#


گران ترین شاسی بلندهای موجود در ایران

27 می 2019 بدون نظر 2105 بازدید

گران ترین شاسی بلندهای موجود در ایران

شاسی بلندها از محبوب ترین خودروها در بازار ایران اند که طرفداران بسیار زیادی دارند. برندهای بسیار زیادی مثل تویوتا وبی ام و در ایران وجود دارند و خودروهای شاسی بلند زیادی را ارائه می کنند . البته از سال 1393 ورود این خودروها به کشور نیز ممنوع شده است . در این مطلب به بررسی گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می پردازیم .

معرفی گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران

1-لکسوس LX570 : از بهترین خودروهای لکسوس و تویوتا در ایران است و جز گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران  است . این خودرو دارای موتور 5.7 لیتری است که می تواند شتابی برابر 7.5 ثانیه را ایجاد کند. این خودرو دارای ویژگی های بسیار زیادی است و از جمله شاسی بلندهای لوکس محسوب می شود . قیمت دست دوم این خودرو برابر 3.5 میلیارد تومان است .

2-پورشه ماکان : این خودرو از جمله گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران است و دارای یک موتور کوچک دو لیتری است که برای اولین بار در سال 2018 وارد ایران شده است . قیمت این خودرو برابر دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان است . البته حدود سه سال قبل قیمت این خودرو برابر 500 میلیون تومان بوده است .

گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران

3-تویوتا لندکروز :شاید نتوان گفت تویوتا لندکروز از جمله گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران است اما جز بهترین خودروهایی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است .قیمت دست دوم این خودرو برابر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است . این خودرو محبوبیت زیادی را بین مردم داشته است و اما با قیمت های نجومی اخیر دیگر بسیاری از افراد حتی به آن فکر هم نمی کنند.

4-ولوو XC90 : هر ویژگی که فکر می کنید باید در یک شاسی بلند لوکس وجود داشته باشد در این خودرو وجود دارد . موتور این خودرو دو لیتری است و از سه سیلندر تشکیل شده است و اما می تواند قدرتی را برابر 320 اسب بخار تولید کند. این خودرو شتابی برابر 6.9 ثانیه است . این خودرو از جمله گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران است و به قیمت دومیلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می رسد .

5-بی ام و x6 : این خودرو علاوه بر این که جز گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران است از آن جز سریع ترین خودروهای در ایران نیز یاد می شود .موتور این خودرو برابر 4.4 لیتری است و می تواند در زمان 5.4 ثانیه از سرغعت صفر کیلومتر به صد کیلومتر برسد.  فروش این خودرو در سال 2010 در ایران شروع شده است و توانسته است از همان زمان افراد زیادی را به خود جذب کند.

6-بی ام و x4 : بی ام و x4 از جمله گران ترین خودروهای شاسی بلند در ایران است که جز آخرین خودروهای دو میلیاردی است . این خودرو نیز انتخاب افراد ثروتمند در ایران است . قیمت دست دوم این خودرو برابر 2 میلیارد تومان است و توانسته است بسیاری از افراد را به خود جذب کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.