#


آشنایی با برندهای لوکس ساعت مچی در جهان

11 مارس 2018 بدون نظر 3451 بازدید

آشنایی با برندهای لوکس ساعت مچی در جهان

شناخت برندهای لوکس ساعت مچی در سرتاسر جهان

مردم در گذشته ساعت های مچی را فقط  برای مطلع شدن از زمان و ساعات شبانه روز خریداری می کردند و دستشان می انداختند ولی به مرور زمان ها در دنیای مدرن امروز، شرکت های تولید کننده می دانند که مردم دیگربرای مطلع شدن از ساعت می توانند روش های دیگری را انتخاب کنند و دیگر نیازی به داشتن ساعت مچی ندارند. به همین دلیل سازندگان ساعت مسیر دیگری را در مد نظر قرار داده  و ساعت های مچی مجلل و دارای طرح های مختلف و زیبا را وارد دنیای ساعت ها کرده اند.

 در دنیای امروز ساعت های مچی نه تنها ابزار کاربردی محسوب می شوند ، بلکه منعکس کننده کلاس و شخصیت شما نیز می باشند. از داشتن اکسسوری ها یک شخص می توان با شخصیت و سبک لباس پوشیدن وی آشنا بشوید. به خاطر همین شما را با لوکس ترین برندهای ساعت مچی که دربازار وجود دارد آشنا می کنیم و به شما معرفی می کنیم، با این روش شما می توانید گزینه بهتری از انواع  ساعت ها را انتخاب کنید. در این مطلب ساعت های مچی که به شما پیشنهاد می کنیم نه فقط از نظر کارایی، بلکه از نظر زیبایی نیزدر رده بهترین مدل های ساعت موجود در جهان در می باشند.

۱.Bremont

برمونت  از زیبا ترین ساعت های دنیا به حساب می آید. این سازنده انگلیسی در سال ۲۰۰۲ به وسیله  دو برادر به نام های نیک و گیلز و با هدف ساخت مدل های مکانیکی ساعت، شهرت جهانی پیدا کرد و معروف شد. این ساعت ها با منحنی های کلاسیک و شکل ظاهری منظمی که دارند،  لوکس بودن این برند را به خریدارانش منعکس می نمایند.

۲.Audemars Piguet

ساعت های سوئیسی اودمارس پیگوت دربین لوکس ترین برندهای ساعت در دنیا قرار گرفته اند. هنگامی که در سال ۱۸۷۵ ژول لوئیس اودمارس مصمم به ملحق شدن به ادوارد آگوست پیگوت، با هدف گسترش  صنایع ساعت سازی و استفاده از مکانیسم های به روز تر گرفت. آن ها با استفاده از علاقه خودشان و مسلط بودن برعلم و هنر شروع به ساخت ساعت کردند و توانستند در طول یک سال ۳۶۰۰۰ مدل از محصولاتشان را به بازار عرضه کنند.

 این کمپانی آن قدر درحرفه خودش موفق بوده تا برندهایی مثل تیفانی اند کو و بولگاری برای ساخت ساعت های خود از آنها الهام گرفتند. اودمارس پیگوت به عنوان نخستین سازنده ساعت های استیل اسپورت در دنیا معروف است. باید این مطلب را هم اضافه کنیم که لیونل مسی بازیگر مشهور فوتبال تبلیغات این برند را برای مدتی بر عهده گرفته بود.

۳.Chopard

شوپارد، یکی ازکمپانی های سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی اولیس شوپارد تاسیس شده است. شوپارد در سن ۲۴ سالگی کار خود را با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد. امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود.

 شوپارد هر ساله حدود۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌ رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر۸۰۰ میلیون فرانک سوئیس می‌ باشد. از سال۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند و توانسته اند ظاهر بسیار زیبا و جذابی را بررای خود به وجود بیاورند.

۴.Vacheron Constantin

یکی از کمپانی های قدیمی تولید کننده ساعت های لوکس در سراسر دنیا، واشرون کنستانتین می باشد. این کمپانی به وسیله جین مارک واشرون در سال ۱۷۵۵ در سوئیس پایه گذاری شده است. ساعت های واشرون کنستانتین، که یکی از اعضای گروه برمونت می باشند، با دارا بودن سبک سنتی ویژه خود از ساعت های دیگر متمایز به نظر می رسند. عنوان شده که ناپلئون بناپارت، پیوس نهم و هری ترومن از این برند ساعت برای خود استفاده می کردند و موجب ایجاد استایلی جذاب برای خود می شدند.

۵.Louis Moinet

لوییس موینه تنها به عنوان یک ساعت ساز نه بلکه به عنوان یک نقاش و مجسمه ساز نیز شهرت داشته است. این کمپانی ساعت سازی لوکس در کشور سوئیس قرار دارد و افتخار آن برای به کار گیری از مواد تک و خاص و فناوری های خلاقانه است که موجب می شود کاربران ساعت های این برند استایل زیبا و خاصی را برای خود به وجود بیاورند.

۶.Blancpain

کمپانی بلانکپاین فعالیت خود را در سال ۱۷۳۵ آغاز نمود و در قرن ۱۹ با ساخت تولیدات مدرن و نوآورانه به بالاترین درجه از موفقیت و شهرت دست پیدا کرد. این برند تولیدات متنوعی را از طرح های مینیمالیست گرفته تا طراحی های استادانه تر را تحت پوشش خود قرار داده است که موجب می شود طرح های بسیار زیبایی عرضه شده و افراد بتوانند با استفاده از آن ها استایل زیبا و خاصی را برای خود به وجود بیاورند.

۷.Bell & Ross

بل اند راس یکی از کمپانی های فرانسوی لوکسی می باشد که به وسیله برونو بلامیچ و کارلوس ای راسیلو مدیریت می گردد. این کمپانی در سال۱۹۹۲ تاسیس شده و در مدت زمان بسیار کمی به عنوان یکی از برندهای لوکس ساعت در سراسر دنیا شناخته شد و مورد استفاده کاربران قرار گرفت. آن چیزی که موجب می شود این ساعت ها از دیگر برندها متمایز و متفاوت دیده شوند، حالت مربعی شکل آن می باشد. این ساعت ها دارای ظاهری مدرن و در عین حال جذاب و اسپورت هستند که یکی دیگر از ویژگی های این ساعت به شمار می رود. با استفاده از این ساعت ها می توان استایل زیبا و جذابی را ایجاد کرده و شیک بودن استایل خود را بیش از پیش نشان داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *