#


با کت و شلوار از کوله پشتی استفاده نکنید

کوله پشتی
12 آوریل 2017 بدون نظر 1867 بازدید

با کت و شلوار از کوله پشتی استفاده نکنید

با کت و شلوار از کوله پشتی استفاده نکنید :

به خاطر داشته باشید که هیچ گاه با کت و شوار از کوله پشتی استفاده نکنید این یکی از اشتباهاتی است که خیلی تکرار نمی شود ولی اگر یک بار هم انجام شود به تیپ شما آسیب می رساند.

۱- کوله پشتی مخصوص دو قشر جامعه است. یکی کوهنوردان و دیگران کودکانی که به مدرسه می روند. کسی که در اداره جات از کوله پشتی استفاده نمی کند. و اصلا استفاده از آن در اداره ها به جا نیست. استفاده از کوله باعث می شود که خطوط روی کت از بین برود و دسته کوله پشتی یقه کت را هم خراب کند.

۲- فشار دسته های کوله روی شما باعث می شود لباستان بعد از مدتی خراب شود. حتی اگر فردی برای خرید کت و شلوار هزینه زیادی کرده باشد و فرقی نمی کند چه کوله پشتی باشد با هر کوله پشتی که باشید این آسیب به کت و شلوار شما وارد می شود.

۳- مرتب بودن موها و آراستن آنها، کت و شلوار مناسب همه ی این ها نشان دهنده این موضوع هستند که یک فرد برای این که خوش تیپ باشد خیلی تلاش کرده است. علاوه بر داشتن تیپ خوب حفظ ظاهر هم خیلی اهمیت دارد. خیلی راحت می توان با انجام دادن چند اشتباه طرز فکر خوب افراد را نسبت به خودتان عوض کنید.

۴- شما باید راه های دیگری را انتخاب کنید. آقایان باید از کیف های اداری استفاده کنند این مدل کیف ها هیچ وقت قدیمی نمی شوند و در رنگ بندی ها و طرح های مختلفی وجود دارد. از کیفی که انتخاب می کنید باید خطوط آن با خطوط کت و شلوار شما ست شود. و طرح های روی آن تا جایی که امکان دارد کم باشد.

بعد از انتخاب یک کیف اداری زیبا کارهای زیر را انجام دهید :

۱. تا می توانید ساده انتخاب کنید : زیرا شما برای این که به کیف احتیاج دارید هزینه زیادی بابت یک کیف با طرح پوست مار نمی رسید. زیرا کیف های آقایان به مرور زمان خراب نمی شود زیرا روی زمین قرار می گیرد، می افتد و خیلی اتفاقات دیگر که باعث خرابی کیف می شود که در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که ارزش ندارد زیاد هزینه کنید برای خرید یک کیف اداری هرچه جنس چرم ضخیم تر باشد بهتر است پس از چرم گاو استفاده کنید از چرم گوساله استفاده نکنید زیرا نرم است.

۲. مدل هایی انتخاب کنید که ساده باشند کیف شما یک اکسسوری است که نباید به گونه ای باشد که خیلی جلب توجه کند. کیف هایی را انتخاب کنید که بدون حلقه، بدون جیب و مواد تزئینی باشد.

۳. کیف های چم مانند همه آیتم های چرم دیگر،باید با کفششان ست شوند. مثلا کیف چرم مشکی با کفش چرم مشکی. مثلا کیف قهوه ای با کفش قهوه ای و همین طور برعکس.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *