#


برترین برندهای لباسِ در دنیای کودکان هالیوودی

15 آوریل 2018 بدون نظر 3115 بازدید

برترین برندهای لباسِ در دنیای کودکان هالیوودی

برندهای برتر لباس کودکان در دنیای ستاره های هالیوودی

همان گونه که ستاره های هالیوود اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند، تمایل دارند که فرزندان آن ها نیز همیشه شیک پوش و جذاب به نظر برسند. آنها از بهترین پوشاک و لباس ها در خصوص فرزندان خود استفاده می کنند تا همچون همیشه در جمع چون ستاره ای درخشان بدرخشند و کودکان بسیاری نیز از آن ها الهام می پذیرند. اما بهتر است بدانیم ستاره ها کدام برندها را برای فرزندان خود انتخاب نموده و از لباس های آن ها خریداری می کنند؟ اگر علاقه دارید که با بهترین برندهای لباس بچه گانه که مورد علاقه ستاره های هالیوودی است آشنا شوید، این مطلب را با ما همراه باشید تا بتوانید در صورت تمایل برای کودکان خود از این لباس ها استفاده کنید.

Western Chief

برند وسترن چیف به علت اینکه لباس و اکسسوری های پاییزه ای همچون بارانی، چتر، بوت وموارد دیگر را در مجموعه تولیدات خود دارد شهرت و محبوبیت زیادی را به دست آورده است. این برند مشهور در طرح هایی که خلق می کند هم از طرح های به روز و هم از شخصیت های معروفی که مورد علاقه کودکان هستند الهام می گیرد و طراحی هایی را وارد دنیای کودکان می کند که بی شک زیبا بوده و مورد پسند هر فردی قرار می گیرد. به طور مثال این امکان برای شما وجود دارد که تصاویر شخصیت های معروفی همچون هلو کیتی و یا بتمن را بر روی تولیدات این برند مشاهده کنید.

افراد مشهوری همچون سوری کروز و مکس برتمن و زوما راسدیل و تابیتا و ماریون برادریک و همچنین آرتور بلیک از جمله افراد مشهوری هستند که از لباس های این برند خریداری کرده و به عنوان طرفداران پر و پا قرص این برند مشهور شناخته می شوند.

Stella McCartney

برند استلا مک کارتنی یکی از برندهای مشهوری است که به صورت استادانه و ماهرانه ای این قابلیت را دارد نه تنها برای افراد بزرگسال، بلکه برای کودکان نیز مجموعه ای لباس های زیبا و با کیفیت بالا را طراحی نماید. این برند جذاب و معتبر در سال های آغازین فعالیت خود مجموعه لباس های کودکانه خود را با مشارکت برند گپ وارد بازار نمود اما پس از چند وقت تصمیم گرفت که به صورت فردی عمل نموده و کار خود را گسترش دهد، به همین علت خطی از لباس های بچه گانه را به شکل زنجیره ای در مناطق مختلف دنیا تولید نمود و توانست مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرد و هنرمندان مشهوری از لباس های این برند برای کودکان خود خریداری نمودند.

در میان افراد مشهوری که در جهان حضور دارند ستاره های بسیاری به سراغ لباس های این برند رفته و کودکان خود را با استفاده از تولیدات این برند جهانی به عنوان یک کودک شیک پوش و جذاب معرفی نموده اند. برند استلا مک کارتنی به عنوان یکی از برندهایی شناخته یم شود که ستاره های بیشماری به آن علاقه دارند اما در میان تمام آن ها می توان به افرادی همچون هارپر بکهام و مودکان آنجلینا جولی و برد پیت و مرسی دختر مدونا و زوما راسدیل اشاره کرد. این افراد با پوشیدن لباس هایی که این برند معروف طراحی و تلید کرده توانسته اند خود را به عنوان افرادی خوش پوش نشان دهند که مورد توجه افراد بسیار زیادی نیز قرار دارند.

Burberry

خانه مد بریتانیایی بربری، دارای۱۵۷ سال سابقه در عرصه ی مد و فشن می باشد و در زمینه تولید محصولات کودکانه نیز توانسته بی رقیب عمل کند. این برند مدرن و جذاب که خط پوشاک کودکانه خود را در سال۱۹۲۰ راه اندازی کرد، در عرصه ی طراحی، تولید و پخش لباس های کودکان که در برگیرنده ی کت، سویشرت، شال گردن و دامن می باشد فعالیت بسیار گسترده ای داشته است. با در نظر گرفتن کیفیت بالایی که تولیدات این برند ایتالیایی دارد، ستاره ها از راحت بودن و گرمایشی که بدن کودک آن ها در روزهای سرد زمستان دارد کاملا مطمئن هستند و با خیالی آسوده اقدام به خرید از لباس های این برند می کنند.

