#


تاثیر رنگ ها بر روحیه انسان ها

رنگ
9 مارس 2017 بدون نظر 1673 بازدید

تاثیر رنگ ها بر روحیه انسان ها

تاثیر رنگ ها بر روحیه انسان ها

رنگ ها تاثیر زیادی بر روی حالت های روحی انسان ها مانند افسردگی یا هیجان دارد با ما همراه باشید تا با تاثیر آنها آشنا شوید.لباس هایی که ما می پوشیم علاوه بر این که بر روان دیگران تاثیر می گذارد بر روان خود ما هم تاثیر بسیاری دارد. در واقع رنگ لباس ها بین فرد و لباس نوعی تطبیق روانی ایجاد می کند. و رنگ ها نشان دهنده ناراحتی ها و خوش حالی های افراد هستند.

رنگ و ارتباط با درون انسان

رنگ هایی که در طول روز ما از آنها استفاده می کنیم با درون ما ارتباط خاصی دارد. هنگامی که ما رنگ لباس دیگران ببینیم بهتر می توانیم با روحیه آنها آشنا شویم. از آن جایی که همه ما دنبال خوش حالی و نشاط هستیم علاه زیادی به پوشیدن رنگ های شاد داریم. به همین خاطر افرادی که رنگ های تیره مانند مشکی یا خنثی مانند خاکستری می پوشند، از یکسری ناراحتی هایی رنج می برند. حتی گاهی اوقات می توان پوشیدن لباس تیره را به برخی ناراحتی های روانی کلی تری مثل ناهنجاری های جامعه ربط داد.

افسردگی

گاهی اوقات ممکن است پوشیدن لباس های قهواه ای، سرمه ای و خاکستری قوانین شرکتی باشد و پیروی از این قانون دلیل بر این نیست که کارمندان افسردگی دارند. ولی اگر در جامعه ای افراد از رنـگ های شاد و روشن استفاده کنند موجب شادی عمومی می گردد. هنگامی که شما از رنـگ های روشن و رنگ های مشابه رنگ طبیعت استفاده می کنید هم خودتان حس خوبی خواهید داشت هم دیگران.

و پوشیدن لباس های تیره این حس ناراحتی را هم در شما ایجاد می کند و هم در نزدیکان و اطرافیان. رنـگ های شاد روشن پیام های خوشی را به دیگران می دهند و باعث رضایت خاطر در افراد می شود، افراد به محض دیدن رنـگ های شاد زیبایی خاصی از محیط برداشت می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *