#


تنوع و گوناگونی در کیف مردانه

کیف مردانه
30 می 2017 بدون نظر 1129 بازدید

تنوع و گوناگونی در کیف مردانه

تنوع و گوناگونی در کیف مردانه

امروز می خواهیم در مورد انواع مختلف کیف های مردانه صحبت کنیم و اینکه یک کیف دستی مردانه تا چه اندازه دارای اهمیت است . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ بسیاری از سوال هایتان را دریافت کنید .

انواع مختلف کیف مردانه

ابتدا باید بگوییم هر تیپی کیف مخصوص به خودش را می خواهد و با هر استایلی نمی توان هر کیفی را استفاده کرد . همیشه به یاد داشته باشید کیفی که انتخاب می کنید باید در راستای تیپ شما باشد . یعنی کیفی که انتخاب می کنید تکمیل کننده تیپ شما باشد نه چیزی که متضاد با آن باشد .

کوله

کوله پشتی

کوله پشتی

این کیف ها انواع مختلفی داشته و برای استفاده در کوه نوردی و یا رفتن به مدرسه و دانشگاه بسیار مناسب هستند . مزیتی که این کوله ها دارند داشتن دوبند آن ها است که باعث می شود دست ها آزاد حرکت کنند و همین موضوع باعث دوست داشتن کوله پشتی در بین بسیاری گردیده است .کوله از جنس های بسیار زیادی همچون پنبه ، پلی استر ، کرباس و حتی چرم تولید می شوند . قیمت انواع کوله ها با یکدیگر متفادوت است و در انواع گوناگونی به بازار عرضه می گردند . پیشنهاد ما برای افرادی که دوره ی دبستان را به اتمام رسانده اند استفاده از مدل های کلاسیک کوله پشتی است .

کیف پستچی

کیف پستچی

کیف پستچی

این کیف ها دارای یک بند است و روی شانه قرار می گیرند و قسمت اصلی کیف پشت باسن قرار می گیرد . استفاده از این کیف ها به عنوان مناسب ترین گزینه برای حمل موارد سبکی همچون لپ تاپ و کتاب ها است . برعکس کوله ها که باید آن ها را در آورده و از محتویات داخلشان استفاده کنید این کیف ها را در حین روی دوش بودن می توانید از محتویات داخلش بهره بگیرید . این کیف ها بیشتر مناسب هوای گرم هستند چرا که برعکس کوله ها کمتر با بدن شما برخورد دارند .

جنس اکثر آن ها از کرباس یا کتان و یا چرم می باشد . برای بازه های کم زمانی گزینه مناسبی هستند چرا که عمل کردن آن ها برخلاف کوله ها دشوارتر است و در مدت زمان استفاده ی طولانی بسیار انرژی گیرتر می شوند . مدل های رسمی آن بیشتر چرمی هستند اما برای دانشجویان و اساتید جنس های دیگر هم بسیار عالی می باشد .بهترین روش ست کردن این کیف ها پوشیدن پیراهن و شلوار رنگی و بوت است . استفاده از این کیف ها به همراه کت یا بلیزر به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که تیپی زننده برای شما به وجود خواهد آورد .

کیف های مسافرتی یا ساک ها

کیف مسافرتی

کیف مسافرتی

مدل ها ی اصلی این کیف های مردانه که اغلب در کشور بلژیک تولید می شوند کیفی مخصوص باشگاه بوده و وسیله ای بسیار مناسب و جادار برای وزنه ها و وسایل ورزشی است . این ساک ها از قیمت ها ی پایین شروع می شوند و تا کیف های مسافرتی بسیار جادار و با قیمت بالاتر ادامه می یابند .

کیف های مناسب محل کار

کیف مناسب محل کار

کیف مناسب محل کار

استفاده از این کیف ها در اصل به وسیله وکلا بوده ولی امروزه تنها وکلا نیستند که از آن ها استفاده می کنند و در تمام دنیا حرفه های مختلف پخش شده اند . یکی از زیباترین و پرطرفدارترین این کیف ها مدل های چرمی آن ها است که چرم های سبک تر در آن ها موجب پدید آمدن استایلی بی نظیر در شما می شود . به طور معمول برای نگهداری از اسناد و مدارک به کار می رود و کاربرد دیگری ندارد .

باید با ملایمت با این کیف ها رفتار بشود چرا که برای حمل وسایل زیاد و سنگین به وجود نیامده اند . داشتن یکی از این کیف ها باعث مهم دیدنتان می گردد . جنس چرم به کار رفته در این کیف ها اهمیت بسیار زیادی دارد . اگر قصد دارید مدلی انتخاب کنید به دنبال چرم مرغوبی باشید که با کت و شلوار شما زیبایی خاصی داشته باشد و استایل شما را فوق العاده کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *