#


پورشه اسپیداستر356 روباز به حراج می رسد

27 می 2018 بدون نظر 2031 بازدید

پورشه اسپیداستر356 روباز به حراج می رسد

حراجی پورشه اسپیداستر356 کلاسیک توسط آر. ام ساتبی

کمپانی پورشه به مناسبت هفتاد ساله شدن خود وارد حراجی آر. ام ساتبی شده و در این حراجی قصد فروش اتومبیل کلاسیک پورشه356 سوچر اسپیداستر را دارد که در سال1956 تولید شده بود.

این اتومبیل کلاسیک در واقع نسخه­ی اصلاح شده­­ی پورشه356 اسپیداستر می باشد که در سال1956 طراحی شده بود. این خودروی خاص در آمریکا به نام سوپر اسپیداستر شناخته می شود. این خودروی کلاسیک پس از51 سال که به همراه مالک فعلی خود بود قصد دارد به فروش رسیده و در کنار فرد دیگری قرار بگیرد.

پورشه356 اسپیداستر در تاریخ27 اکتبر سال جاری میلادی به فروش گذاشته می شود و طبق اظهارات آر. ام ساتبی به عنوان یک خودروی محبوب و کلکسیونی به شمار می رود. این حراجی در واقع رویدادی است که به مناسبت هفتاد ساله شدن پورشه برگزار خواهد شد و خودروهای لوکسی که این کمپانی آن ها را طراحی و تولید کرده از کلکسیون های شخصی قصد حضور در آن را دارند. این خودروی روباز و کلاسیک پورشه دارای پیشرانه قوی می باشد که می تواند قدرت80 اسب بخار را برای آن به ارمغان بیاورد اما این در حالی است که مدل استاندارد این خودرو فقط می تواند75 اسب بخار قدرت داشته باشد.

خودروی کلاسیک و روباز پورشه به رنگ سفید یخی بوده و در سال1967 میلادی به وسیله رابرت هاوری خریداری شده است. بر اساس گفته های آر. ام ساتبی این خودروی کلاسیک و روباز شرایط بسیار خوبی داشته و بسیاری از قطعات اصلی به کار رفته در این خودرو همچون روز نخست تولید سالم می باشند. قیمت اولیه ای که برای این خودروی کلاسیک در نظر گرفته شده است بالغ بر500 هزار تا600 هزار دلار در نظر گرفته شده است اما براساس گفته های بسیاری احتمال این وجود دارد که با قیمت بالاتری فروخته شود اما با این حال باید منتظر27 اکتبر بود و دید که در حراجی این خودروی لوکس و زیبا با چه قیمتی به فروش خواهد رسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.