#


معرفی لامبورگینی اوروس

2 ژوئن 2019 بدون نظر 2507 بازدید

معرفی لامبورگینی اوروس

شاسی بلند لامبورگینی به نام شاسی بلند اوروس به تازگی معرفی شده است .مدل مفهومی لامبورگینی اوروس در سال  2012 رونمایی شده است و مدل نهایی آن شباهت بسیار زیادی را به مدل مفهومی آن دارد. البته طراحی مدل ساخته شده به مراتب نسبت به مدل مفهومی خشن تر و تهاجمی تر ساخته شده است .

لامبورگینی اوروس دارای جلوپنجره بزرگ و هم چنین چراغ های بسیار باریک است . در ادامه با مشخصات فنی و داخلی این خودرو آشنا می شویم .

لامبورگینی اوروس

مشخصات فنی و داخلی لامبورگینی اوروس

پیشرانه ای که در لامبورگینی اوروس به کار رفته است دارای هشت سیلندر است و با حجم چهار لیتر است که می تواند قدرتی را برابر 650 اسب بخار تولید کند و هم چنین گشتاوری که تولید می کند برابر 850 نیوتوان بر متر است . جعبه دنده ای که در این خودرو به کار رفته است نیز هشت سرعته خودکار از نوع ZF ا به همراه مبدل گشتاور مجهز است که برای اولین بار در خودروهای لامبورگینی به کار رفته است . البته مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر برابر 10.5 لیتر است .

شتاب این خودرو برابر 3.59 ثانیه در هر صد کیلومتر است و هم چنین سیستمی که برای کنترل شروع سرعت آن وجود دارد باعث شده است تا بتواند تا 300 کیلومتر هم برسد . پلتفرمی که در این خودرو به کار رفته است از نوع MLB است که در خودروهای بنتلی بنتایاگا و  آئودی Q7 به کار رفته است .

این خودرو از جمله سنگین ترین خودروهای مدرن است و وزنی برابر 2154 کیلوگرم دارد . رینگ هایی که برای این خودرو ارائه شد8 است از نوع 21 اینچی اند و اما خریداران این خودرو می توانند رینگ های 22 اینچی و 23 اینچی را نیز برای این خودرو سفارش دهند. ترمز هایی که برای  لامبورگینی اوروس به کار رفته است نیز از نوع ترمزهای کربنی بسیار بزرگ با اندازه 17.3 اینچی است و با کالیبرهای 10 پیستونی همراه است، شرکت ارائه کننده بیان کرده است که این ترمزها از جماه بزرگ ترین ترمزهای جهان است .

در داخل این خودرو نیز بخش پایین فرمان به صورت مسطح شده وجود دارد  و دکمه استارتی که در آن قرار دارد نیز مانند طراحی های موجود در خودروهای اسپرت است . دنده این خودرو نیز در جلوی دکمه استارت آن قرار دارد و در کنار آن نیز دکمه ای قرار دارد که می توان با استفاده از آن حالت های رانندگی را انتخاب کرد .حالت های رانندگی در این خودرو بسیار زیاد است که عبارتند از : استرادا ، اسپرت ،کورسا ، سایبا ( شنی ) ، ترا ( آف رود ) و  نو (برفی ) .

قیمت پایه ای که برای این خودرو درنظر گرفته شده است برابر 200 هزار دلار است. شرکت لامبورگینی در نظر دارد تا از این نخه هر ساله به میزان 3500 دستگاه تولید کند. تنها نسخه ای از این خودرو عرضه می شود که دارای پیشرانه توئین توربو باشد البته در سال 2017 مدل پلاگین هیبریدی آن انتخاب خواهد شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.