#


بندیکت کامبریچ و استایل جذاب و مردانه او

استایل
11 دسامبر 2017 يك نظر 1431 بازدید

بندیکت کامبریچ و استایل جذاب و مردانه او

بندیکت کامبریچ و استایل جذاب و مردانه او

اگر اهل فیلم و سینما باشید و فیلم های هالیوودی را تماشا کرده باشید مسلما با بندیکت کامبریچ آشنایی دارید. این بازیگر انگلیسی تبار در سریال شرلوک ایفای نقش کرده و لهجه بریتانیایی جذابی را برای خود دارد و همین مساله یکی از ویژگی های او به شمار می رود. این بازیگر چهره جذابیتی را دارد و علاوه بر چهره در مورد استایل و نوع پوشش خود نیز سعی کرده جذابیت را داشته باشد.

در این مطلب می خواهیم کمی بیشتر با او و استایل جذابش آشنا شویم و بدانیم چه لباس هایی را برای جذابتر دیده شدن به کار می گیرد و بیشتر به چه نوع پوششی علاقه دارد.

بندیکت کامبریچ دارای اعتماد بسیار بالایی می باشد و یکی از خصیصه های شخصیتی او همین نکته می باشد. او اصولا هر تیپ و استایلی را برای خود انتخاب می کند و گاهی با کت و شلوار و یک استایل رسمی دیده می شوشد و گاهی با استایل غیر رسمی.

او در هر استایلی که باشد اعتماد به نفس بالای خود را حفظ می کند و همین مساله موجب می شود تا جذابیت را در استایل خود داشته باشد. این بازیگر هالیوودی زمانی که استایل غیر رسمی برای خود درست می کند اغلب او را با شلوارهای جین می بینیم که کمی پاچه های آن را تا زده است و برای ست کردن شلوار جین خود از بوت نیز استفاده کرده است.

استایل

استایل

او اغلب در فصل پائیز از تیپ های لایه ای استفاده می کند و اگر به استایل او دقیق شوید می بینید که ژاکت چرم را به همراه بافت های نازک و تیشرت می پوشد. او برای اینکه بتواند زیبایی استایل خود را کامل کند از شال گردنی زیبا نیز استفاده می کند.

در استایل های غیر رسمی خود شال گردنی را به کار می برد که از لحاظ سنگینی کمی وزن آن زیاد است اما رنگ زیبایی داردو همین شال گردن خوش رنگ به عنوان نقطه قوت در استایل جذاب او به شمار می رود. نا گفته نماند استفاده تنهای این مدل از شال گردن ها چندان جذابیتی نخواهد داشت و اگر می خواهید در استایلی که برای فصل زمستان ایجاد کرده اید به چشم بیاید بهتراست آن را در تیپ های لایه ای استفاده کنید تا بتواند به عنوان یک اکسسوری برتر خودش را بهخوبی نشان بدهد.

اگر قصد انتخاب تیشرتی را دارید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که دارای رنگ ساده ای هستند و سبک کلاسیک را به خوبی نشان می دهند. در فصل پائیز بهتر است در خصوص شلوارهای جین به سراغ مدل هایی که جذب هستند و حالت کشی دارند نروید چرا که به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای این فصل به شمار نمی روند و حالت گرمایشی خوبی را ندارند.

در خصوص شلوارهای جینی که برای پوشیدن در فصل پائیز انتخاب می کنید می توانید کمی پاچه آن ها را تا بزنید و توصیه ما به شما این است که مدل های گرم تر این شلوارها را که کشی نیز نیستند را انتخاب کنید. لباسی که برای پوشیدن در فصل سرد انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که از بدن شما در برابر سرمای هوا محافظت کند چرا که اولین اولویت در فصل سرما گرم نگه داشتن بدن می باشد و بندیکت این مساله را به خوبی رعایت می کند.

در مورد بوت مناسب این فصل نیز بهتر است بدانید مدل های زمستانه که ضخامت مناسبی نیز دارند و از نظر وزنی بسیار سبک می باشند باید اولویت هر فردی باشد تا بتواند تیپ و استایلی جذاب رابرای خود به وجود بیاورد. در مورد شلوار و کمربند مناسب با آن نیز بهتر است ابتدا بوت خود را خریداری نمائید و پس از آن رنگ شلواری مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید ست مناسبی بابوت های خود به وجود بیاورید.

رعایت تمام این موارد موجب می شود شما نیز همچون بندیکت استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید و همچون این ستاره هالیوودی در مکان های مختلف حضور پیدا کنید ولی اولین چیزی که باید از این هنرمند هالیوودی به خاطر داشته باشید داشتن اعتماد به نفس بالا می باشد تا بدون هیچ نگرانی ای از استایل خود در مکان های مختلف حضور پیدا کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *