشها چه نکاتی را برای ست کردن لباس باید رعایت کنند؟

7 می 2018 بدون نظر 1663 بازدید

جین پوشها چه نکاتی را برای ست کردن لباس باید رعایت کنند؟

توصیه هایی به جین پوش ها

کتان و جین؛ ترکیب رویایی

بدون تردید یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ست کردن با شلوار های جین، بلوز مردانه ولی از جنس کتان با طرح اسپرت است. در دوخت این گونه از پیراهن ها پارچه های  کتان چهار فصله به کار برده می شود که در تمام فصول و حتی گرم ترین روزهای سال قابل استفاده می باشد.

درزی که بر روی جیب و یقه این بلوز ها وجود دارد معمولا با نخ قهوه ای ویژه ی جین دور دوزی می شود و به همین علت شکلی اسپرت تر پیدا کرده و سازگاری بیشتری با شلوار جین خواهد داشت . این پیراهن های اسپرت بر خلاف پیراهن های مردانه کلاسیک، تنگ است و به آقایونی که اندامی ورزشی و متناسب دارند توصیه می شود.

شلوار های جینی که به رنگ آبی تیره هستند، انتخابی کلاسیک و شیک برای مردان شیک پوش به حساب می آید. آقایانی که فرم بدنشان ورزیده تر از سایر افراد است  بهتر است از شلوار جین جذب تر از نمونه های کلاسیک و راسته استفاده کنند. ترکیب رنگ روشن پیراهن و رنگ تیره جین، یکی از جذابیت های این ست است که به چشمگیر بودن آن کمک می کند.

برای ست کردن با لباس های جین می توانید از هر نوع کفش اسپرت کمک بگیرید. کالج، کفش های نیمه اسپرت راحتی، پوتین و … همگی با این ست سازگاری دارند که باید به تناسب فصل با این ست همراه شوند. شلوارهاى سنگ شور و کهنه نما این روزها بازار گرمی در لباس های اسپرت دارند.

اسپرت کلاسیک

برای این که یک تیپ کلاسیک داشته باشید حتما لازم نیست از پیراهن و شلوار های مردانه کمک بگیرید؛ می توانید به روش مردان دهه ۸۰ میلادی یک ست جین را انتخاب کنید. انتخاب پیراهن جین با رنگ کلاسیک جین، هر چند ساده اما نشان دهنده هوش و ذکاوت مردان شیک پوش در متفاوت و خاص بودن است. با چنین انتخابی آنها هم برازنده هستند و هم تیپی متفاوت از جریان عمومی جامعه دارند.

چنانچه در زیر پیراهن جین خود یک تی شرت سفید بپوشید، قسمتی از انتخاب کلاسیک را رعایت کرده اید که در نگاه نخست کاملا جنبه تزئینی دارد اما در روزهایی با هوای متغیر، انتخابی مناسب برای هماهنگی با روزهای سرد و گرم است. اگر به جای تی شرت سفید ساده از تی شرت های رنگی استفاده شود، بی شک از میزان کلاسیک و خاص بودن ست کاسته شده و جنبه اسپرت آن پر رنگ تر می شود. برای هر مردی در هر رده سنی لازم است که یک شلوار جین آبی با رنگ کلاسیک در کمد خود داشته باشد.

بهتر است شلوار های جین را همراه با کفش های براق مردانه ست نکنید: بسیاری از آقایان این اشتباه را در زمان ست کردن لباس هایشان  انجام می دهند. در صورتی که شلوار جین به هیچ وجه با کفش های ورنی براق مردانه جور در نمی آید. به جای آن اگر دوست دارید  شلوار جین تان را بپوشید بهتر است یک کفش کتانی یا حتی کفش های مردانه اسپرت را با آن ست کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *