#


برای انتخاب شلوار گشاد چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

خوشتیپ
3 جولای 2018 بدون نظر 3907 بازدید

برای انتخاب شلوار گشاد چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

نکاتی در مورد انتخاب شلوار گشاد متناسب با اندام

مدتی است که اکثر مردم به پوشیدن شلوار های گشاد پارچه ای به ویژه در فصل گرما روی آورده اند و کم تر پیش می آید که از شلوار های جذب و اسکینی استفاده کنند. ولی ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند که آیا این نوع شلوار ها مناسب تیپ بدنی شما هستند یا خیر. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید از این نوع شلوار ها استفاده کنید باید به شما بگوییم که پیدا کردن شلوار گشادی که متناسب با تیپ بدنی شما باشد چندان کار مشکلی نیست فقط بهتر است قبل از رفتن به خرید به نکاتی که در این مطلب آمده نگاهی بیندازید.

شلوار های فاق بلند مناسب ریزه اندام ها

افرادی که قد کوتاهی دارند  باید بدانند که برای اینکه بتوان قد را کمی بلندتر نشان داد بهتر است از شلوار هایی استفاده کنند که پارچه ی بیشتری در آن به کار رفته باشد. پس چنانچه شما نیز جزو افرادی هستید که کوتاه قد هستند باید برای انتخاب شلوار گشاد به این نکته توجه کنید که شلوار گشادی را انتخاب کنید که دارای فاق بلند بوده و نیز طرح راه راه داشته باشد.

شلوار های لاله ای مناسب افرادی که باسن بزرگ دارند

افرادی که باسن بزرگ دارند باید بدانند که توجه به ایجاد تعادل یک نکته ی بسیار مهم در انتخاب این نوع شلوار ها می باشد. پس این نوع افراد برای انتخاب شلوار گشاد بهتر است سبک لاله ای را انتخاب کنند تا با پوشیدن آن بتوانند اندام خود را متعادل تر و زیبا تر جلوه دهند.

شلوار های ملوانی مناسب کسانی که ران های بزرگی دارند

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که ران های بزرگی دارند بهتر است شلوار هایی که جنس سنگینی دارند مانند پارچه های کتان انتخاب کنید. همین طور باید بدانید که شلوار هایی که در قسمت باسن و کمر جذب هستند برای اندام شما متناسب تر می باشند.

شلوار های کوتاه کمربند دار برای باریک نشان دادن کمر

چنانچه دوست دارید اندام تان به صورت فرم ساعت شنی به نظر برسد بهتر است شلوار هایی را انتخاب کنید که روی کمر چین داشته و دارای کمربند نیز باشد.

شلوار های چاک دار متناسب افراد قد بلند

افرادی که دارای قد بلندی هستند برای این که زیبایی اندام خود را بیشتر نشان دهند بهتر است از شلوار های گشاد  چاک دار استفاده کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *