#


اصول انتخاب کیف و کمربند زنانه

کیف زنانه
16 می 2017 بدون نظر 1887 بازدید

اصول انتخاب کیف و کمربند زنانه

اصول انتخاب کیف و کمربند زنانه

 

نکاتی اساسی برای انتخاب کیف زنانه

۱- برای داشتن کیف پولی راحت قبل از خرید داخل آن را چک کنید تا جای کافی برای وسایلتان داشته باشد.
۲- هرگز قبل از اینکه جایگزینی برای کیف های قدیمی تان پیدا نکرده اید آن ها را دور نیندازید تا برای همراه داشتن پول و مدارک و دیگر وسایلی که داخل آن می گذارید به درد سر نیفتد .
۳- سعی کنید هر دو هفته یکبار کیف خود را تمیز کنید و هر چیز اضافه ای که در آن بوده و موردنیازتان نیست خارج کنید تا کیف پولی مرتب داشته باشید .
۴- اگر قصد دارید از کیف به مدت طولانی ای استفاده کنید پس نباید توجهی به مد داشته باشید .

کیف زنانه

کیف زنانه

۵- انتخاب کیفی با رنگ خنثی بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما است که دوست دارید صرف نظر از رنگ آن را با هر لباسی ست کنید و بتوانید هر روز از آن استفاده کنید .
۶- استفاده از کیفی با رنگ خنثی برای همراهی با لباس های چند رنگ یا لباسی با بافت رنگی مختلف باعث می شود تا توجه از لباس به سمت کیف جلب نشود .
۷- در صورت علاقه مندی با لباس هایی با تن رنگی مشکی و قهوه ای باید به سراغ کیف های رنگی بروید و یا حداقل از کیف هایی استفاده کنید که تکه های رنگی دارند . استفاده از یک کیف آبی ،زرد یا قرمز باعث هماهنگی بیشتری با لباستان می شود .
۸- با توجه به اینکه اغلب موارد سایز کیف به تناسب مقدار وسایلی که قرار است حمل شود انتخاب می شود ولی اگر فردی ریز اندام هستید سعی کنید کیفی که انتخاب می کنید خیلی بزرگ نباشد ولی برای افراد قد بلند سایز کیف چندان مهم نیست و می توانند هر مدل کیفی را برای خود برگزینند .
۹- با تعیین شکل اندام خود و شناسایی ضعف اندام تان کیف مناسبی را انتخاب کنید که باعث شود توجه از نقاط ضعف اندامتان برداشته شود .
۱۰- اگر فردی بسیار قد بلند و لاغر اندام هستید انتخاب کیفی با سایز بزرگ گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود . اما اگر درشت اندام و تا حدودی سنگین وزن و چاق هستید از خرید این نوع کیف ها دوری کنید . البته کیف های بزرگ و حجیم بیشتر برای دختران نوجوان است که وسایل زیادی با خود حمل می کنند .
۱۱- کیف های مستطیلی چمدانی شکل بیشتر مناسب خانم هایی است که دوست دارند منحصر به فرد بوده و نظر و سلیقه خودشان را بسیار قبول دارند.

اصول اولیه انتخاب کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند زنانه

برای اینکه در مجالس و مهمانی ها بتوانید اندامتان را به خوبی نشان دهید در برخی موارد باید بر روی لباس مجلسی خود کمربندی داشته باشید و از آن جا که کمربند روی شکم و کمر شما بسته می شود تأثیر زیادی بر روی بهتر دیده شدن اندام شما دارد . برای داشتن کمربندی مناسب پیروی از اصول زیر الزامی می باشد .
۱- برای خانم هایی که اندام درشتی دارند بهترین گزینه برای انتخاب کمربند مجلسی آن دسته از کمربندهایی است که سگک بزرگ و درشتی دارند تا کمی از درشتی اندامتان در نظر دیگران بکاهد .
۲- استفاده از کمربندهایی با سگک کوچک و ظریف برای افرادی که استخوان بندی کوچکی دارند بهترین انتخاب خواهد بود حتی اگر این افراد کمی اضافه وزن هم داشته باشند .
۳- برای خانم هایی که اندامی لاغر و باریک دارند استفاده از کمربندهایی باریک و نازک توصیه ای غیر اصولی است که لاغری آنها را بیشتر به چشم خواهد آورد .
۴- ان هنگام که لباس یک رنگ می پوشید توجه داشته باشید که کمربندتان نیز هم رنگ لباس باشد تا لباس شما را به دو تکه تقسیم نکند و از زیبایی آن کاسته نشود .
۵- استفاده از کمربندهایی با عرض زیاد و پهن به هیچ عنوان به خانم هایی که کمر باریک و کوتاهی دارند توصیه نمی شود . زیرا این کار باعث پهن تر دیده شدن کمر آن ها می شود و این امری است ناخوشایند بین تمامی خانم ها .
۶- توصیه ی ما به خانم هایی که قد کوتاهی دارند این است که اصلاً کمربند نبندند و یا اگر علاقه به بستن کمر بند دارند ترجیحاً از کمر بند هم رنگ لباسشان استفاده کنند تا خط افقی کمر آن ها کوتاه تر از معمول دیده نشود .
۷- خانم های قد بلند دست بازتری در انتخاب کمربند مجلسی دارند . این خانم ها می توانند از رنگ های مختلف کمربند برای کوتاه تر و مناسب تر دیده شدن با لباس خود استفاده کنند .
انتخاب کمربند از جمله مواردی است که می تواند موجب افزایش اعمات به نفش شما گردد . پس باید در انتخاب آن هوشیارانه عمل کرد .

انواع کمر بند

کمربندهای عریض

این کمربندها برای برجسته کردن تمام بدن مخصوصاً نواحی شکم و کمر کاربرد فراوانی دارند . از آن جا که شکم و کمر شما را برجسته می کند گاهی هم میتواند شما را لاغرتر از چیزی که هستید نشان بدهد . پیشنهادی که ما برای خانم های چاق می توانیم داشته باشیم استفاده از کمربند های عریض است . البته خانم های لاغر هم برای استفاده از این کمر بند ها مشکلی ندارند .خانم هاییکه کمربند را زیر شکم خود می بندند بسیار کار اشتباهی انجام می دهند چون محل قرار گرفتن کمربند درست روی خط کمر است نه جای دیگر .

کمربندهای نازک و باریک

افرادی که بیشتر به جنبه های مد و تزئینی کمربند توجه دارند می توانند از این کمر بند های نازک استفاده کنند . بهره گیری از این کمربندها به شما احساس لاغری بیشتر و راحتی بیشتری می دهند و به طور کلی باید گفت وظیفه ی این کمربندها لاغرتر نشان دادن و مد روز کردن شما است .

شما باید به یاد داشته باشید قبل از خرید کمربند سایز کمرتان را اندازه گرفته و موقع خرید چند بار آن را جلوی آینه امتحان کنید . چرا که کار کمربند قوس دادن به کمر شما است و اگر اندازه شما نباشد می تواند مشکل ساز گردد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *