#


آشنایی با برترین ها در زمینه طراحی لباس

28 آوریل 2019 بدون نظر 3343 بازدید

آشنایی با برترین ها در زمینه طراحی لباس

مد هم چنان در حال پیشرفت است و تمامی ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است به همین دلیل نیز بیشتر طراحان لباس در این زمینه با هم رقابت می کنند. در ادامه به بررسی زندگی چند تن از طراحان لباس مشهور می پردازیم.

طراحان لباس

برترین طراحان لباس

کالوین کلین

کالوین کلین از طراحان لباس مشهور است که برند معروف ck متعلق به وی است . این برند از مهم ترین و مشهورترین برندهای موجود در جهان است. تاسیس این برند در سال ۱۹۶۸ بوده است.  در ابتدای کار خود وی تنها یک فروشگاه فروش کت و لباس را در نیویورک داشته است. بعد از مدتی توانسته است در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته باشد و برند خود ر گسترش می دهد.

والنتیوینو گاروانی

والنتیوینو گاروانی اهل ایتالیا است و برند Valentino Spas از آن اوست. والنتیوینو گاروانی از جمله طراحان لباسی است که بیش تر طراحی لباس افراد مشهور را برعهده داشته است. برای مثال شاهزاده مارگارت از افرادی بوده است که بیش ترین مراجعه را به وی داشته است.

کوکو شانل

کوکو شانل از جمله طراحان لباس فرانسوی است که بسیار در مد مشهور است. برند او با نام تجاری شانل در دنیای مد شناخته شده است. کوکو شانل از جمله طراحان لباس است که نام وی در مهم ترین افراد در قرن بیستم بوده است.

تام فورد

تام فورد از جمله طراحان لباس بسیار مشهور است . حتما تا به حال نام برند گوچی را شنیده اید . این برند از جمله برندهای بسیار مشهور است که در زمینه لباس های مردانه و اکسسوری های مردانه مانند کیف ها فعالیت داشته است.

کیت اسپاد

برندی که این طراح لباس به ثبت رسانده است با نام کیت اسپید نیویورک شناخته می شود . موسس آن کیت اسپاد مدرک فوق لیسانس روزنامه نگاری را دارد و در طراحی کیف های خاص و جذاب فعالیت دارد. کیت اسپاد را می توان از بهترین طراحان در صنعت کیف مطرح کرد.

بتسی جانسون

بتسی جانسون از جمله طراحان لباس بوده است که در زمینه لباس و اکسسوری های زنانه فعالیت می کند. اطلاعات او در زمینه مد بسیار زیاد است و به طراحی اکسسوری های زنانه ، روسری ها ، کیف و سایر لوازم جانبی زنانه می پردازد.

مارک جاکوبز

موسس برند جاکوبز است. در ابتدا با فروش ژاکت های بافتنی شروع کرده است و در همین زمینه نیز مشهور شده است. خود او نیز از جمله مشهورترین افراد در جهان بوده است.

بیژن پاک نژاد

بیژن پاک نژاد از جمله طراحان لباس است که کار حرفه ای خود را در این زمینه با برند پلنگ صورتی شروع کرده است . او طراحی لباس را برای افراد بسیار مشهور مثل اوباما ،بوش و … انجام داده است. بیژن پاک نژاد علاقه بسیار زیادی به رنگ زرد و دارد و در طراحی های خود نیز بسیار از آن استفاده کرده است. برند بیژن به تولید کت و شلوارهایی می پردازد که سلیر برندها نمی توانند نمونه های آن را تولید کنند به همین دلیل نیز قیمت محصولات آن بسیار بالا است.

نتیجه

هریک از طراحان مد برتری که در دنیا وجود دارند ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را داشته اند و به همین واسطه نیز مشهور شده اند. با مطالعه زندگی نامه این طراحان لباس به این نتیجه می رسیم که رمز موفقیت ان ها چه بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *