#


برند «اچ اند ام» به دنبال یک تغییر بزرگ

برند اچ اند ام
16 جولای 2018 بدون نظر 1937 بازدید

برند «اچ اند ام» به دنبال یک تغییر بزرگ

برند اچ اند ام به دنبال یک تغییر بزرگ

یکی از شرکت های سوئدی و چند ملیتی که تولید و فروش لباس است برند اچ اند ام می باشد که به خاطر عرضه محصولات خود در کوتاه ترین زمان، در بازار پوشاک مردان، زنان و کودکان معروف شده است.

برند اچ اند ام با همه موفقیت هایی که داشته است در این اواخر با مشکل روبه رو شده است. بعد از شکایت های بسیاری که از سوی مشتریان شد، این شرکت تصمیم گرفت سایز لباس هایش را در آمریکا و انگلستان بزرگ تر کند.

کلکسیون لباس  های این برند در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. لباس های رنگی با طرح های ساده و مینیمالیسم که هیچ گاه از مد نمی افتند، باعث شده است تا این برند را به یکی از معروف ترین برندهای دنیا تبدیل کند. گرچه این برند از شهرت خاصی برخوردار است ولی سایز لباس های آن بسیار کوچک می باشد.

چنانچه یکی از مشتریان این برند باشید تا به حال متوجه این موضوع شده اید که سایز لباس های آن بسیار کوچک است. تنها شما نیستید که با این مشکل روبه رو شده اید، بسیاری از مشتریان دیگر این برند به همین دلیل از برند اچ اند ام شکایت کرده اند و گفته اند که با پوشیدن این لباس ها احساس چاقی می کنند و از اندام خود متنفر هستند.

این مسئله هنگامی به اوج خود رسید که یکی از مشتریان خانم، پس از خریدن یک شلواری جین و بعد از پوشیدن آن متوجه شده است که این شلوار برایش کوچک است. این خانم به همین خاطر در صفحه فیس بوک خود این خبر را منتشر کرد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمود.

با شکایت های بسیاری که شد این برند تصمیم گرفت تا سایز لباس های خود را بزرگ تر کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *