#


برندهای برتر و موفق در صنعت مد و طراحی لباس افراد مشهور

13 فوریه 2018 بدون نظر 2393 بازدید

برندهای برتر و موفق در صنعت مد و طراحی لباس افراد مشهور

برترین برندهای عرصه مد و فشن و طراحی لباس های افراد مشهور

افراد مشهور از تمام فرصت هایی که پیش می آید استفاده می کنند تا بتوانند شهرت خود را بالا برده و مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. به طور مثال خواننده های هالیوودی بسیاری هستند که علیرغم فعالیت در دنیای موسیقی در دنیای مد و فشن نیز مشارکت داشته و طرح ها و ایده های جذابی را ارائه داده اند. البته ناگفته نماند تمام این افراد نتوانستند در این دنیای جذاب به کار خود ادامه دهند اما برخی از آن ها موفق شدند در این عرصه باقی مانده و جایگاه خود را حفظ نمایند. در این مقاله قصد داریم در خصوص برندهایی که موفق شده اند برای افراد مشهور لباس هایی را طراحی نمایند و در این زمینه به عنوان برند موفقی مطرح شده اند را نام ببریم. اگر تمایل دارید با این برندها آشنا شوید بهتر است با ما همراه باشید تا این برندهای موفق را بشناسید.

طراحی لباس به وسیله مری کیت اولسن و اشلی اولسن

برندی به وسیله مری کیت اولسن و اشلی اولسن پایه گذاری شد که در زمینه تولید پوشاک توانسته بود نام و آوازه ای داشته باشد. این افراد که به عنوان ستاره ای جوان در دنیای مد شناخته می شوند موفق شدند کلکسینوی از لباس به سبک مینیمالیست را وارد بازار کنند که بسیاری از آن ها در هفته مد نیویورک نیز نشان داده شده است. این مجموعه به قدری توانست توجهات را به خود جلب کند که ستاره های هالیوودی نیز به عنوان مشتریان دائمی آن شده و لباس های جذابی را از این برند سفارش داده اند.

برندی که این دو تاسیس کردند به نام The Row شناخته می شود که در سال۲۰۰۶ توانست کار خود را آغاز کند. تا سه سال پس از آغاز به کار خواهران اولسن در خصوص برند خود هیچ گونه مصاحبه ای نداشتند و معتقد بودند که برند آن ها باید به خاطر کیفیتی که برای محصولاتشان دارد و طراحی زیبا و جذاب آن ها مورد توجه قرار بگیرد و به شهرت برسد نه به دلیل اینکه ستاره های هالیوودی از آن استفاده می کنند.

این دو خواهر در سال۲۰۱۲ موفق شدند تا جایزه سال طراحان زن جهان را برای خود به دست بیاورند و جایگاه خود را در عرصه مد و فشن برای همیشه ثابت نمایند. این دو خواهر علاوه بر برند مخصوص خود برند الیزابت اند جیمز را نیز تحت مدیریت دارند که نام آن برگرفته از نام خواهر و برادر کوچک تر آن ها می باشد و آن هم توانسته در بین ستاره های مشهور جایگاهی برای خود داشته باشد.

ویکتوریا بکهام و دست یابی به موفقیت در عرصه مد

یکی از افرادی که در حال حاضر به عنوان طراحی موفق نام برده می شود ویکتوریا بکهام می باشد. ویکتوریا بکهام در ابتدا در دنیای موسیقی فعالیت داشته و به عنوان یک ستاره پاپ شناخته می شد و توانسته بود به موفقیت های بسیاری دشت پیدا کند. در حال حاضر او نیز همچون همسرش دیوید بکهام وارد دنیای مد شده و توانسته به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کند. او به دلیل سخت کوشی هایی که در این عرصه دارد توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند و لباس های بسیار جذابی را نیز تولید کرده است.

ویمتوریا بکهام در ابتدا با برندهای بسیار مشهوری همکاری کرد اما در نهایت در سال۲۰۰۸ برند خود را پایه گذاری نمود و پس از آن توانست به عنوان یکی از برترین برندها در هفته های مد نیویورک حضور داشته باشد. طراحی های زیبای او به قدری زیبا و جذاب بود که توانست پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشد و در سال۲۰۱۱ توانست طراحی های خود را با نام ویکتوریا بکهام به بازارهای جهانی عرضه نماید.

ثروتی که او به دست آورده بسیار زیاد می باشد و موجب شده او به عنوان یکی از ثروتمندترین ستاره ها در جهان شناخته شود. ویکتوریا بکهام با عملکرد بسیار خوب خود و طراحی های فوق العاده اش موفق شده نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کند که به دلیل ارائه خدمات بسیاری بوده که برای صنعت مد و فشن آمریکا داشته است. ویکتوریا بکهام برای اینکه بتواند محصولات خود را تبلیغ کند در اغلب مواقع لباس هایی را می پوشد که خود او طراحی کرده است.

استلا مک کارتنی و طراحی های خلاقانه او

استلا مک کارتنی یکی از طراحان عرصه مد می باشد که در زمینه حقوق حوانات نیز فعالیت های گسترده ای داشته است. او از سن۱۶ سالگی وارد دنیای مد و فشن شده است و سالیان زیادی را برای طراحان مشهوری در این عرصه کار کرده است. پس از آن به دانشگاه رفته و در رشته مد به صورت آکادمیک تحصیل کرده است. مک کارتنی به مدت چهار سال به عنوان مدیر کمپانی Chloé فعالیت داشته اما پس از آن در سال۲۰۱۱ برند خود را تاسیس کرده است که به نام Stella McCartney شناخته می شد و هم اکنون در سرتاسر جهان دارای۱۷ فروشگاه می باشد که لباس های طراحی شده این برند را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این برند در حال حاضر به عنوان یکی ز بهترین برندهای تولید لباس زنانه و مردانه و همچنین بچه گانه در جهان شناخته می شود.

کیت ماس و لباس های طراحی شده او

کیت ماس یکی از مشهورترین مدل های بریتانیایی می باشد و علت شهرت او به خاطر چهره ناراحت و رنج کشیده اش می باشد که علیرغم قد کوتاه و زیبایی کمی که دارد موفق شده در طول همکاری با کلوین کلاین در مدت زمان کمی به عنوان یک ستاره مشهور در دنیای مد شناخته شده و معروف گردد.

کیت ماس در سال۲۰۰۷ توانست نخستین کلکسیون لباس های خود را طراحی کند که این طراحی ها برای برند تاپ شاپ بود ولی توانست نام او را مطرح کند. کیت ماس در طراحی لباس های خود بسیار جسورانه عمل کرده است و همین مساله موجب شد او از یک مدل ساده به یک طراح مشهور تبدیل شود. او از شخصیت خود برای طراحی لباس هایش استفاده کرد و همین سبک منحصر بفرد او در طراحی موجب شد تا برند او به شهرت بسیاری دست پیدا کند.

جی جی حدید و خلاقیت در طراحی

جی جی که به عنوان یکی از ستاره های مشهور در دنیای مد و فشن شناخته می شود با کمپانی تامی همکاری داشته و توانسته موفقیت بسیاری را برای این کمپانی به ارمغان بیاورد. جی جی حدید با وجود همکاری های بسیاری که با افراد بسیاری داشته توانسته در حال حاضر مجموعه لباس های یک کمپانی را نیز طراحی کند. مجموعه لباس هایی که به وسیله این ستاره طراحی شدند به قدری مورد توجه قرار گرفتند که کمپانی مورد نظر به سرعت کلکسیون۲۰۱۷ را نیز طراحی نمود. این مساله نشان می دهد که جی جی حدید به عنوان یک ستاره مطرح در عرصه مد و فشن می تواند به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند.

کندال و کایلی جنر و طراحی لباس های بینظیر آنها

موفقیت هایی که دو خواهر جنر داشته اند موجب شده تا هم اکنون به عنوان طراحان مطرحی در عرصه مد و فشن شناخته بشوند. این دو خواهر در سال۲۰۱۳ برای نخستین بار کلکسیونی از لباس های را که مخصوص نوجوانان بود وارد بازار کردند اما درخواست های بسیار زیادی که در این زمینه وجود داشت موجب شد تا برند آن ها با نام کندال+ کایلی به فعالیت گسترده خود ادامه دهد و لباس های زیبا و جذابی را طراحی نماید. موفقیت هایی که این دو خواهر در دنیای مد به دست آوردند موجب شد تا نام کایلی به عنوان یک طراح جوان در دنیای مد در مجله فوربز چاپ شود.

بیانسه و طراحی های فوق العاده او

بیانسه توانسته به عنوان یکی از گران ترین ستاره های اینستاگرام نیز تبدیل شود و این امر موجب شده تا برای تبلیغ در صفحه خود برای هر پستی یک میلیون دلار دریافت نماید. بیانسه در زمینه تولید لباس های اسپرت بررند خود را با نام IvyPark تاسیس کرده است که توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته موفقیت های بسیاری را در این زمینه به دست بیاورد. لباس هایی که به وسله این برند طراحی شده است در روز افتتاحیه در سایت تاپ شاپ قرار داده شد و تا چندین ماه بعد به عنوان یکی از برندهای پر فروش نام برده می شد. این برند توانسته تا به حال به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند و قیمت پائین لباس ها در کنار کیفیت بالای آن ها موجب شده تا علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *