#


نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)
3 آگوست 2017 بدون نظر 8599 بازدید

نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

بی ام دبلیو ایکس 6 سیستم سرگرمی iDrive به نسخه 5.0 به روز رسانی شده است و در حال حاضر قابلیت نمایش صفحه نمایش لمسی برای صفحه نمایش iDrive وجود دارد. شارژ بی سیم و Wi-Fi hotspot  برای پکیج های پریمیوم به تازگی  در مدل های 35i مثل پیکیج موجود در مدل های 50i اضافه شده است. همچنین تغییراتی در انواع تجهیزات در پکیج های پیشنهادی، به همراه رنگ های جدید وطرح های مختلف برای لاستیک ها وجود دارد.

نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

خلاصه ای از خودرو

بی ام دبلیو ایکس BMW) X6) یک دوقلوی مکانیکی نسبت به X5 است و همچنین کاربردی تر بوده و یک خودرو luxury crossover با سایز متوسط با چهار درب و5 سرنشین با خط سقف coupe-like محسوب میشود. که با  سه موتور مختلف ارائه می شود. یک موتور تنها برای مدل محرک جلو استفاده میشود، اما دو موتور دیگربرای مدل های چهار چرخ محرک استفاده میشوند. بی ام دبلیو ایکس 6 به اندازه کافی بزرگتر از مدل مشابه BMW X4 crossover  است. به نظر می رسد که X6 به اندازه کافی بزرگ است که میتوان آن را در گروه sport-coupe SUVقرار داد.

نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

بررسی اجمالی بی ام دبلیو ایکس 6

اگر تقلید صمیمانه ترین حالت  فریبندگی باشد، پس BMW باید خجالت زده باشد. در حالی که Infiniti ممکن است اعتباری برای تولد فرزند دوست داشتنی خود sport coupe  و SUV با FX nee QX70  باشد، BMW با ایده خود در (X6 Sport Activity Coupe (SAC این ایده را به دست آورد.بر پایه و اساس صندوق عقب X5 ساخته شده است،با این حال  F16) X6)هر مفهومی از ابزار فوق العاده  را به نفع خود تغییر داده است ، حتی به طور مصلحت آمیزی در سبک. با این حال، با دیدن موفقیت آن، مرسدس بنز کوپه GLE که شباهت قابل توجهی به X6 دارد، به ویژه در شکل و مشخصات را معرفی کرده اسنت .

برای مدل 2017، دو موتور مجزا برای X6 وجود دارد: یک موتور300 اسب بخاری  3.0 لیتری شش سیلندر خطی همراه با توربوشارژ (35i) و یا نسخه 445 یا 567 اسب بخاری هشت سیلندر 4.4 لیتری (50i / M) با دو توربوشارژر. الفبای نامگذاری طراحی دنده ها  نشان می دهد که sDrive ها محرک عقب هستند و xDrive ها چهر چرخ محرک هستند. M باید به تنهایی برای خود صحبت کند، با این حال، X6 M از بخش سریع رفتن M می آید.

بی ام دبلیو ایکس 6 با قیمتی کمی بیش از 62،000 دلار شروع میشود (X6 sDrive35i) و به بیش از 100،000 دلار (X6 M)، برای تمام مدل های X6 2017 میرسد. همانطور که انتظار می رفت، مدل های با قیمت بالا با قدرت بیشتری و ویژگی های استاندارد بیشتری می آیند. با حداقل پول (و این یک لیست محدود است)، هر 2017 X6 همراه با چرخ های آلومینیومی 19 اینچی (تا 21 اینچ)، یک سیستم انتقال سرعت اتوماتیک 8 سرعته، سیستم اتوماتیک توقف / شروع موتور، یک دکمه کنترل دینامیکی،  شیشه جلو power glass، با قابلیت تنظیم 14 درجه ای گرم کن های صندلی های جلو، فرمان برقی قابل تنظیم، سیستم سرگرمی iDrive با کامپیوتر بر روی صفحه نمایشگر، کنترل پدهای لمسی، سیستم ناوبری صوتی فعال مبتنی بر هارد دیسک با قابلیت نشان دادن ترافیک در زمان واقعی، نقشه های سه بعدی، یک صفحه نمایش 10.2 اینچی با رزولوشن بالا، ذخیره سازی 20 گیگابایت برای فایل های صوتی دیجیتال، رادیو HD، اتصال به وب، BMW ConnectedDrive، مجموعه ای از برنامه های در دسترس، USB و اتصال بلوتوث از جمله ویژگی موبایل Office،  کروزکنترل دینامیکی، چراغ جلو منحنی، آرایش 40 / 20/40 صندلی های ردیف دوم، شیشه های حرارتی، و دربرقی عقب و بسیاری موارد دیگر.

پکیج های گروه بندی شده با توجه به میزان زیبایی ظاهری و انتقال دهنده ی قدرت موتور به محور ها  تقسیم بندی میشوند، که معمولا در این دسته بندی ها قرار می گیرند: آب و هوای سرد، لوکس، Premium و کمک راننده (موارد ایمنی الکترونیکی فعال /غیر فعال). گزینه های جداگانه ای برای ارتقاء ظاهر داخلی و خارجی وجود دارد، سیستم های صوتی / سرگرمی، و بیشتر ویژگی های ایمنی در این دسته قرار میگیرند.

در آزمایش روند کارکرد موتور، تمام چرخ های X6 xDrive35i با سرعت 0-60 مایل در ساعت در 5.8 ثانیه و فقط 3.7 ثانیه بیشتر برای X6 M. با توجه به استانداردEPA، مدل های X6 بین 16-21 مایل در گالن در سیکل ترکیبی شهر /  بزرگراه سوخت مصرف میکنند.

نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

ایمنی بی ام دبلیو ایکس 6

بی ام دبلیو ایکس 6 تجهیزات ایمنی استاندارد شامل هشت کیسه هوا و کمکهای اضطراری BMW که با ارتباط خود درخواست کمک های کنار جاده ای رافراهم میکند، آگاهی از تصادف به صورت اتوماتیک و همچنین سیستم کمک به یافتن وسیله نقلیه ای که به سرقت رفته را فراهم می کند. تجهیزات اضافی و اختیاری شامل یک سیستم پارک اتومات چند دوربینه و بسته Assistant Plus / ACC Stop & Go + Active Driving Assistant شامل دوربین و رادار مبتنی بر نظارت بر نقاط کور، هشدارتغییر  خط لاین، هشدار برخورد با جلو، ترمز اتوماتیک در سرعت های بالا و پایین  و حفاظت از عابر پیاده. X6 هنوز هیچ امتیازی از NHTSA یا IIHS ندارد.

نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

بی ام دبلیو ایکس 6 – آنچه ما فکر می کنیم

اگر ایده شما در مورد رانندگی سریع که شامل توربو شارژرها، لاستیک های عظیم و دید خوب پیش رو است، همچنین اگر ایده های از قبیل کاربردی بودن ،  مصرف سوخت اقتصادی یا صندلی های راحتی برای بیش از دو نفر را دارید ، BMW X6 برای شما مناسب است. اگر شما واقعا میخواهید به عنوان کسی که فقط برای یک شام با آن رانندگی کنید، X5 ارزان قیمت تر ، از لحاظ مکانیکی و عملکردی دوقلوی x6 است،و همچنین امکانات واقع در محل صندلی عقب و ظرفیت بار یک SUV واقعی را به طور کامل دارد. اما اگر چه  ممکن استX6 پاسخ به سوال کسی نباشد، اما ما هنوز هم  این واقعیت را دوست داریم  که BMW از این غلاف خارج شد – به ویژه  X6 M مسخره.

در یک تست مقایسه ای در برابر لندرور Range Rover Sport SVR، مرسدس AMG GLE63 S کوپه و Porsche Cayenne Turbo S، ما در مورد X6 M گفتیم: “این چیز احمقانه است و به راحتی  میتوان با آن به سرعت احمقانه ای رسید.” این کامل نبود، با این حال، برای صدای جعلی، سر و صدای موتور اهمیتی قائل نمیشویم وبا فشار بر پدال گاز  “فرمان” هیچ احساسی در مرکز احساس نمیشود و هیچ حسی در حرکت مستقیم وجود ندارد. این احساس در پیچ ها قابل قبول است، بنابراین اگر  بیشتر توجه کنید، زمانی که شما به حد مجاز می رسید متوجه میشوید.  سیستم تعلیق نیز نقطه بحث بود و نوشت: سواری BMW بسیار سفت است حتی در حالت راحت، و همچنین صدای های داخلی خودرو مانند یک صدای خشن متشکل از برخورد های تایر و تکان های کابین به نظر می رسد. سواری آن خیلی سفت و ناآرام است که موجب شد ازشدت تکان،سر ما به سقف خودرو اثابت کند. اما هنگامی که شما این اندازه از این خودرو لذت می برید، ضربه مغزی دیگر چه اهمیتی دارد؟ »در نهایت، آن را در اولین محل به پایان می رسانیم و به این ترتیب،” یک موشک واقعی که 0-60 مایل در ساعت  را در 3.7 ثانیه طی میکند – و همچنین خودرویی که از رانندگی با آن نهایت لذت را خواهید برد. لبخند بزرگی برای شما، می تواند موجب نادیده گرفتن شما در مورد بعضی نقص هاشود.

  نقد و بررسی بی ام دبلیو ایکس 6 (2017 BMW X6)

واقعیت محض بی ام دبلیو ایکس 6

2010 BMW X6 M (و X5 M) اولین وسایل نقلیه BMW M بودند که توانایی چهار چرخ محرک و همچنین انتقال سرعت اتوماتیک را داشتند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.