#


اکسسوری های جدید پاییز ۲۰۱۸ برای خانم ها

اکسسوری های جدید
31 اکتبر 2018 بدون نظر 2643 بازدید

اکسسوری های جدید پاییز ۲۰۱۸ برای خانم ها

اکسسوری های جدید پاییز ۲۰۱۸ برای خانم ها

یکی از ضروریات هر استایلی اکسسوری ها به شمار می روند. در اصل هیچ استایلی بدون اکسسوری تکمیل نمی شود. ولی چیزی که مهم است، انتخاب درست آن ها می باشد. همان گونه که شما قادر هستید به کمک اکسسوری های جدید بر جذابیت ظاهر خود اضافه کنید، به همان مقدار هم می توانید با یک انتخاب نادرست، نتیجه ای برعکس بگیرید.

به همین ترتیب چیزی که اهمیت دارد این می باشد که بدانید چه اکسسوری را باید انتخاب کنید. در این مطلب تازه ترین اکسسوری های جدید زنانه را که در بهترین هفته های مد و فشن دنیا نمایش داده شده اند و به مد سال تبدیل شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

کفش بنفش

همان گونه که مطلع هستید رنگ سال ۲۰۱۸، بنفش می باشد. چنانچه تصور می کنید که این رنگ فقط برای لباس مناسب است، با مشاهده کفش های بنفش رنگ به قطع یقین نظرتان بر خواهد گشت. تفاوتی ندارد که نیم بوت، کفش پاشنه بلند، اسنیکر یا حتی کفش تخت یا اکسسوری آن ها را پوشیده باشید، با پا زدن کفشی به رنگ بنفش، کلیه توجهات را به طرف پاهای خود جلب خواهید نمود.

برای ست کردن لباس تان با رنگ کفش، رنگ های بی اثر مثل سفید، مشکی، طوسی مناسب ترین انتخاب هستند ولی شما می توانید تا حدودی بهتر عمل نمایید و لباس های با رنگ های متنوع هم به علاقه مندی های تان اضافه نمایید.

پاشنه های متفاوت

فقط رنگ ها نمی باشند که به کفش های شما زیبایی می بخشند، شما می توانید با انتخاب اکسسوری های کفش و یا کفشی که پاشنه هایی متفاوت دارد هم به تیپ خود تنوع و جذابیت ببخشید. در این مطلب، طراحان به پاشنه کفش ها خیلی توجه کرده اند. آن ها تصمیم گرفتند که پاشنه ها را از وضعیت معمولی در آورند و با اضافه نمودن مقداری جزییات به آن، زیبا ترشان کنند. با پوشیدن کفش هایی که پاشنه های چند ضلعی، گرد، شیشه ای و… دارند، جذابیت تیپ شما را چند برابر خواهد شد.

اسنیکرهای فوتوریسم

مدت های طولانی بود که تغییرات مهمی در ظاهر اسنیکرها ایجاد نشده بود ولی با آمدن اسنیکرهای فوتوریسم، انقلابی در این صنعت به وجود آمد. در صورتی که اسنیکرهای این فصل را با نمونه های قدیمی تر مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که ظاهر آن ها خشن تر، بزرگ تر و حتی رنگی تر و جذاب تر شده است. به همین ترتیب، بهتر است مقداری از کفش های ظریف خود فاصله بگیرید و کفش هایی که بیشتر به کفش های آدم فضایی ها شباهت دارد را امتحان کنید.

بوت های پوست ماری

یکی از ترندهای پاییز و زمستان سال جاری، طرح های حیواناتی نظیر پوست ماری یا پلنگی است که روی اکسسوری مانند بوت های زنانه هم مشاهده می شود. چنانچه به فشن شو شهرهای میلان، نیویورک یا پاریس نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که بوت های پوست ماری جایگاه خاصی را در این صنعت باز کرده اند. در صورتی که شما هم علاقه دارید در این فصل سال با مد روز جلو روید، حتماً این نمونه از بوت ها را خریداری کنید.

کیف های نقلی

چنانچه به کیف هایی که در فشن شو ها به نمایش می گذارند توجه کرده باشید، خواهید فهمید که سایز این کیف ها به مراتب کوچک تر از گذشته شده است. هم اکنون خبری از کیف های بزرگ نیست، بلکه کیف های با سایز کوچک و جمع و جور می باشند که جای خود را در بین طراحان مد باز کرده اند. این کیف ها ظرافت و زیبایی فوق العاده ای دارند که شامل اکسسوری های جدید و جذاب در نظر افراد است ، اما شما قادر نیستید چیزی بیش از یک تلفن همراه در آن قرار دهید. هرچند این کیف ها زیاد کارایی ندارند ولی به اندازه ای جذابیت دارند که به زیبایی اش می ارزد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *