#


هیوندای i10 خودرویی کم مصرف و شهری!

9 جولای 2017 بدون نظر 1717 بازدید

هیوندای i10 خودرویی کم مصرف و شهری!

هیوندا i10 قلب کوچک شرکت هیوندا

گاهی اوقات وسایل عالی کار می کنند. هیوندای نمی توانست بحران مالی را پیش بینی کند که با راه اندازی i10 قبلی هماهنگ باشد؛ و نه می توانست پیش بینی کند که انگیزه های دولتی بی سابقه برای ارائه ماشین های کوچک ارزان به نظر می رسد تقریبا غیر قابل مقاومت است.اگر Hyundai هنوز از میانجی گری بر اساس قیمت مانند Atoz بیرون بیاید، ممکن است چیزی سودآور نباشد. اما i10 متفاوت بود. این به اندازه کافی مناسب بود تا نگاهی به آن داشته باشید و به آن احتیاج داشته باشید، به خوبی ساخته شده، ارزش فوق العاده ای و فوق العاده، و نه سرگرم کننده برای رانندگی.
این یک سر و صدای انتقادی و تجاری بود، ایجاد مسیر شیب دار برای رشد است که تنها در حال حاضر تولید شده است –
قبل از آخرین i10، هیوندای از سال 1997 تاکنون Atoz (یا Atos) را ساخته است.
از دیدگاه اروپاییان، چنین طول عمر طولانی برای این ماشین سزاوار است. هر کدام از این خودروها نشانگر رویکرد فروپاشی بازار بود که سازنده برای رسیدن به یک توازن جهانی خود به آن نیازمند کرده است.
با این وجود، ارزان بود برای خرید،در حقیقت خرید ارزان برای 4نفر فرد بالغ.
در حال حاضر، نسل دوم i10، متفاوت از قبل، مشعل را در دست می گیرد. قدم های قابل توجهی در مورد مطلوبیت و کیفیت کلی وعده داده شده است، و اکنون باید قابل تشخیص باشند که دیگران – مخصوصا فولکس واگن – مجددا وارد بخش خودروی شهر شده اند. i10 در سال 2017 با بهبود اطلاعات سرگرمی، پنجره مشبک جدید و چراغ روشنایی روزانه LED در پشت بروز ظاهر شد.
هیوندای i10 جدید خود را با انتخاب دو موتور بنزینی، 1.0 لیتر و 1.2 لیتر ارائه می دهد. همه به عنوان استاندارد با یک گیربکس دستی 5 سرعته می آیند، اما خریداران می توانند موتور 1.2 لیتری با چهار سرعته اتوماتیک را انتخاب کنند.
نسخه آبی درایو 1.0 لیتری I10 همچنین در دسترس است که باعث کاهش انتشار و بهبود وضعیت اقتصادی نسبت به نسخه استاندارد می شود.

هیوندا i10
هیوندا می گوید که حدود 31 درصد از خریداران خود یکی از مدل های خود را انتخاب می کنند که عمدتا به دلیل ظاهر ماشین است – دو درصد بالاتر از میانگین صنعت اگر دقیق باشد، هیچ انعکاسی بد در نحوه نمایش خودروهایش ندارد.با این حال، I10 اولین بار است که آخرین مدل طراحی شده این کمپانی این زنجیره غذایی را به زانو در می آورد اما در خودروی شهری منعکس شده است که شیک تر از نسل قبلی i10 است.
ابعاد این خودروها در مورد خودرو هنوز هم در شهر وجود دارد، اما در مورد شکل نسبت به قبل از عملکرد کمتری وجود دارد. سقف 40 میلیمتر پایین تر از I10 خروجی است، در حالی که طول آن حدود 80 تا 3665 میلی متر است، با وجود اینکه فاصله دوقلو (2385 میلیمتر) تنها 5 میلی متر افزایش می یابد. شما می توانید مقررات ضربه زدن به جلو و مقررات ضربه زدن به برخی از آن را سرزنش کنید.
زیر پوست، این پلت فرم کاملا جدید است و مانند ترانسفورماتور، در اروپا طراحی و مهندسی می شود. اینجا هم ساخته شده. مرکز مهندسی در Rüsselsheim آلمان است (همچنین این شهر که آدم اوپل اولین ماشین دوخت خود را ساخته است) و i10 ساخته شده در Þzmit، ترکیه است.
با این وجود ممکن است جدیدا، فراتر از انتخابهای هوشمندانه مواد برای کاهش وزن و هزینه مواد، شما در این پایان بازار نتوانید بیش از حد فانتزی کنید. i10 دارای مونوکاکی فولادی با مفاصل MacPherson در انتهای جلو و یک پرتو چرخشی در عقب است.
قدرت برای محدوده از انتخاب دو موتور بنزین می آید؛ هیچ دلیلی برای ساخت این دیزلی برای خودرو وجود ندارد (این مدل 1.0 لیتری وزن 1000 کیلوگرم دقیقا در مقیاس های ما) و ارزان است. در عوض، یک موتور 65 اسب بخار 1.0 لیتری، سه سیلندر توربو، یا یک چهارچوب 1،2 لیتری 86 اسب بخاری به عنوان یک گزینه وجود دارد.
هر دو از خانواده موتور کاپا Hyundai هستند و 1.0 در بعضی از بازارها با LPG در دسترس است. هنگامی که یک ماشین کمی هزینه می کند، شما آن را یک سیستم ترکیبی یا چیزی غیر عادی نیست. از مقدار زیادی سوخت استفاده نمی کند، بنابراین شما فقط می توانید از هر اونس که می توانید از موتور استفاده کنید.

هیوندا i10
برای این منظور، موتور کاپا دارای یک بلوک آلومینیومی و سر برای کاهش وزن با چدن است. این میل لنگ با 11 میلیمتر جبران شده است، که Hyundai ادعا می کند موثرتر است، در حالی که اسپرینت سوپاپ های مخروطی ساکت تر است.
دریچه های آن از پوشش سخت “الماس مانند کربن” است، در حالی که حلقه های پیستون نیز به پایان رسیده اند.
گیربکس دستی 5 سرعته نیز بدون توجه به آن رفته است. یک پوشش کربن بر روی حلقه های سینکرومش وجود دارد، در حالی که ظرفیت روغن پایین تر و روغن انتقال ترانسفورماتور کمتر از آنچه که در i10 پیشین استفاده شده است، افزایش مصرف سوخت را به میزان یک درصد افزایش می دهد.
کابین قوی و نسبتا بزرگ که فقط در مورد جذابیت به اندازه کافی برای فرار از تصور کارآفرینی dowdiness شما ممکن است گرفته شده از سلف خود. این هیچ چیز خاصی نیست، اما کاملا خوشایند است.
هیوندای با این کتاب بازی می کند و در اینجا بسیار کم خطر است. اگر نقص قابل توجهی در انتقاد وجود داشته باشد، این یک فقدان چشمگیر از جذابیتی است که شما در آن، به عنوان مثال، فیات پاندا پاسخ می دهید.
اما شمارش تجهیزات بسیار سخاوتمندانه است، مواد خام، تابلو برای یک دهه استفاده و سوء استفاده آماده می شود و شما در فضای مسافرتی کوتاه مدت تغییر نمی کنید. برای i10 – شاید برای کلاس جدید رقابتی – این پیشرفت پایدار است. نشستن کمی بالاتر و خمیده تر از شما در بعضی از رقبا است

یک یا دو عدد ارگونومیک وجود دارد: شما نمی توانید ارتفاع صندلی را بدون باز کردن درب راننده تنظیم کنید و هیچ تنظیم دستی در ستون فرمان وجود ندارد. اما هر دو صندلی و صندلی کنار هم خوب هستند، بنابراین در ردیف دوم، که به طور بالقوه به راحتی بیشتر از سایر خودروهای شهر فرو می ریزد.
همچنین لذت بردن از ذخیره سازی بسیار وسیع در چنین ماشین کوچک: صندوق های مناسب اندازه بزرگ، دارندگان بطری در ورودی های جلو، مرکز بزرگ تونل برای هر دو ردیف و یک جعبه مناسب برای اندازه گیری.
به عبارت دیگر، نیازهای فوری شما به خوبی می آید، اما آنها با خطای بی تکلف و سبک سبک یا گرمی اندکی مواجه می شوند.
سطح تجهیزات با شش انتخاب مناسب است. مدل های ورودی سطح S دارای پنجره های الکتریکی جلو، اتصالات USB و AUX، کامپیوتر سفر و نظارت بر فشار بر روی تایر است. Air-con در S Air استاندارد است، در حالیکه ارتقاء به SE باعث می شود تا i10 شما با کنترل کروز، آینه های درب الکتریکی و گرم و تنظیم ارتفاع برای صندلی راننده را به شما نشان دهد.
کسانی که علاقه مند به آبی SE خواهند شد کنترل آب و هوا و شروع به توقف فن آوری را در بر می گیرد، در حالی که مدل های حق بیمه در اواسط محدوده 14in چرخ های آلیاژی، بلوتوث، کنترل شروع تله و چرخ فرمان چرمی روکش. Premium Premium SE دارای سیستم کنترل آب و هوا، صندلی های جلو و فرمان گرم، ورودی بدون کلید و سنسور پارکینگ عقب می باشد.
I10 فشرده شده در ردیف های تراز وسط قرار دارد که شامل یک نمایشگر صفحه نمایش لمسی با صفحه نمایش 7. 0 اینچی با قابلیت اتصال به گوشی های ساتا و گوشی های هوشمند است.
همچنین Hyundai حتی به راحتی گوشی های هوشمند خود را برای استفاده ی ناوبری نصب نمی کند. این بدان معنی است که پایه های مکنده – همراه با علامت هایی که در پشت شیشه خود قرار می گیرند – یا هیچ چیز.
سیستم استریو هیوندای ساده است اما کار را می کند. کیفیت صحیح در تنظیم استاندارد کافی است – حق بیمه یکی بلندگوهای اضافی برای درب عقب – و با آی پاد خود را از طریق USB بسیار منظم متصل می شود.
صفحه نمایش بزرگ تک رنگ نیز امکان مذاکره در مورد کتابخانه موسیقی خود را نیز فراهم می کند، و همچنین شماره گیری های غیر حساس به راحتی می توان به یک ایستگاه رادیویی AM متصل شد

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.