برند بربری به عنوان یکی از برندهایی شناخته می شود که فرزندان بسیاری از ستاره های هالیوودی آن ها را برای پوشیدن انتخاب کرده اند. در بین این افراد مشهور می توان به میسن دیسیک و سوری کروز و بروکلین بکهام و هارپر بکهام اشاره کرد که مجموعه ای از لباس های تولید شده این برند را برای خود خریداری نموده اند و استایلی جذاب را به وجود آورده اند.

Luna Leggings

مسلما شما هم تمایلی ندارید که لگینگ های مشکی را که طرح ساده ای دارند تن فرزندان خود کنید. برند لونا لگینگ اقدام به تولید لگینگ های طرح دار و رنگی نموده و با این کار نگرانی مادران را از بین برده است. طرح های خلاقانه ای که این برند وارد دنیای لباس های کودکان کرده شامل طرح های راه راه، گلدار و رنگی و مواردی از این قبیل است می تواند دل هر کودکی را به دست بیاورد.

ستاره های مشهور بسیاری نیز وجود دارند که از طرح های این برند برای کودکان خود استفاده می کنند که می توان از افرادی همچون دوقلوهای برودریک و آنجا مازور و ساتیانا دنیسوف نام برد. این افراد از جمله ستاره هایی می باشند که بیشتر مواقع با لگینگ های لونا در زمین بازی مشاهده شده اند.

Petit Bateau

برند Petit Bateau به علت استفاده از پارچه های نرم و لطیفی که در طراحی لباس بچه ها به کار می برد و علاوه برآن به دلیل خلق طرح هایی که هرگز از مد نخواهد افتاد توانسته به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. این برند معروف در فرانسه راه اندازی شده است اما به دلیل پیشرفتی که در طول سال های فعالیت خود داشته، در حال حاضر در خارج از این کشور هم توانسته علاقه مندان بسیار زیادی را برای خود پیدا کند.

استفاده از طرح های این برند فرانسوی موجب می شود تا کودک شما به عنوان فردی جذاب و خوش تیپ و شیک پوش شناخته شود و افراد مشهور بسیاری همچون دختران بن افلک و فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت و ماتیلدا لجر از طرح های زیبا و جذاب این برند استفاده می کنند. البته ناگفته نماند افراد مشهور دیگری نیز هستند که لباس های این رند فرانسوی را برای فرزندان خود انتخاب می کنند و طرح های این برند را به خوبی می شناسند.

Appaman

یکی از مهم ترین عوامل محبوبیت این برند، طراحی های خاص و تک آن می باشد که از طرح های ژاپنی تاثیر بسیار زیادی را پذیرفته است. طرح های گرافیکی که نشان دهنده ی درختان و شخصیت های مشهور کارتونی و رنگ های شاد و جذابیت دهنده و هنر گرافیتی که بر روی لباس های تولید شده این برند به خوبی دیده می شود، از مهمترین مواردی هستند که موجب شده طرفداران زیادی به سمت این لباس ها و این برند جهانی جذب شوند.

Paul Frank

برند Paul Frank در سال۱۹۶۷ در ایالت پنسیلوانیا فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از مهمترین عواملی که موجب جذابیت این برند شده است، تصویر میمونی می باشد که با نام، ژولیت معرفی می شود و تقریبا بر روی کلیه لباس هایی که این برند تولید کرده نقش بسته است. مسلما این شخصیت کارتونی به اندازه ای برای کودکان جذابیت دارد که توانسته به شهرت و محبوبیت بیش از اندازه ای دست پیدا کند.

هنرمندان بسیاری از تولیدات این برند برای کودکان خود خریداری نموده اند که در میان آن ها می توان فرزندان هیدی کلوم و انجا مازور و زاندر جونز را نام برد که به عنوان طرفداران پر و پا قرص این برند مشهور جهانی شناخته می شوند و با استفاده از لباس های این برند موجب شده اند تا شهرت آن بیش از هر زمان دیگری باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *