#


توصیه هایی برای ارتقای جذابیت در روزهای گرم تابستان

18 مارس 2018 بدون نظر 1813 بازدید

توصیه هایی برای ارتقای جذابیت در روزهای گرم تابستان

پیشنهاداتی برای افزایش جذابیت ظاهری در فصل تابستان

هر فصلی لباس مناسب به خود را دارد و باید در هر زمانی از مواردی استفاده کرد که متناسب با شرایط آن زمان و مکان در نظر گرفته شده اند. در این مقاله سعی کرده ایم برخی از مواردی را که مناسب روزهای گرم است و می تواند جذابیت ظاهری شما را افزایش بدهد نام ببریم تا بتوانید با استفاده از آن ها ظاهری به روز و جذاب داشته و به عنوان یک فرد شیک پوش دیده شوید. فصل تابستان نیز پوشش خاص خود را دارد که با استفاده از آن ها می توان مانع از گرمازدگی شد. در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده ایم که می توانید آن ها را به کار گرفته و ظاهری جذاب را برای خود ایجاد کنید.

کفش های عروسکی گزینه ای مناسب در فصل تابستان

مسلما این مساله را می دانید که پاها به عنوان قلب دوم هر فردی می باشند. اما برای خوب نگه داشتن قلب دوم در این فصل تابستان چه کارهایی باید انجام دهیم؟ نخستین گزینه این می باشد که تا حد امکان که می‌ توانید از کفش‌ های کتانی یا کفش‌ های چرمی استفاده نکنید. در صورتی که راه دیگری ندارید بهترین کار این است از کتانی ‌هایی استفاده کنید که هوا در درون آنها رفت و آمد داشته باشد و بتواند هوا را به خوبی تهویه کند. استفاده از جوراب نخی هم دارای اهمیتی به اندازه کتانی استاندارد می باشد و می تواند در جذابیت استایل شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و موجب راحتی پاهای شما خواهد بود.

دومین گزینه استفاده از کفش های عروسکی و یا صندل می باشد. این کفش‌ ها اجازه نمی دهند پا تعریق زیادی داشته باشد. اما در هر حال از شست ‌و شوی پاهای خود پس از درآوردن کفش‌ ها غافل نشوید. عرق کردن بیش از اندازه می‌ تواند موجب به وجود آمدن عفونت‌ های قارچی در پا بشود. مساله ای که در مورد این مدل از کفش‌ ها باید به یاد داشته باشید مدل پاشنه آن ها می باشد. بیشتر صندل ‌ها و یا کفش‌ های عروسکی دارای پاشنه ‌هایی تخت می باشند که موجب وارد آمدن فشار بسیار زیادی به کمر افراد خواهد شد و بيشتر موجب ایجاد کمر درد و یا درد در ناحیه پاشنه پا می گردد. از همین حالا که قصد خرید کرده‌اید به خودتان سفارش کنید هر اندازه هم کفشی که انتخاب کرده اید زیبا بود چنانچه پاشنه ای غیراستاندارد داشت دورش را خط بکشید تا بتوانید سلامت پاهای خود را حفظ نمائید. در ضمن این امکان را دارید از کفش‌ های جیر و یا پارچه ‌ای به عنوان جایگزین کفش های ورنی استفاده نمائید.

 استفاده از لباس های ارگانیک و طبیعی

تا پیش از این بیشتر مواقع توصیه می‌ کردیم لباس‌ های نخی و کتان را برای پوشیدن انتخاب کنید. دلیل این توصیه هم این بود که این مدل از لباس‌ ها اجازه نمی دادند تعرق زیادی داشته باشید و جلوی رسیدن اکسیژن‌ به پوست را نمی گرفتند. همچنان هم سر این توصیه خود هستیم. از هر لحاظ که به ماجرا بنگرید لباس‌ های نخی و کتانی برای استفاده در فصل تابستان ایده آل ترین گزینه‌ هایی هستند که می توان از آن ها استفاده کرد. این دفعه قصد داریم محصولات جدیدی را به شما معرفی نمائیم که به عنوان گزینه ای سالم و طبیعی نسبت به موارد قبلی می باشند! محصولات ارگانیک. لباس های ارگانیک مواردی هستند که در تولید آن ها از هیچ کود شیمیایی استفاده نشده است. پارچه‌ های طبیعی هم همین‌ قابلیت را دارند. یعنی نه فقط به شکل طبیعی نخی و خنک می باشند بلکه این امکان را دارید که اطمینان داشته باشید این طبیعی بودن با بهره گیری از مواد طبیعی ایجاد شده است.  سعی کنید برای چند ساعت از روز را که بیرون از منزل هستید از مانتو، شلوار و شال های نخی خنک بهره مند شوید. رنگ‌ ها هر اندازه که روشن ‌تر باشند بیشتر موجب می شوند تا گرما را حس نکنید. در سال جاری رنگ‌های زرد، صورتی، قرمز و بنفش مد سال شناخته شده اند و رنگ سبز زمردی به عنوان راس همه این رنگ ها شناخته می شود. از این رنگ‌ ها دراستایل خود استفاده نمائید تا با ظاهری زیبا و جذاب به استقبال از بهار بروید.

داشتن پوستی سالم و با طراوت

هر اندازه هم به استایل خود برسید در صورتی که پوست‌ شما کدر باشد تمام زحمت های شما به هدر خواهد رفت! در فصل تابستان نوشیدن آب را به خاطر داشته باشید تا به پوستی خشکی مبتلا نشوید. بهره گیری از مرطوب ‌کننده های متناسب با پوست، میل کردن میوه‌ هایی که دارای ویتامین C  هستند و استفاده مرتب از ضدآفتاب ها پوستی شفاف و شاداب را برای شما ایجاد خواهد کرد که کامل کننده زیبایی پوست شما خواهد بود و سلامت پوست شما را حفظ خواهد کرد.

کلاهی مناسب را برای خود انتخاب کنید

در تابستان آفتاب هر روزه تندتر و گرم ‌تر می تابد تا جایی که فرد احساس کلافگی می کند. برای پیشگیری از این احساس بد به جز استفاده از کرم‌ های ضدآفتاب با اس پی اف مناسب دو راه حل دیگر نیز وجود دارد؛ کلاه و عینک آفتابی مناسب! در اغلب موارد خانم ‌ها نخستین گزینه را زیاد جدی تلقی نمی کنند باید بدانید که کلاه دقیقا به میزان عینک آفتابی اهمیت دارد. کنار هم قرار گرفتن کرم ضدآفتاب و کلاه آفتابگیر موجب خواهد شد تا سلامت پوست صورت شما بیش از هر زمان دیگری حفظ شود. آفتاب گرم و تند قابلیت این را دارد در مراحل اولیه موجب به وجود آمدن سوختگی و کک و مک در پوست شود  و در مراحل دیگر حتی سرطان پوست را نیز به وجود بیاورد. در روزهای گرم تعداد دستفروش‌ هایی که عینک ‌های آفتابی با قیمت ارزان می ‌فروشند بسیار زیاد می شود و بیشتر افراد برای اینکه بتوانند تنوع ایجاد کنند این عینک ‌ها را خریداری می ‌کنند! بدون اینکه بدانند داشتن یک عینک استاندارد به مراتب بهتر از داشتن چندین عینک غیراستاندارد می باشد و می تواند تاثیر بسیاری در سلامت چشمان داشته باشد. شیشه‌ هایی که مناسب نباشد موجب متمرکز شدن نور بر روی یک قسمت از قرنیه خواهد شد و آسیب‌ های جدی بسیاری را در پی خواهد داشت و می تواند چشم ها را با مشکلات عدیده ای روبه رو کند.

کیف‌ هایی مانند کولر!

آیا مجبورید به همراه خود خوراکی داشته باشید؟ هوا روبه گرمی رفته و دلاپس خراب شدن خوراکی‌ های خود می باشید؟ راه ‌حل آن بسیار ساده می باشد. بهتر است کیف چرمی‌ خود را کنار گذاشته و از یک کیف حصیری استفاده نمائید. کیف ‌های حصیری به مانند سیستم تهویه هوا کارایی دارند و بخش داخل کیف‌ شما را که خوراکی و یا لوازم آرایشی را در خود جای داده است خنک نگه خواهند داشت. البته این موضوع به این معنا نیست که این امکان را دارید تا غذای خود را ساعت‌ های زیادی در این کیف ها بگذارید بماند، بلکه دست کم تا رسیدن به محل کار و یافتن یک یخچال غذای شما سالم مانده و خراب نخواهد شد.

مورد بعدی کیف‌ هایی هستند که جنس آن ها پارچه ‌ای می باشد. این مدل از کیف ها این روزها در فروشگاه های فروش لوازم سنتی بسیار دیده می شوند و می توانید از آن ها بیشترین استفاده را نمائید. برخی از این کیف‌ ها دارای دو رو می باشند و این قابلیت را دارید که با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید. داشتن تنوع بالا هدیه ‌ای است که کیف‌ های دو رو برای شما به ارمغان خواهند آورد و می توانید از آن ها بیشترین استفاده را ببرید. کیف های پارچه ای قابلیت این را دارند که هم کلیه لوازم شما را در خود جای دهند و هم به خاطر وزن سبکی که دارند شما را خسته نخواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که کیف‌ های سنتی طرح گلیم و گبه در اغلب موارد از پشم ساخته می شوند و علیرغم ظاهر خنکی که دارند موجب به وجود آمدن گرمای بسیاری می شوند بنابراین بهتر است به سراغ آنها نروید و گزینه های دیگری را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را داشته باشید.

با این انتخاب ها می توانید تابستان را با خیال آسودگی و به دور از هرگونه احساس بدی سپری کرده و برای روزهایی که گرمای هوا زیاد است خود را آماده کنید. به خاطر داشته باشید در هر فصلی باید لباس و کفش مناسبی را انتخاب کرد تا مانع از ایجاد حس ناخوشایندی در فرد بشود و بتواند آرامش و راحتی را برای افراد ایجاد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *