#


آشنایی با برترین و معروف ترین برندهای کیف در جهان

5 آوریل 2018 بدون نظر 2733 بازدید

آشنایی با برترین و معروف ترین برندهای کیف در جهان

شناخت برندهای معتبر فعال در عرصه تولید کیف

بیشتر افراد به دنبال کیف هایی هستند که نه تنها بتوانند یک سال از آن کار بکشند بلکه قابلیت کارایی به مدت چندین سال را داشته باشد و از بین نروند. همین مساله موجب می شود تا به دنبال کیف هایی باشند که دوام زیادی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در این مطلب قصد داریم چندتا از معروف ترین و به نام ترینبرندهای کیف در جهان را معرفی نمائیم که می توانید از آن ها استفاده کرده و کیفی را خریداری نمائید که به اندازه چندین سال کارایی داشته باشد و زود از بین نرود.

برند هرمس و کیف های بادوام آن

برند هرمس از جمله برندهایی است که کیف هایش دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد و بنابه دلایل زیادی به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در جهان شناخته می شود. اکثر کیف هایی که به وسیله این برند طراحی و تولید می شوند از لحاظ زیبایی بینظیر بوده و طرح کلاسیک آن ها به خوبی حفظ شده و به عنوان کیف هایی مقاوم و بادوام شناخته می شوند. اگر حالا به خرید این کیف بپردازید می توایند با اطمینان از آن استفاده کرده و کناری بگذارید بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به آن وارد شود. به این ترتیب دختر شما هم می تواند سال های بعد به راحتی از این کیف استفاده نماید. برند هرمس تا کنون توانسته محصولات بسیار خوب و باکیفیتی را عرضه نماید که کاربران محصولات آن همیشه ابراز رضایت کرده اند و توانسته اند مدت های طولانی بدون اینکه با مشکلی برخورد کنند همراه با محصولات این برند جهانی جذابیت خود را حفظ نمایند.

پرادا و جذابیت کیف های این برند جهانی

پرادا به عنوان یکی از برندهای تخصصی مد در ایتالیا می باشد که توانسته در زمینه تولید کالاهای لوکس مردانه و زنانه فعالیت های بسیار زیادی داشته باشد و مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان قرار بگیرد. این برند ایتالیایی به وسیله ماریو پرادا و بردار او در سال۱۹۱۳ میلادی پایه گذاری شد و دفتر مرکزی آن در شهر میلان قرار دارد. افراد بسیاری از کیف های این برند استفاده می کنند که می توان به مشهورترین افراد جهان همچون الیزابت بنکس و سوفیا ورگارا اشاره کرد. پرادا در اغلب کیف های خود از طرح های ساده استفاده کرده است که در کنار رنگ های خاموش موجب به وجود آمدن کیفی زیبا و ماندگار شده است و در سرتاسر جهان از شهرت بسیار زیادی نیز برخوردار است.

برند شنل و کیف های تولید شده این برند جهانی

شنل به عنوان یکی از کمپانی های کالای لوکس و خانه مد در فرانسه محسوب می گردد که در شهر پاریس واقع شده است و در سال۱۹۰۹ میلادی به وسیله خیاطی به نام گابریل کوکو شنل افتتاح شده است. این کمپانی در حال حاضر به عنوان یکی از موسسه های فعال در عرصه مد و لباس زنانه شناخته می شود که موفق شده طراحی های زیبایی را در این زمینه وارد دنیای مد کند. برند شنل سعی کرده در خصوص طراحی کیف های خود از جنس عالی و زیبا و طراحی های کلاسیک استفاده نماید و به این ترتیب موفق شده کیف های زیبایی را تولید نماید. کیف های زیبایی که این برند طراحی کرده موجب شده تا شنل به عنوان یکی از برندهای مطرح در تولید کیف شناخته شود و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد.

برند لوئی ویتون و کیف هایی با طراحی خاص و بی نظیر

یکی دیگر از خانه های مد فرانسوی لوئی ویتون می باشد که به اختصار به نام ال وی نیز شناخته می شود و در سال۱۸۵۴ میلادی به وسیله لوئی ویتون افتتاح شده است. کمپانی لوئی ویتون توانسته شش سال پیاپی به عنوان یکی از نام های تجاری بسیار ارزشمند در عرصه کالاهای لوکس در جهان معرفی شود و در این زمینه تولیدات بسیار خوب و باکیفیتی را وارد دنیای مد و بازارهای جهانی نموده است. این کمپانی در سال های نخستین آغاز فعالیت های خود هیچ گاه نمی اندیشید که کیف های تولید شده آن روزی به عنوان یکی از بهترین کیف های جهان تبدیل شوند. اگر پول کافی برای خرید کیف در دست دارید توصیه می کنیم به دنبال کیف های این برند باشید و یکی از آن ها را برای خود خریداری نمائید.

برند گوچی و کیف های زیبا و با کیفیت بالای این برند

یکی دیگر از برندهای ایتالیایی که دارای نشان تجاری GUCCI در زمینه تولید کالاهای چرمی و صنعت مد می باشد که البته به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی فرانسوی کرینگ شناخته می شود اما در عرصه مد و تولید محصولات لوکس فعالیت های زیادی را داشته و توانسته طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست بیاورد. کمپانی گوچی در سال۱۹۲۱ میلادی به وسیله گوچیو گوچی افتتاح گردید و از آن زمان تا به حال توانسته محصولات بسیار خوب و باکیفیتی را تولید نماید. در حال حاضر دفتر مرکزی این کمپانی در شهر فلورانس ایتالیا واقع شده است و این برند به عنوان یکی از پرفروش ترین نام تجاری ایتالیایی به شمار می رود. این کمپانی دارای۲۷۸ نمایندگی در سراسر جهان می باشد که به صورت مستقیم فعالیت کرده و محصولات این برند را به فروش می رسانند. کیف های تولید شده این برند این قابلیت را دارند که به سادگی با طراحی ساده و کلاسیکی که دارند شناسایی شوند. سلما هایک به عنوان فردی شناخته می شود که کیف های گوچی را بسیار پسندیده و از آن ها برای ارتقای جذابیت استایل خود استفاده می کند.

برند کوچ و طراحی های بینظیر آن در زمینه کیف

یکی دیگر از برندهای مشهور و به نام تولید کننده کیف در جهان برند کوچ می باشد که کیف های تولید شده اش دارای تنوع بالا و دوام بسیار زیادی می باشد. اگر به دنبال کیف هایی هستید که در عین زیبایی و جوان پسند بودن حالت کلاسیک داشته باشند و شیک و جذاب به نظر برسند توصیه می کنیم حتما به سراغ کیف های برند کوچ رفته و مدلی را برای خود خریداری نمائید.

برند دونی اند بورک

یکی دیگر از برندهای مشهور جهان که توانسته کیف های زیبایی را طراحی و روانه بازارهای جهانی کند برند دونی اند بورک می باشد. این برند جهانی فعالیت خود را از سال۱۹۷۵ آغاز کرده است و تا به حال نیز موفق شده محصولات خوب و با کیفیتی را عرضه نماید. افرادی همچون فریدا پینتو و زویی دشانل افرادی هستند که به کیف های این برند علاقه بسیار زیادی داشته و همواره کیف های این برند را در استایل خود استفاده می کنند تا جذابیت ظاهری خود را افزایش دهند. با خرید کیف هایی که از سوی برندهای معتبر در جهان معرفی می شود می توانید جذابیت استایل خود را ارتقا داده و ظاهری آراسته و به روز را از خود به نمایش بگذارید. کیف هایی که این برندهای جهانی عرضه می کنند هیچگاه از مد نیفتاده و سال های زیادی می توانید از آن ها استفاده کنید بدون اینکه حالت خود را از دست داده و یا آسیبی ببینند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *