#


جئوکس و تولید لباس های ضدآب در دنیای مد

جئوکس
18 نوامبر 2017 يك نظر 1667 بازدید

جئوکس و تولید لباس های ضدآب در دنیای مد

جئوکس و تولید لباس های ضدآب در دنیای مد

یکی از برندهای ایتالیایی که د زمینه طراحی لباس و کفش فعالیت های گسترده ای دارد و سعی کرده مطابق با فناوری های روز عمل نموده و لباس ها و کفش هایی را تولید کند که در مقابل آب مقاومت بالایی داشته باشند. این برند ایتالیایی در کلیه محصولات خود از منافذ هوایی فابریک استفاده کرده است تا بتوانند بهترین تهویه هوا را داشته باشند.

ماریو مورتی پولگاتو در سال۱۹۹۵ میلادی برند جیوکس را بنیان گذاری کرد. کلماتی که در نام این برند به کار برده شده اول کلمات لاتین Geo وX است که معنای آن زمین و راه رفتن بر روی آن به همراه نمادی برای نحوه نوشتن تگنولوژیک می باشد. این نام برای برندی که سعی کرده محصولات آن با طبیعت سازگاری داشته باشد کاملا متناسب می باشد.

ماریو در محلی نزدیک به ترویزو در سال۱۹۵۲ به دنیا آمد و شغل اصلی خانواده او در ابتدا تولید شراب خالص بود که در این زمینه تجارت گسترده ای داشتند. زمانی که برای شرکت در جلسه ای که در خصوص کفش و نحوه ساخت آن با استفاده از مواد طبیعی در سالن کارخانه رنو برگزار شه بود رفتند و لباس های موجود در این کنفرانس را دیدند ایده تاسیس این برند برای آن ها پدید آمد.

زمانی که ماریو در رنو نشسته بود گرمای هوایی که در آنجا وجود داشت باعث شده بود ماریو حسابی احساس ناراحتی کرده و پاهایش اذیت شود. او تصمیم گرفت کفش هایی را تولید کند که به راحتی بتواند نفس کشیده و تهویه هوا به خوبی در آن صورت پذیرد. پس از مدتی خانواده ماریو تجارت کوچکی را با تولید کفش های نظامی برای ارتش سوئیس آغاز کردند که به عنوان یک تجارت خانوادگی بهترین کار بود و موجب می شد تمام افراد خانواده در کنار یکدیگر باشند. زمانی که ماریو اولین نمونه کفش با تفس بالا را به چند تولید کننده کفش نشان داد هیچکس با او موافقت نکرد.

جئوکس

جئوکس

پس از اینکه ماریو و خانواده اش در مورد تولید کفش های نظامی به موفقیت دست پیدا کردند تصمیم گرفتند برای کودکان نیز کفش های مناسبی را تولید کنند. ماریو زمانی که توانست در مورد کفش های کودکانه که دارای منافذی برای تهویه هوا بودند به موفقیت برسد تصمیم گرفت در مورد کفش های زنان و مردان نیز همین اقدام را انجام دهد تا بتواند به یک موفقیت بزرگ تر دست پیدا کند. در سال۹۵ ماریو مورتی توانست به نام یک تولید کننده موفق کفش کودکانه با نام گس در کشورهای اروپایی شناخته شود. خانواده مورتی برای اینکه بتوانند در زمینه تولید کفش بر طبق اصول رفتار نمایند از لابراتوارها کمک گرفتند و در دانشگاه هایی که اعتبار بالایی داشتند کار کردند.

کفش های بسیاری تولید جئوکس می باشد که یکی از مدل های زنانه آن مارک مونته بلا است که نوعی چکمه زنانه شیک و زیبا می باشد.
در حال حاضر جهان برند جئوکس را به عنوان یک پیشتاز در زمینه تولید کفش می شناسد و توانسته بازار های ایتالیایی را در دست خود بگیرد و محصولات بسیاری را به این بازار ها عرضه می کند. در سال۲۰۱۱ میلادی آماری منتشر شد که در آن رقم بالای صادرات کفش به برند جئوکس اختصاص یافته بود. این برند توانسته بیشتر از شصت درصد بازارهای ایتالیایی را برای خود داشته باشد.

بیشتر از ده هزار فروشگاه مالتی برند و ۱۰۹۹ فروشگاه که مخصوص برند جئوکس است در حال حاضر محصولات تولید شده این کمپانی را برای فروش عرضه می کنند. زمانی که ایده تولید کفش هایی با تنفس بالا توسط برند جئوکس به مرحله اجرا رسید این برند توانست محبوبیتی بیش از سابق در بین جوانان پیدا کند و هم اکنون در سراسر جهان افراد جوان برای خرید از محصولات این برند که قابلیت تنفس را دارند روی آورده اند. یکی دیگر از موارد محبوبیت این برند شرکت در مسابقات فرمول یک با ردبول است که موجب شده اعتباری بسیار زیاد را به دست آورد. تمام جوانان می توانند از یک ترکیب مهیج در کنار ردبول برخوردار شوند و این یکی از اقدامات جئوکس به شمار می رود.

این برند بزرگ تنها به تولید کفش بسنده نکرده و در مورد تولید لباس های مناسب برای ورزش و لباس های دنیای مد نیز تولیدات زیبا و بخصوصی را داشته است. این کمپانی برای رانندگان فرمول یک ردبول کفش هایی را طراحی کرده اند که می تواند به خوبی ساختار ورزشی این برند را به نمایش بگذارد.

جئوکس

جئوکس

این برند جهانی در کشور های بسیاری توانسته جایگاه بالایی را برای خود به دست بیاورد و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شعباتی از این برند جهانی را برای خود دارد.

در خصوص گروه جئوکس باید بگوئیم تمام تولیدات آن ها بر ابداع و اختراع بوده است. دفاتر مرکزی مونته بلا دارای قابلیت آر اند دی هستند که در نوع خود یکی از موارد بینظیر و جذاب به شمار می رود. این مرکز بیشتر از پانزده مهندس و محقق و شیمیدان دارد که کلیه مواردی که برای تولید یک کفش لازم است را مورد تحقیق و بررسی و آزمایش قرار می دهند تا بتوانند محصولات خوب و با کیفیتی را عرضه کنند.

البته تیم تحقیقاتی که در این مراکز حضور دارند توانسته اند ماشین آلاتی را اختراع کنند که کمک های بسیاری برای تحقیقات آن ها به حساب می آید و می تواند در زمینه تولید کفش ها و لباس های با کیفیت بالاتری تاثیر بیشتری نیز داشته باشد. نا گفته نماند کمپانی جئوکس در حال حاضر نیز برای تولیدات خود با لابراتوار و مراکز تقیقاتی بسیاری همکاری می کند تا بتواند محصولاتی را تولید نماید که از همه لحاظ بتواند موجب ایجاد احساس راحتی در افراد شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *