#


نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )
24 آگوست 2017 بدون نظر 4665 بازدید

نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

آئودی Q7 – آنچه مشخص است

آئودی Q7 در یک کلام یک شاهکار مهندسی در زمینه خودرو های شاستی بلند است. این خودروی 7 نفره با وزنی حدود 2.2 تن یکی از بهترین هندلینگ ها را در هم کلاس های خود دارد و در مسیر حرکت شما را شگفت زده خواهد کرد. نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

هندلینگ

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک بوده و در سرعت های بالا چرخ های عقب به سمت راستای چرخ های جلو تغییر جهت داده و باعث حفظ پایداری بیشتر این خودرو میگردد. این خودرو دایره گردشی حدود 12.4 متر داشته و از رقیبان خود در این زمینه رکورد بهتری دارد. در سرعت های پایین نیز چرخ های عقب در خلاف جهت چرخ های جلو چرخش می کنند و در پیچ های تیز باعث پیچیدن راحت تر خودرو می شود.

یکی از دلایل دیگر که هندلینگ این خودرو را بسیار جذاب می کند وزن پایین تر این خودرو در حدود 215 کیلوگرم نسبت به نسل پیشین خود است.

وزن کمتر در کنار سیستم تعلیق گازی که یک سیستم جدید در این خودرو می باشد و با هماهنگ شدن با نسبت فشار پدال گاز و وزن فرمان می تواند به بهبود عملکرد این خودرو کمک زیادی بکند.نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

قلب تپنده Q7

در نسل جدید Q7 آئودی نیز نسل جدیدی از موتورهای خود را معرفی کرده که در این ماشین با یک موتور سوپر شارژر 3 لیتری و V6 رو به رو هستیم. موتور فوق مهندسی شده ی این خودرو می تواند قدرتی معادل 333 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 440 نیوتون بر متر را نولید کند که این قدرت آئودی Q7 را با وزن 2.2 تنی خود فقط در 6 ثانیه به مرز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. گیربکس این خودرو نیز به خوبی عمل کرده و آئودی در این خودرو از گیربکس 8سرعته تیپ ترونیک بهره برده است.نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

امکانات

یکی از جالب ترین تکنولوژی های به کار رفته در این خودرو سیستم هشدار و ایست خودکار این خودرو می باشد. این سیستم به وسیله رادار ها و حسگرهای خود اگر احساس کند خودرو یا عابر پیاده ای در جلوی آن وجود دارد ابتدا به راننده هشدار داده سپس یک شک به ترمز ها وارد می کند در همین حال اگر شیشه ها پایین باشد آن ها را به بالا برده و کمربند ایمنی را کمی تنگ تر می کند تمام این اتفاقات در مدت لازم برای عکس العمل برای نگه داشتن این خودرو اتفاق می افتد و در بازه سرعت 40 تا 80 کیلومتر بر ساعت می تواند عملکرد خوبی داشته باشد البته لازم به ذکر است که خود شرکت آئودی این ویژگی را در فضای روز و هوای صاف تست کرده و ممکن است عملکرد آن در شرایط مختلف متفاوت باشد.

سیستم حرکت در بین خطوط این خودرو بسیار حساس بوده و به شما فقط اجازه حرکت دقیقا در بین خطوط مسیر را می دهد و حتی اگر شما در مسیر برای باز کردن راه خودرو های دیگر بسیار آزار دهنده است و هیچ سیستمی برای غیرفعال سازی آن در نظر گرفته نشده است.نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

داشبورد این خودرو یکی از نقاط قوت آن می باشد و یکی از ساده ترین سیستم های استفاده از ویژگی های خودرو را دارا می باشد. ویژگی های کابین دیجیتال, اپل کار پلی و نقشه های گوگل ویژگی های جدید این خودرو می باشد که در کنار سیستم صوتی این خودرو که به صورت جدا قابل سفارش است و دارای 23 اسپیکر می باشد گوش نواختن به موسیقی لذتی غیر قابل وصف دارد. در کابین داخلی نیز از سیستم نور پردازی جذابی استفاده شده است که امکان استفاده از 900 ترکیب رنگی مختلف را دارد. البته شایان ذکر است که داشبورد این خودرو ارتفاع زیادی ندارد و باعث دید بهتره راننده نسبت به مسیر خود می شود.نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

حدود قیمت

حدود قیمت آئودی Q7 از قیمت پایه 54هزار دلار شروع و در فول ترین نسخه خود می تواند به 90هزار دلار برسد.

مطلبی دیگر درباره اس یو وی ها 😉 :

نقد و بررسی آئودی Q7 یک شاهکار مهندسی (2017 Audi Q7 )

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.