#


یادآوری کادیلاک سویل سدانی برای کسانی که فراموش کرده اند

کادیلاک سویل سدانی
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 12679 بازدید

یادآوری کادیلاک سویل سدانی برای کسانی که فراموش کرده اند

یادآوری کادیلاک سویل سدانی برای کسانی که فراموش کرده اند

فراموش کردن سدان لوکسی از نظر همه

با متحول شدن تکنولوژی در زمینه تولید اتومبیل های شهری در قرن بیست و یک، کسانی که خودروهای به روز که تکنولوژی های جدیدی برای راحتی، ایمنی و کاربردهای گوناگون دارد را خریداری می کنند دیگر از خودروهای قرن بیستم استقبالی نمی کنند و این خودروها از رده خارج می شود زیرا امکانات رفاهی و ایمنی ندارند و تکنولوژی آن ها برای گذشته است.

اما با مطالعه بیشتر و عمیق تر درمورد خودروهای دهه 70 و 80 و حتی دهه 60 میلادیبه این مسئله پی می برد که تکنولوژی های که به کار برده شده در اتومبیل های امروزی و بالاخصوص خودروهایی که امروزه همه ی ما شاهد عبور آن ها از خیابان ها در کشورمان هستیم، فقط بر روی فن آوری های به کار رفته شده در سی یا چهل سال قبل روکشی کشیده شده است.
چند سالی می شود که به جمع آوری ماشین های فرسوده در کشورمان اقدام شده است و خودروهای عظیم الجثه ی آمریکایی کم کم در خیابان ها کمتر مشاهده شد. این خودروها اکثراً 8 سیلندر می باشند و به دلیل مصرف زیادشان معروف بودند.

کادیلاک سویل

اتاق کادیلاک سویل چگونه است؟ وقتی که سوار این خودرو می شوید احساس می کنید که داخل یک هواپیما نشسته اید. راحتی ای که این خودرو دارد را باید در حد والایی دانست. موتور کادیلاک سویل پر قدرت بوده و دارای 8 سیلندر می باشد که همراه جعبه دنده توربوهایدراماتیک و فرمان هیدرولیکش در صنعت خودرو سازی بی نظیر بوده و یکی از راحت ترین مدل های جنرال موتورز به حساب می آید. این خودرو در زمان خود یک ماشین بسیار لوکس بوده است و در ابتدا مبلمان شیک و با راحتی فراوان، جای پای عالی در جلو و عقب، فضای بازی که در داخل دارد، باکیفیت بودن قطعاتش و طراحی شیکش به چشم می خورد.

دو صندلی ای که در جلوی ماشین قرار دارد توسط برق کار می کند، صندلی شاگرد به دو حالت و صندلی ای که راننده بر روی آن می نشیند به 6 حالت تنظیم می شود.

کادیلاک سویل سدانی

کادیلاک سویل سدانی

بنابراین کسانی که در جلوی ماشین می نشینند مخصوصا راننده با فمان هیدرولیک که بسیار سبک بوده و با راحتی ای که صندلی اش دارد می تواند از رانندگی با این خودرو لذت ببرد. این خودرو دارای سیستم تهویه Climate Control است. راننده می تواند توسط این سیستم هوای داخل ماشین را بر روی درجه حرارتی که می خواهد تنظیم کند، برای مثال: مثلا 20 درجه سانتی گراد. اگر این سیستم بر روی یک درججه حرارت تنظیم شده باشد می تواند وقتی که حرارت ماشین سردتر از دمای تنظیم شده بشود سیستم به طور خودکار بخاری ماشین را روشن می کند و اگر گرم تر شود کولر را روشن می کند و بعد از اینکه دمای اتاق به همان درجه مد نظر رسید هر دوی آن ها خاموش می شوند.

آفتاب گیری که سمت شاگرد قرار دارد در وسط آن یک آینه وجود دارد که چراغ های عمودی را در کنار آن ها به کار برده اند و در کنار آن یک ولوم برای کم و زیاد کردن نور این چراغ ها قرار داده اند. در قسمت عقب ماشین دو چراغ برای مطالعه بر روی ستون های عقب قرار داده اند که در صورت نیاز سرنشینان عقب از این چراغ ها استفاده کنند، این چراغ چرخش می باشند و می توانید آن را تنظیم کنید. در اتاق این خودرو سه فندک کار گذاشته شده است که دو تای آن بر روی دسته آرنجی های عقب و یکی از آن ها بر روی کنسول جلو قرار دارد. برای آماده شدن فندک از یک صدای پیانو استفاده شده است. شما بر روی بدنه و اتاق کادیلاک شاهد آرم شرکت کادیلاک می باشید که در همه جای آن به کار رفته است.

مجموعه ای از فیبرهای نوری بر روی گلگیرهای جلوی کادیلاک قرار دارد حالت روشن بودن چراغ های بزرگ، کوچک و چراغ راهنما را به سه رنگ مختلف هنگامی که راننده توجه ندارد به نمایش می گذارد.

از این سیستم در قسمت عقب ماشین هم به کار برده شده است که این فیبرهای نوری را روی لبه تریم داخلی شیشه عقب قرار داده اند و راننده می تواند آن ها را به راحتی از داخل آینه ببیند.
تمام شیشه هایی که در کادیلاک سویل به کار برده شده است نور خورشید را منعکس می کند و جنس آن ها از نوع soft ray می باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.