#


بوت های زنانه

20 ژانویه 2019 بدون نظر 3419 بازدید

بوت های زنانه

بوت های زنانه و انتخاب مناسب آنها

کفش های مناسب فصل زمستان نیم بوت ها و بوت های زنانه هستند که می‌توانید با انتخاب یک جفت بوت خوش فرم و متناسب با استایل خودتان، زمین پر از برف و روزهای بارانی را پشت سر بگذارید. به طور کلی کفش ها جز اصلی استایل هر شخص محسوب می شود و می تواند به سادگی سلیقه شما و سبک پوشش شما را نمایش دهد.

بوت و نیم بوت مناسب استایل

درانتخاب نیم بوت زنانه اگر دقت لازم را داشته باشد این نوع کفش ها می توانند پاهای کوتاه را بلند و پاهای بلند را کوتاه تر نمایش دهد. حال اگر به درستی از این بوت و نیم بوت ها استفاده نشود نتیجه عکس خواهد داشت.بنابراین خریداران بوت های زنانه باید به این نکات توجه کرده تا بتوانند استایل مناسبی را در استفاده از ان ها داشته باشد.

از نکاتی که در خرید بوت ها حائز اهمیت است این است که از خریدن بوت ها تنها به دلیل زیبایی ان ها خودداری کنید.

بوت های زنانه

نکاتی که درخرید نیم بوت ها باید توجه کنید در این بررسی می کنیم :

  • نیم بوت باید مناسب پاهای شما باشد: نیم بوت ها باید اندازه درستی برای ساق پا و مچ پا داشته باشد زیرا به این ترتیب خواهد توانست ظاهری متعادل و مناسب برای شما رقم زند.
  • متناسب با شکل بدن: هدف از این ویژگی این است که ظاهر بدن شما از هر لحاظ متناسب به نظر برسد. برای مثال برای هرکدام از اشکال بدن نوعی از بوت ها مناسبند،برای شکل بدن مستطیلی ،بوت هایی که جزئیات زیادی دارند و یا برای شکل بدن سیبی بوت هایی با رنگ روشن مناسب است و… .
  • تناسب بین بوت و لباس: بوت انتخابی شما باید با دیگر لباس هایی که می پوشید متناسب باشد برای مثال نیم بوت های بلند را باید با دامن های کوتاه ست کرد.دلیل این انتخاب این است که خانم ها اگر با نیم بوت هایشان دامن هایی را بپوشد که ان هم تا روی زانو باشد باعث خواهد شد پاهایتان کوتاهتر به نظر برسد.
  • هر نیم بوت باید مناسب با یک مناسبت باشد: مهم است که نیم بوتتان را متناسب با مناسبت های مختلف تهیه کنید برای مثال برای یک قرار ملاقات کاری، مطمئناً باید خیلی مرتب و شیک باشید؛ بنابراین یک بوت دست دوز زیبا برای این موقعیت نتیجه ای فوق العاده خواهد داشت.

انواع بوت و نیم بوت ها

  • نیم بوت های ساده و اسپرت: این نوع نیم بوت ها را می توان از پرکاربردترین نوع نیم بوت های زنانه نامید. ایم مدل نمی بوت ها قابل استفاده برای اکثر مکان ها هستند و ان را می توانید با یک شلوار جین جذب ست کنید.
  • بوت های پاشنه بلند: برای مهمانی های فصل زمستان هیچ چیز بهتر از یک بوت پاشنه بلند نیست.بوت های پاشنه بلند طرح دار را به راحتی حتی با لباس های مجلسی نیز می توانید ست کنید.
  • بوت های بالای زانو:همانطور که از نام ان پیداست ساق ان تا بالای زانو می رسد.پوشیدن این بت ها سخت است اما نام پوشیدن به شما استایل خاصی می دهد.ازاین بوت ها می توانید در استایل های مجلسی استفاده کنید.
  • نیم بوت چلسا: این نوع نمی بوت ها بدون بند هستند و دارای دو کش در طرفین اند .این نیم بوت ها کلاسیک اند و هیچ گاه از مد نمی افتند و در استایل های متفاوت می توان از ان استفاده کرد.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *