#


این اکسـسوری ها هیچ وقت از مد نمی روند

اکسـسوری
13 آوریل 2017 يك نظر 1489 بازدید

این اکسـسوری ها هیچ وقت از مد نمی روند

این اکسـسوری ها هیچ وقت از مد نمی روند

طی این مقاله ما به شما هشت اکسـسوری را معرفی می کنیم که هیچ وقت از مد نمی رود ولی به صورت روزانه از همه این ها استفاده نکنید.

دست کش چرم : همیشه از دست کش چرم استفاده کنید زیرااین دست کش ها هم ضد آب هستند و دستتان را بیشتر گرم می کنند و به نسبت دست کش های پشمی که آقایان می پوشند جذاب تر است و رایج تر.

دکمه سرآستین : دکمه سرآستین شاید یک اکسسوری کوچک باشد ولی خیلی زیاد کاربردی است برای خوش تیپ شدن شما. پیراهن های سفید و رسمی که شما می پوشید با استفاده از دکمه سرآستین تکمیل می شوند. توصیه می شود که از رنگ نقره ای دکمه سرآستین استفاده کنید.

دیگر اکسـسوری ها

شال گردن چهار خانه : آقایان می توانند در فصل زمستان به راحتی با این شال گردن و گره های آن ظاهر خیلی خوبی برای خود بسازند.

ساعت مچی بند استیل : ساعت های مچی که بند استیل دارند به نسبت ساعت های دیگر، مانند ساعت به بند چرم این قابلیت را دارند که با تیپ های رسمی و غیره رسمی ست شوند.

کمربند چرمی : وظیفه ی کمربند تنها نگه داشتن شلوار نیست بلکه اگر شما از کمربند مناسب استفاده کنید کشیده تر، لاغر تر یا چاق تر می شوید. ولی به خاطر داشته باشید که کمربندتان باید با بند ساعت و کفشتان ست باشد.

دستمال جیبی کت : آقایی که لباس رسمی می پوشند حتما باید از دستمال جیبی استفاده کنند. این دستمال ها، رنگ ها و طرح های مختلفی دارند ولی بهترین مدل آن رنگ سفید است. این اکسسوری از سال۱۹۲۰ در بین آقایان مد شده است.

عینک آفتابی کلاسیک : عینک های زیادی امروزه در بازار موجود است ولی مشهور ترین آن عینک ریبن و خلبانی است. سعی کنید برای این که خوش تیپ تر شوید حتما یک عینک کلاسیک خوب با فرمی که با مدل صورتتان مناسب است بخرید و از آن استفاده کنید.

کیف پول چرم : به خاطر داشته باشید که ی کیف پول مناسب خیلی می تواند به بهتر شدن ظاهر شما کمک کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *