#


معرفی پرسرعت ترین خودروهای استیشن در سراسر جهان

خودروهای استیشن
8 دسامبر 2017 بدون نظر 1851 بازدید

معرفی پرسرعت ترین خودروهای استیشن در سراسر جهان

معرفی پرسرعت ترین خودروهای استیشن در سراسر جهان

مسلما بسیاری از افراد از تماشا و رانندگی با یک سوپر اسپرت قدرتمند لذت می برند، ولی باید این را بگوییم که این خودروها به هیچ عنوان کاربردی ندارند. به طور مثال خودروی فراری GTB 488 می تواند سرعت صفر تا صد را در کمتر از سه ثانیه طی کند ولی نمی توان از آن به عنوان خودرویی استفاده کرد که بچه ها را به مدرسه رساند و یا اینکه به مرکز خرید و یا مسافرت های خانوادگی رفت و با این سرعت و قدرتی که دارد نمی تواند ویژگی یک خودروی روزمره و کاربردی را داشته باشد.

چنانچه دنبال خودرویی هستید که هم سریع و هم کاربردی باشد می توانید به خودروهای کلاس استیشنی که در این مطلب معرفی می شوند توجه کنید. خودروهایی که در این لیست معرفی می شوند برای راننده هایی که خوش ذوق، اهل خانواده و پر دل و جرأت هستند مناسب می باشد. در ادامه چند نمونه از استیشین هایی که در کمترین زمان به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسند را معرفی کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

1-برابوس مرسدس  E63 AMG

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو در 3.1ثانیه می تواند سرعت صفر تا صد را طی کند. کمپانی تیونینگ اختصاصی مرسدس توانسته است که با قرار دادن 840اسب بخار در زیر کاپوت این خودرو بالاترین سرعت این خودرو را به 300کیلومتر بر ساعت برساند. اگر این سرعت شما را راضی نمی کند می توانید از آپشن تایرهای مخصوص برابوس که در دسترس نیز هستند استفاده کنید که می تواند سرعت این خودرو را به 350کیلومتر بر ساعت برساند.

 

2- مرسدس AMG E63S

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو می تواند سرعت صفر تا صد را در مدت زمان 3.5ثانیه طی کند. علاوه بر وجود قدرت 605اسب بخار، مهم ترین چیز نحوه استفاده از آن می باشد. این خودرو با وجود سیستم تمام چرخ محرک می تواند به سرعت بالایی دست پیدا کند. ولی به خاطر انتقال قدرت به محور عقب، شینطت هایی در پیچ ها ممکن است رخ می دهد. این خودرو به خاطر داشتن فضای بار 640لیتر، یکی از جادارترین خودروهای استیشن در بازار به حساب می آید.

3- آلپینا B5 توئین توربو

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو در مدت زمان 3.6ثانیه می تواند به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. به همین دلیل در کنار پورشه پانامرا قرار گرفته است. یکی از مدل های پرطرفدار بی ام و سری5 تورینگ استاندارد م یباشد که با افزودن 600اسب بخار قدرت به این خودرو جذابیتش را افزایش داده است. استیشن B5 به خاطر وجود پیشرانه ی هشت سیلندر V شکل با حجم 4.4لیتر، می تواند به حداکثر سرعت 323کیلومتر بر ساعت برسد.

4- پورشه پانامرا توربو اسپرت توریسمو

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو می تواند سرعت صفر تا صد را در مدت زمان 3.6ثانیه طی کند. قدرتمندترین مدلی که در استیشن پورشه پانامرا وجود دارد مدل توروبو اسپرت توریسمو می باشد. ممکن است که این مدل در بازارهای جهانی کاربردی ترین استیشن نباشد ، اما قدرت 542اسب بخاری که دارد می تواند وسوسه انگیز باشد. این خودرو با کمک سیستم تمام چرخ محرک و شروع حرکت و داشتن 305کیلومتر سرعت، می تواند که سرعت صد کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان 3.6ثانیه طی کند.

۵-آئودی RS 6 آوانت پرفورمنس

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو می تواند در مدت زمان 3.7ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو نخستین خودرویی است که مرز چهار ثانیه را می شکند. مدل استاندارد آن تقریبا 560اسب بخار قدرت دارد، ولی گران ترین مدل آن دارای قدرت 600اسب می باشد. اگر آپشن ترمزهای سرامیک کربن را انتخاب کنید می توانید محدودیت حداکثر سرعت به 300کیلومتر بر ساعت را افزایش دهید.

6- مرسدس AMG C63 S استیت

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

مرسدس AMG C63 S استیت می تواند در مدت زمان 4.1ثانیه به سرعت صد کیلومتر برسد. این خودرو دارای پیشرانه ی هشت سیلندر V شکل 4لیتری می باشد و قدرت خروجی آن 470اسب بخار است که فضای خالی در صندوق عقب آن به 490لیتر می رسد. اگر صندلی های قسمت عقب را بخوابانید این خودرو تبدیل به یک ون زیبا و سریع می شود.

7- مرسدس AMG CLS63 S

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو دارای پیشرانه ی قدرتمند هشت سیلندر V شکل 5.5لیتری می باشد که به عنوان زیباترین و لوکس ترین خودروهای موجود در این فهرست به حساب می آید. این خودرو می تواند در مدت زمان 4.2ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. به خاطر طراحی ای که در سقف آن وجود دارد باعث شده است تا فضای صندوق عقب کاهش یابد. ولی با سرعت بسیار بالایی که دارد مدت زمان مسافرت های جاده ای را می توان به حداقل رساند.

 

۸-پورشه پانامرا 4S اسپرت توریسمو

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

این خودرو ظاهر زیبای چندانی ندارد. ولی نسخه استیشن آن علاوه بر اینکه شتاب اولیه اش 4.2ثانیه است، نمای بسیار جذابی دارد. این خودرو به خاطر بدنه زیبا، قابلیت های کاربردی و طراحی لوکسی که دارد یکی از خواستنی ترین استیشن هایی است که در بازار وجود دارد.

۹-مرسدس AMG CLA45

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

گروه مهندسی AMGدر کلاس این نمونه از خودروها تجربه ی زیادی دارد و سه محصولی که در این فهرست وجود دارد این مسئله را ثابت می کند. مدل CLA45 در واقع طرح شوتینگ بریک از نسخه هاچبک A45 می باشد که دارای پیشرانه ی دو لیتری توربو شارژ و سیستم تمام چرخ محرک می باشد. این خودرو می تواند سرعت صد کیلومتر را در مدت زمان 4.3ثانیه طی کند.

 

10- بی‌ام‌و آلپینا B3 S توئین توربو

خودروهای استیشن

خودروهای استیشن

برای تولید یک استیشن سرعت بالا سری3 بی ام و گزینه ی بدی نمی باشد. کمپانی تیونینگ آلپینا با این نگرش نمونه B3 S توئین توربو را به مشتریان استیشن های قدرتمند پینهاد می کند. این خودرو به خاطر وجود پیشرانه ی 6سیلندر خطی توئین توربو و قدرت 345اسب بخار توانسته است که خود را به رده کوپه های مدرن برساند. همچنین این خودرو می تواند سرعت صد کیلومتر بر ساعت را در مدت 4.3ثانیه طی کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.