#


رایان گاسلینگ جذابیت به سبک وی

رایان گاسلینگ
19 نوامبر 2018 بدون نظر 2403 بازدید

رایان گاسلینگ جذابیت به سبک وی

رایان گاسلینگ جذابیت به سبک وی

هنرپیشه های هالیوودی به عنوان الگوی افراد بسیاری شناخته می شوند که رایان گاسلینگ یکی از آن ها به شمار می رود. این هنرپیشه و موزیسین کانادایی علاوه براینکه در عرصه بازیگری مهارت خاصی دارد در عرصه مد و فشن نیز توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

این بازیگر هالیوودی استایل منحصربفردی دارد که باعث شده در بین شیک پوش ترین مردان جهان قرار بگیرد. در ادامه راهکارهایی را عنوان خواهیم کرد که براساس آن می توان به سبک رایان گاسلینگ لباس پوشیده و استایلی جذاب و خاص را به وجود آورد.

ژاکت جین و تیشرت

رایان گاسلینگ در استایل خود سعی کرده سبک کژوال را بیش از هر سبک دیگری به نمایش بگذارد. شیک پوشی در عین سادگی مهمترین اقدامی است که رایان گاسلینک انجام می دهد.

به طور مثال می توان به استفاده از تی شرت های ساده به همراه شلوار جین اشاره کرد. رایان در کار خود به طور ویژه ای مهارت دارد و می تواند این لباس ها را به زیبایی در کنار یکدیگر قرار داده و تیپی جذاب را برای خود ایجاد کند.

رایان گاسلینگ به پوشیدن ژاکت جین و تی شرت علاقه بسیاری دارد و اغلب از ژاکت های جین به رنگ آبی استفاده می کند. درخصوص رنگ دیگر لباس های خود به سراغ انواع ساده و یا خنثی می رود.

نخستین انتخاب رایان رنگ خاکی و قهوه ای است که با استفاده از آن ها می توان استایلی زیبا را ایجاد کرد. درخصوص اکسسوری نیز رایان گاسلینگ از بوت بیشترین استفاده را دارد. درخصوص رنگ بوت خود برای میهمانی های شبانه رنگ مشکی را انتخاب می کند اما برای گشت و گذار روزانه خود رنگ قهوه ای را انتخاب می کند.

کت و شلوار رنگی

دیدن عکس های رایان گاسلینگ در مراسم های مختلف و فرش قرمزها توجه او به رنگ های بولد را به خوبی نشان می دهد. رایان گاسلینگ در انتخاب رنگ ها جسارت بسیاری دارد و اغلب این جسارت را در انتخاب رنگ کت او می توان مشاهده کرد.

رایان گاسلینگ به جزئیات بسیار اهمیت می دهد و براین عقیده است که جزئیات می توانند در ایجاد شخصیت ظاهری افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. تمام افرادی که تمایل دارند همچون یک ستاره به نظر برسند می توانند کت و شلوار رنگی را برای ایجاد جذابیت در استایل خود مورد توجه قرار دهند.

تی شرت سفید

تی شرت سفید در بین دیگر لباس ها از کاربرد بیشتری برخوردار است. این لباس رنگ خنثی داشته که به سادگی می توان آن را با هرلباسی هماهنگ کرد. رایان گاسلینگ در روزهای عادی خود و جهت گشت و گذار در شهر به سراغ استفاده از تی شرت های سفید می رود.

درواقع باید گفت رایان گاسلینگ مواقعی که حوصله هماهنگ کردن لباس های خود را ندارد از تی شرت سفید استفاده می کند. این رنگ تی شرت را در روزهای سرد نیز می توان به همراه ژاکت های مختلف استفاده کرد و جذابیت استایل خود را ارتقا داد. پوشیدن کت و شلوار بدون کراوات

رایان گاسلینگ به پوشیدن کت و شلوار سفید و مشکی علاقه بسیار زیادی دارد و اغلب این لباس را بدون کراوات می پوشد. اغلب آقایان به هنگام استفاده از کت و شلوار کراواتی را نیز متناسب با آن استفاده می کنند اما رایان گاسلینگ نشان داد که بدون کراوات نیز می توان کت و شلوار پوشید و در عین حال جذاب به نظر رسید.

ژاکت بافتنی

رایان گاسلینگ در پوشیدن و استفاده از لباس هایی که به رنگ بولد هستند جسارت خاصی دارد و این موضوع را در استایل خود به زیبایی نشان داده است. در فصل پائیز و زمستان ژاکت های بافتنی به عنوان یکی از لباس هایی شناخته می شود که رایان گاسلینگ در استایل خود از آن بسیار استفاده می کند.

او درخصوص استفاده از ژاکت های بافتنی اغلب پیراهنی مناسب نیز انتخاب می کند تا بتواند ظاهر خود را زیباتر نشان دهد. پوشیدن ژاکتی طرحدار و رنگی از دیگر کارهایی است که رایان گاسلینگ برای جلب توجه سایرین انجام می دهد و اغلب برای ایجاد استایلی رسمی و کژوال این کار را انجام می دهد.

اشخاصی که تمایل دارند ظاهری به زیبایی رایان گاسلینگ داشته باشند می توانند به نوع پوشش این هنرمند هالیوودی توجه کرده و ظاهری ایده آل و مناسب را برای خود به وجود بیاورند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *