#


معرفی هوندا سیویک تایپR خودرویی پرقدرت تر از لامبورگینی اونتادور

8 می 2018 بدون نظر 2323 بازدید

معرفی هوندا سیویک تایپR خودرویی پرقدرت تر از لامبورگینی اونتادور

هوندا سیویک تایپ R و اعمال تغییراتی در آن برای دست یابی به قدرت بیشتر

امروزه در دنیای خودرو نیز تحولات بسیاری به وجود آمده که موجب می شود تا محصولاتی بسیار قدرتمندتر از سال های پیش وارد میدان شود. به تازگی اخبار جدیدی در دنیای خودروها مطرح شده که در ارتباط با محصول جدید هوندا می باشد. راننده ای انگلیسی موفق شده با همکاری کمپانی تیونینگ TDi North قدرتی که در پیشرانه ی هوندا سیویک تایپ R نسخه ی2008 وجود داشته را افزایش داده و آن را به عدد قابل ملاحظه ی765 اسب بخار افزایش دهد.

توان و اسب بخار یکی از عوامل اعتیادآور می باشد؛ این مساله موجب خواهد شد تا افراد در پی کمپانی هایی باشند که با تکنولوژی تیونینگ اتومبیل می توانند کمک زیادی به آن ها کنند. در این بین افرادی نیز وجود دارند که بیشتر به محدوده300 اسب بخار می اندیشند. این میزان توان می تواند برای مدتی علاقه مندان به سرعت را به خوبی پاسخگویی کند اما پس از گذشت چندماه این میزان نیز کفایت نخواهد کرد و راننده ترجیح می دهد قدرت400 و یا500 اسب بخار را در اختیار داشته باشد. فرد دوست دار سرعت برای اینکه بتواند به سرعت و قدرت بیشتری دست پیدا کند هزاران دلار را هزینه تیونینگ پیشرانه و بخش های آیرودینامیکی اتومبیل خود خواهد کرد.

این افراد می توانند به زودی خودرویی را در اختیار داشته باشند که قدرت بالایی داشته و سرعت آن نیز بیش از حد تصور آن ها می باشد که با در نظر گرفتن بالارفتن قابلیت اسپرت نیازمند کابین تقویت شده و صندلی اسپرت و لوازم ایمنی خواهد بود. بسیاری از افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای اسپرت دارند در حال حاضر این کار را انجام می دهند و آدام فلاورز نیز در خصوص هاچ بک هوندا سیویک تایپ R مدل2008 این کار را انجام داده است.

آدام فلاورز توانسته با همکاری کمپانی تیونینگ TDi North قدرت پیشرانه خودروی خود را از قدرت240 اسب بخار افزایش داده و به765 اسب بخار ارتقا دهد. هم اکنون قدرت پیشرانه این خودروی اسپرت این قابلیت را دارد تا695 نیوتن متر گشتاور را در خصوص چرخ های جلو تولید نماید. توجه داشته باشید که میزان765 اسب بخار در خصوص اتومبیل هاچ بک چیزی در حدود25 اسب بخار در مقایسه با لامبورگینی اونتادور SV بیشتر می باشد.

برای این که بتوان به قدرتی این اندازه دست پیدا کرد فلاورز و TDi North کلکسیونی از قطعات مدرن را بر روی این خودروی اسپرت قرار دادند. پیشرانه هاچ بک به شکل کاملی از قسمت بالا تا پایین به وسیله ی لوازم و اجزای خاصی عوض شده و قطعات جدیدی جایگزین آن ها شده است. برخی از قطعاتی که اقدام به تعویض آن ها شده است همچون پیستون های86.5 میلی متری امگا و فنر سوپاپ دوبل سوپرتک و شاتون های سائنز با پیچ های L19 می باشد که در کنار سوپاپ های ورودی فولادی که از نیترات سوپرتک با سطح بشقابک گنبدی است و سوپاپ های خروجی کلاک وایز موشن که از آلیاژ کروم و آهن و نیکل تولید شده و سطح بشقابک تخت و قطعات دیگر می باشد.

در کنار کلیه تغییراتی که در پیشرانه این خودرو هاچ بک انجام شده فلاورز برای اینکه بتواند حالتی تهاجمی را برای خودروی خود به دست بیاورد و در خصوص سیستم انتقال قدرت کارکرد اسپرت را ایجاد کند نیز اقدام به انجام اصلاحات بسیاری کرده است. رنگ بیرونی بدنه و صندلی های اسپرت و قفس غلت گیر مهمترین مواردی هستند که فلاورز اقدام به تغییر آن ها کرده است و اگر به ظاهر این خودروی هاچ بک توجه کرد مشخص می شود که فلاورز جای جای آن را تغییر داده و در واقع خودرویی جدید و در عین حال اسپرت را به وجود آورده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.