#


نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)
7 سپتامبر 2017 بدون نظر 2561 بازدید

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

هوندا آکورد آنچه مشخص است

هوندا آکورد (Honda Accord) احساس استحکام و قدرت دارد و به خوبی ساخته شده است،همچنین فضای داخلی وسیعی را برای یک سدان متوسط دارد ودر هنگام رانندگی  بسیار آرام و ساکت است. همه آکورد ها بسیار مجهز هستند و با مجموعه ایمنی فعال که شامل ترمزهای اضطراری خودکاراست، ارائه می شوند.

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

چه مشکلی ممکن است وجود داشته باشد؟

دسترسی به اهرم ترمز دستی معمولی – یا سوئیچ ترمز پارک الکتریکی – و یافتن آنها تنها مشکل شما نیست.مدت زمان زیادی طول می کشد تا به ترمز پارک پا عادت کنید، و اگر عادت کنید با زهم مثل این ترمزهای متعارف  نمی تواند به راحتی عمل کند.

که شما نمیتوانید اسکی های خود را برای سفر به مناطق برفی حمل کنید در حالی که بچه کوچک شما در عقب خودرو سوار است. همچنین شما نمیتوانید هیچ اقلام بلند دیگری را حمل کنید . شما می توانید  صندلی عقب را تا کنید، به طوری که محموله می تواند از صندوق عقب به داخل کابین بیاید، اما این همه چیز است یا هیچ،کل صندلی های عقب باید تا شوند. (به جای اینکه فقط یک طرف صندلی که مورد نیاز است،تا شود )

 

چه سبک هایی برای آن وجود دارد؟

تنها مدل سدان چهار درب.

هوندا آکورد (Honda Accord) محرک چرخ های جلو است. این خودرو به عنوان یک ماشین متوسط با قیمت پایین تر محسوب می شود.

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

چه ویژگی هایی همه هوندا آکورد (Honda Accord)ها  دارند؟

کنترل آب و هوا دوگانه (که به شما اجازه می دهد دماهای مختلفی را برای هر طرف کابین تنظیم کنید). یک دوربین عقب چند زاویه ای و سنسورهای پارک جلو و عقب.

کنترل کروز انطباقی، که می تواند سرعت شما را به طور اتوماتیک به سرعت ماشین کندتر جلوی شما برساند – و درصورت بازشدن راه ، مجدد سرعت پیشین خود را ادامه دهید.

یک سیستم چند رسانه ای با یک صفحه نمایش لمسی رنگی 7 اینچی، یک رادیو AM / FM، پخش کننده سی دی، اتصال بلوتوث برای تماس های تلفنی و جریان صوتی، ورودی های HDMI و USB، شش بلندگو و یک تقویت کننده باس است.همچنین دارای سیستم ناوبری ماهواره ای است.

پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto، که به شما اجازه می دهد برخی از برنامه ها را از گوشی های هوشمند سازگار با صفحه نمایش لمسی نمایش دهید و آنها را با صفحه نمایش کنترل کنید (یا با تشخیص صدای گوشی خود).

یک کلید هوشمند ورودی و یک دکمه استارت است که به شما اجازه می دهد تا خودرو را باز کنید و شروع به کار کنید در حالی که کلید با اطمینان خاطر در کیسه یا جیب شماست.

تریم صندلی ها با چرم نسبی، تنظیم برقی و حرارتی برای هر دو صندلی جلو و حافظه برای صندلی راننده (که باعث می شود تنظیمات خود را پس از رانندگی یک فرد دیگر با خودرو شما، دوباره بازگردانید).

چراغهای LED بسیار روشن با عمر طولانی مدت که به طور خودکار هنگام تاریکی روشن می شوند، و پرتو نور خود را به پرتوهای کم نور برای وسایل نقلیه دیگر تبدیل می کند.LED ها برای چراغ های عقب برای استفاده در روز. و همچنین شیشه پاک کن های جلو که به طور خودکار هنگام بارندگی کار می کنند.

یک سانروف برقی، آفتابگیر برای پنجره های کناری عقب و همچنین یک آفتابگیر برقی برای شیشه عقب.

چرخ های 18 اینچی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، که بدون پوشش پلاستیکی موجود در برخی از اتومبیل های با قیمت پایین تر ظاهر خوبی دارد.یک تایر با سایز کامل همراه با یک چرخ فلزی آلیاژ تطبیقی آن.نمایش فشار لاستیک ها، که به شما هشدار می دهد که آیا یک تایر هوا را از دست داده است یا خیر. (این می تواند زمان بیشتری را برای بررسی پنجری به شما بدهد).

ترمز اضطراری خودکار، همراه با کمک به نگهداری خودرو در مسیر خطوط، و کاهش انحراف از جاده در هنگام رانندگی، و نمایش نقاط کور با Honda’s Lane.

شش کیسه هوا. ترمزهای ضد قفل و کنترل ثبات الکترونیکی – که می تواند به شما کمک کند یک ماشین در حال لغزش را بهتر کنترل کنید.

هر هوندا آکورد (Honda Accord) دارای یک ضمانت نامه پنج ساله است که هیچ محدودیتی درمیزان کیلومتر رانندگی برای آن وجود ندارد.

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

کدام موتور از سوخت  کمتری استفاده می کند و چرا من آن را انتخاب نمی کنم؟

موتور چهار سیلندر بنزینی 2.4 لیتری که مدل Accord VTi-L آن را ارائه می دهد، از کمترین سوخت استفاده می کند، با مصرف 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر در آزمون رسمی (شهر و ترکیبی). این موتور قدرت کافی برای رانندگی در شهر و رانندگی راحت در بزرگراه را دارد، اما اگر می خواهید سبقت بگیرید، باید مقدار بیشتری تلاش کنید.

دلیل اصلی این که ممکن است این موتور را انتخاب نکنید این است که شما می خواهید محرک بیشتری داشته باشید. موتور دیگر موجود،یک موتور 3.5 لیتری بنزینی V6 است که با نسخه ی گرانترAccord V6L  ارائه می شود. این مدل به اندازه ی 15 درصد  سوخت بیشتری مصرف می کند، اما دارای یک و نیم برابر قدرت موتور قبلی است که باعث می شود سبقت گرفتن وبالا رفتن از تپه ها راحت تر شود.

هر هوندا آکورد (Honda Accord) یک گیربکس اتوماتیک معمولی دارد. جعبه دنده در مدل های چهار سیلندر دارای پنج دنده است، در حالی که در V6L شش دنده دارد – که بخشی از این دلیل است که چراV6 Accord عملکرد بسیار بهتری را برای این مقدار افزایش کم مصرف سوخت دارد.

نقد وبررسی هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

 

 اگر بیشتر هزینه کنم،چه ویژگی های کلیدی را به دست می آورم؟

اگر به میزان اندکی  در مدل های هوندا آکورد (Honda Accord) هزینه کنید، Accord VTi-L را که دارای موتور کم قدرت تر، چهار سیلندر، و لیست طولانی از ویژگی های مشترک برای هر دو هوندا آکورد (Honda Accord) است را به دست می آورید.

اگر هزینه ی بسیار بیشتری را برای مدلAccord V6L  بپردازید،به شما یک موتور V6 بسیار پاسخگو تر و جعبه دنده شش سرعته می دهد، همانطور که در بالا توضیح داده شد، و تزئینات اسپورت بیرونی مانند اسپویلر لبه عقب و خروجی های دوقلو کرومی اگزوز می دهد. صندلی مسافر جلو به جای چهار،هشت راه قابل تنظیم دارد. اما ویژگی های دیگر با Accord VTi-L مطابقت دارد.

 

هوندا آکورد (Honda Accord) چقدر راحت است؟

کابین هوندا آکورد (Honda Accord) به طور کامل ساخته شده است و همچنین بسیار مجهز است. در هرAccord، ارگونومی عالی است.فرمان برای ارتفاع و دسترسی تنظیم می شود و صندلی راننده به صورت برقی  هشت وضعیت را تنظیم می کند،از این رو یافتن یک مکان راحت برای رانندگی در جلو آسان است.

در جاده های صاف،درون هوندا آکورد (Honda Accord) به شدت ساکت است، در نتیجه اشخاص از صدای تایر ها، باد و صدا و ارتعاش تعلیق  کاملا ایزوله هستند. آنچه که به نظر میرسد یک سیستم مهندسی طراحی شده کارآمد است که توسط یک سیستم کنترل نویز فعال،بر اساس یک اصل مشابه با هدفونها برای لغو سر و صدا کار می کند و صداهای نامنظم را با سیگنال های صوتی معکوس بهبود می بخشد.

تنها صدای نفوذی،صدای موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری در VTi-L است که زمانی که شما برای صعود به تپه بزرگ و یا سبقت گرفتن از آن استفاده می کنید،آن را می شنوید. این یک سر و صدا کاملا ناخوشایند نیست، اما در خودروی دیگری مورد تصفیه قرار نگرفته است.موتور V6 ساکت تر و صاف تر است و به دلیل قدرتمند بودن آن لازم نیست به سختی کار کند.

جاده های پر دست انداز تر سیستم تعلیق هوندا آکورد (Honda Accord) را به چالش می کشد. در سرعت های پایین سیستم تعلیق در دست انداز های لبه دار احساس ضربه ی بزرگتری دارد و با یک تکان شدید به آن پاسخ می دهد که ممکن است مزاحمتی را برای شما ایجاد کند. متاسفانه این سفتی در سرعتهای پایین،در سرعتهای بالا با کنترل بدنه برتر،حل نمی شود. Accord احساس خاصی را در طول نوسانات و امواج در سرعت های بزرگراه دارد، گاهی اوقات  نوعی احساس حرکت شناور عمودی دارد که می تواند موجب شود تا مسافران احساس ماشین زدگی پیدا کنند.

 

ایمنی در هوندا آکورد (Honda Accord) چطور است؟

هوندا آکورد (Honda Accord) با کیت ایمنی بسیار خوبی مجهز شده است، مواردی از قبیل ترمز ضد قفل، کنترل پایداری، شش کیسه هوا، دوربین عقب چند زاویه ای، نظارت بر فشار لاستیک ها،تغییر پرتو نور به صورت خودکار برای چراغهای جلو، ترمز اضطراری مستقل و کمک به نگهداری خودرو در بین خطوط .این یک بسته گسترده است که به شما کمک می کند از برخورد با وسایل نقلیه دیگر (و افراد عادی) اجتناب کنید و کنترل خودرو را حفظ کنید.

کیسه های هوا در مکان های معمول قرار دارند: دو عدد به طور مستقیم در مقابل راننده و مسافر؛ یکی در هر سمت بیرونی هر مسافر جلو برای محافظت از قسمت فوقانی بدن. و یک کیسه هوای پرده ای در هر طرف برای محافظت از قسمت سر مسافران در هر دو ردیف صندلی.

سیستم ترمز اتوماتیک هوندا آکورد (Honda Accord) مبتنی بر دوربین است و در سرعت های زیر 100 کیلومتر در ساعت موثر است. این سیستم شما را از وجود موانع در مقابل خودرو هشدار می دهد،که معمولا یک وسیله نقلیه ی آهسته تر یا عابر پیاده است.اگر شما واکنش نشان ندهید، ترمز جزئی بعنوان یک بیداری برای شما اعمال می کند، و در صورت لزوم، توقف اضطراری را آغاز می کند.

هوندا آکورد (Honda Accord) دارای دو سیستم نگهداری خطوط است، دوباره مبتنی بر دوربین. یکی، به نام Lane Keep Assist، طراحی شده است تا از خستگی طولانی درهنگام رانندگی در بزرگراه ها با استفاده از فرمان دهی خودکار خودرو بکاهد. دومی، با عنوان «کاهش انحراف در جاده ها»، در نظر گرفته شده است تا از شما در برابر عوامل لغزش و خروج از جاده ها به طور کامل محافظت کند – از جمله خستگی.در آخر هم باز تلاش خواهد کرد تا با فرمان دهی شما را به آرامی از مشکل دور کند.

هوندا آکورد (Honda Accord) همچنین دارای نمایش نقاط کور خودرو است که هوندا آن را LaneWatch می نامد. این در مانیتور چندرسانه ای مرکزی اتومبیل قرار می گیرد، یک نما که از یک دوربین عقب در کنار سمت چپ خودرو و جلو آن انتظار دارید.این به شما کمک می کند تا ببینید که آیا حرکت خودرو ها از سمت چپ شما ایمن است یا خیر، و هنگامی که از راهنمای سمت چپ استفاده می کنید،این سیستم به طور خودکار کار می کند (یا می توانید با فشار دادن یک دکمه  آن را روشن کنید).

برنامه ارزیابی خودروهای جدید  (ANCAP) پنج ستاره را به هوندا Accord ، برای ایمنی اهدا کرده است که در اکتبر 2014 انجام شده است. Accord نمرات عالی در عناصر تست تصادف قطار و تست  تصادف جانبی تا در مسیر خود به نمره کلی  35.79 از 37 برسد.

 

چه اتومبیل های مشابه ای ممکن است وجود داشته باشد؟

شاید شما ترکیبی فوق العاده از قدرت و مصرف سوخت با یک موتور بنزینی کوچک با توربوشارژر، مانند آنچه که در Volkswagen Passat و Skoda Octavia موجود است، دریافت کنید.

اگر شما انتظار دارید که رانندگی زیادی در بزرگراه انجام دهید، شاید مصرف سوخت کمتر و مسافت بیشتررا با یک موتور دیزل توربوشارژ بتوانید دریافت کنید. برای مثال، در Passat، Mazda6 و Ford Mondeo نیز موجود است.

احتمالا قابلیت بارگیریliftback (به جای صندوق یک سدان معمولی)، مانند آن چیزی که شما در Octavia یا یک سدان Mondeo دریافت میکنید.

حتی ضمانت طولانی تر: Kia ضمانت 7 ساله خود را با Optima ارائه می دهد.

شاید ضعیف بودن تهویه هوا و پایداری چهار چرخ محرک آن که شما می توانید در Subaru Liberty یا Levorg داشته باشید.

از دیگر خودروهای مورد توجه Toyota Camry و Hyundai Sonata می باشند.

 

عکس های هوندا آکورد (2018 Honda Accord)

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.