#


ایجاد هماهنگی بین مدل مو و انتخاب گوشواره

انتخاب گوشواره
28 نوامبر 2017 بدون نظر 1665 بازدید

ایجاد هماهنگی بین مدل مو و انتخاب گوشواره

ایجاد هماهنگی بین مدل مو و انتخاب گوشواره

یکی از مواردی که موجب زیباتر دیده شدن خانم ها می شود انتخاب گوشواره و مدل موی فرد است. این دو مورد در زیبایی ظاهری هر خانمی تاثیر بسیار زیادی را دارد و موجب می شود هر بیننده ای در نگاه اول این دو مورد را بیش از هر چیز دیگری دیده و در مورد آن نظر بدهد.

هر خانمی به خوبی این نکته را می داند که تناسب بین مدل مو و گوشواره باید به طور کامل رعایت شود. در مورد صورت هایی که کمی گرد بوده و اندازه کوچکی دارد و مدل مو نیز کوتاه باشد بهترین کار این است که از گوشواره هایی که سایز بزرگ دارد استفاده نکنید.

در مورد مدل مویی که برای خود برمیگزینید باید از تزئینات و گوشواره هایی استفاده کنید که قابلیت این را داشته باشند که یکدیگر را تکمیل نمایند تا بدینوسیله بتوانید ظاهر خود را به شکلی بدون عیب نشان دهید. فرمی که هر فردی برای صورت خود دارد موجب می شود تا بتواند چه مدل مو و گوشواره ای به صورت او می آید. در این مقاله قصد داریم در خصوص مدل موهای مختلف و گوشواره هایی که مناسب آن است صحبت کنیم تا در انتخاب گوشواره های خود دقت بیشتری را داشته باشید.

انتخاب گوشواره

مدل موی پیکسی و گوشواره متناسب با آن

در صورتی که موهای خود را در قسمت بالایی سرتان جمع کرده اید و یا موهای شما به شکل پیکسی است می توانید از گوشواره هایی استفاده کنید که به صورت آویز است. این گوشواره ها به عنوان یک قاب برای صورت شما عمل خواهد کرد و باعث می شود چهره شما جذاب تر به نظر بیاید. استفاد از این مدل گوشواره ها باعث می شود صورت شما کشیده تر دیده شود و تمام توجهات به سمت بالای صورت شما جلب شود.

مدل موی باز و گوشواره هماهنگ با آن

خانم هایی که موهای بلند و باز دارند برای انتخاب گوشواره مناسب برای صورت خود می توانند به سراغ انتخاب مدل های خوشه ای بروند. این قبیل گوشواره ها دارای سنگ های مختلفی هستند که آن ها را جذاب تر نشان می دهد. این گوشواره ها علیرغم اینکه آویزان نیستند ولی باعث می شوند صورت شما جذاب تر دیده شود.

انتخاب گوشواره

انتخاب گوشواره

مدل موی بافته شده و دم اسبی و گوشواره متناسب با آن

خانم های که موهای بلند خود را به صورت بافت نگه می دارند و یا آن ها را به حالت دم اسبی می بندند می توانند در مورد گوشواره متناسب با مدل موی خود یک گوشواره قطره ای را انتخاب نمایند. البته ناگفته نماند خانم ها می توانند در مورد این مدل از موها به سراغ گزینه های مختلف گوشواره بروند به شرط اینکه موهایشان در درون گوشواره گیر نکند.

موی پیچیده شده و گوشواره هماهنگ با آن

در خصوص مدل موهایی که به صورت پیچیده شده هستند باید بگوئیم از ظرافت بسیار زیادی برخوردارند و باید گوشواره های ظریفی را نیز برای ایجاد هماهنگی با آن انتخاب کرد. خانم هایی که موهای خود را به این شکل می بندند بهتر است در مورد گوشواره به سراغ گوشواره های قطره ای که از ظرافت زیادی برخوردار هستند بروند.

پاین گوشواره های ظریف به هر فرمی که صورت شما داشته باشد خواهد آمد البته باید دقت کنید که از مدل های ظریف و کوچک استفاده کنید. حتی خانم هایی که تمایل دارند پیشانی خود را با مو بپوشانند و یا دسته های موی خود را به صورت شل در اطراف صورت قرا ر دهند نیز می توانند از این مدل از گوشواره ها استفاده نمایند.

انتخاب گوشواره

انتخاب گوشواره

مدل موی بافته شده از کنار و گوشواره متناسب با آن

برای موهایی که از سمت کناری به صورت بافته شده قرا رمی گیرند می توانید گوشواره های مختلفی را استفاده نمائید. البته در مورد این مدل مو باید به مراسمی که دعوت شده اید دقت داشته باشید و به تناسب آن اقدام به تهیه گوشواره نمائید. اگر می خواهید با خیال راحت تری در مورد این مدل مو گوشواره انتخاب کنید ما پیشنهاد می دهیم که از گوشواره های حلقه ای الماس استفاده کنید. این گوشواره ها موجب می شوند استایلی که برای خود ساخته اید به طرز اعجاب آوری تکمیل شده و زیبایی شما هرچه بیشتر نشان داده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *