#


معرفی گران ترین وانت پیکاپ هایی که در بازار جهانی هستند

وانت پیکاپ
11 دسامبر 2017 بدون نظر 2203 بازدید

معرفی گران ترین وانت پیکاپ هایی که در بازار جهانی هستند

معرفی گران ترین وانت پیکاپ هایی که در بازار جهانی هستند

وانت پیکاپ ها یکی از دوست داشتنی ترین کلاس خودروها مخصوصا در آمریکا می باشند. وانت هایی که امروزه تولید می شوند به خاطر امکانات رفاهی که دارند به عنوان یک خودروی لوکس به حساب می آیند.

در زمان های گذشته این خودرو ها را برای حمل و نقل ادوات و تجهیزات گوناگون استفاده می کردند و کمترین امکانات فاهی را در اختیار رانندگان می گذاشت. ولی امروزه شرایط این خودرئها بسیار فرق کرده است و حداقل پنجاه درصد از آن ها به خاطر کابین مجلل و روکش های مختلف چرمی و قیمتی بالغ بر 50، 60میلیون و یا بیشتر در کلاس خودروهای لوکس قرار گرفته اند. ولی نکته جالبی که در این مورد وجود دارد این است که این خودرو ها علاوه بر این که لوکس هستند یک وانت پیکاپ سرسخت می باشد و آماده ی کارهای یدی و سنگین می باشد. این وانت پیکاپ های چهار سرنشینه به خاطر داشتن برخی از قابلیت ها مانند کشش قایق، اتاقک حمل اسباب، موتور سیکلت و سایر استفاده های دیگر کار برد بیشتری نسبت به شاسی بلندهای گران قیمت دارد.

در این مطلب می خواهیم گران قیمت ترین وانت پیکاپ های سنگین را که در بازار آمریکا هستند به شما معرفی کنیم. تمام این وانت پیکاپ ها را با دو قیمت مدل استاندارد و مدل فول آپشن در اختیارتان قرار می دهیم.

1-فورد سوپردیوتی F-450 پلاتینوم

قیمت مدل استاندارد: ۷۸ هزار و ۹۷۰ دلار

قیمت مدل فول آپشن: ۸۷ هزار و ۵۴۵ دلار

وانت پیکاپ

وانت پیکاپ

یکی از عضلانی ترین و همچنین گران ترین وانتی که تولید انبوه در بازار آمریکا داشته است وانت پیکاپ سنگین F-450 می باشد. این خودرو دارای پیشرانه هشت سیلندر V شکل دیزل 2.7لیتری می باشد که گشتاور آن 1166نیوتن متر است و ظرفیت کشش این خودرو بیش از 9تن می باشد. البته اگر تریلر نصف شود ظرفیت آن به 14.5تن افزایش می یابد. همچنین فضای بار F-450 با خاطر طول 2-4متری اش کاربردی بودن این خودرو را بیشتر مشخص می کند.

2- فورد F-150 لیمیتد

قیمت مدل استاندارد: ۶۵ هزار و ۲۴۰ دلار

قیمت مدل فول آپشن: ۷۰ هزار و ۵۶۵ دلار

وانت پیکاپ

وانت پیکاپ

این مدل از وانت پیکاپ در کلاس خودروهای وانت پیکاپ استاندارد قرار گرفته است که نسبت به مدل های پلاتینوم و کینگ رنچ، به خاطر داشتن کابین پر از چرم و طراحی بهترش قیمت آن چند هزار دلار بیشتر می باشد. این خودرو دارای پیشرانه ی شش سیلندر V شکل 3.5لیتری توربو شارژ می باشد که قدرت خروجی آن برابر است با 375اسب بخار و گشتاور640نیوتن متری دارد که به صورت استاندارد عرضه می شود. آپشن هایی که برای این وانت پیکاپ وجود دارد عبارتند از سیستم های ایمنی مدرن، پکیج های گوناگون تزئینات ظاهری و رفاهی.

3- نیسان تایتان XD دیزل پلاتینوم

قیمت مدل استاندارد: ۶۴ هزار و ۴۵۵ دلار

قیمت مدل فول آپشن: ۸۵ هزار و ۸۰۰ دلار

وانت پیکاپ

وانت پیکاپ

این خودرو در کلاس وانت پیکاپ های سنگین این کمپانی ژاپنی جای گرفته است. مدل پلاتینوم ریزرو گران ترین و لوکس ترین نسخه ها را در بر می گیرد. این خودرو دارای پیشرانه هشت سیلندر V شکل توربو دیزل می باشد که حجم آن 5لیتر است و قدرت خروجی 310اسب بخار و گشتاور 745نیوتن متر دارد. آپشن هایی که در این وانت سنگین وجود دارد زیاد نیستند و تنها دارای پکیج تخت خواب و سیستم صوتی و تصویری صندلی های ردیف دوم می باشد.

4- رم 3500 لارامی لانگهورن

قیمت مدل استاندارد: ۶۱ هزار و ۹۹۰ دلار

قیمت مدل فول آپشن: ۷۰ هزار و ۴۴۰ دلار

وانت پیکاپ

وانت پیکاپ

وانت پیکاپ های فیات کرایسلر همچون روم 3500لارامی لانگهورن دارای فضای بسیاری در کابینش می باشد که می توان آن را مانند یک لیموزین همراه با فضای بار در قسمت عقب به شمار آورد. این خودرو دارای پیشرانه ی استاندارد هشت سیلندر V شکل می باشد که حجم آن 6.4لیتر است و قدرت خروجی 370اسب بخار دارد. ولی پیشرانه ی بزرگ تر 6.7لیتری توربو دیزل برند کامینز بیشترین قدرت را به راننده می بخشد. آپشن هایی که در این خودرو وجود دارد چرم مخمل نمای سقف و سایر برای این خودرو در دسترس می باشد.

۵-جی‌ام‌سی سیِرا 3500HD دنالی

قیمت مدل استاندارد: ۶۰ هزار و ۷۷۵ دلار

قیمت مدل فول آپشن: ۷۴ هزار و ۹۷۰ دلار

وانت پیکاپ

وانت پیکاپ

مدل دنالی مربوط به وانت پیکاپ ها و شاسی بلندهاز لوکس GMC می باشد. این خودرو مسلما یکی از لوکس ترین وانت ها در سراسر جهان به حساب می آید. همچنین دارای پیشرانه های هشت سیلندر V شکل می باشد که حجم آن شش لیتری بنزینی و 6.6لیتری دیزلی است و گشتاور 1235نیوتن متری دارد. این خودرو دارای پکیج آپشن آف رود می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.