#


معرفی خودروی AMG GLC 63

23 آوریل 2019 بدون نظر 1639 بازدید

معرفی خودروی AMG GLC 63

مرسدس بنز از جمله برندهایی است که در دنیا محبوبیت زیادی دارد.شرکت مرسدس بنز از نمونه های جدیدی از AMG GLC 63  رونمایی کرده است.خودروهای معرفی شده در دو بدنه متفاوت استاندارد و کوپه عرضه می شوند و اما ویژگی های فنی ان ها تقریبا مشابه است . در ادامه به بررسی ویژگی های این خودرو می پردازیم.

AMG GLC

بررسی ویژگی های فنی AMG GLC

پیشرانه ای که برای AMG GLC  درنظر گرفته شده است هشت سیلندر است و می تواند قدرتی را برابر 470 اسب بخار و گشتاوری را برابر 650 نیوتون بر متر تولید کند.

از GLC نسخه S هم تولید می شود که بیش تر مناسب کسانی است که به سرعت علاقه مندند.این نمونه با همین پیشرانه هشت سیلندری می تواند قدرتی را برابر 503 اسب بخار و گشتاوری را برابر 700 نیوتون بر متر تولید می کند.این نمونه را فقط برای مدل کوپه می توان سفارش داد.

سیستم دیفرانسیل این خودروها 4Matic نام دارد . بیش ترین توانی را که پیشرانه تولید می کند به عقب انتقال می یابد و با بهره گیری از تکنولوژی الکترومکانیک این نیرو بین چرخ ها قسمت می شود.

AMG GLC چهار نوع حالت برای رانندگی دارد که عبارتند از:اسپورت ،اسپرت پلاس ، آرام و مستقل .البته در نسخه S ان نیز حالت دیگری به نام رانندگی مسابقه ای نیز وجود دارد.هر دونوع معرفی شده AMG GLC در 3.9 ثانیه از صفر به صد کیلومتر می رسد.البته نسخه کوپه ان در 3.7 ثانیه به این سرعت دست پیدا می کند.

AMG GLC 63 S را می توان سریع ترین خودرو کراس اوور نامید . برای مثال پورشه ماکان در زمان 4.2 ثانیه از صفر به صدکیلومتر می رسد.

AMG GLC  دارای سیستم تعلیقی است که مجهز به فنرهای پنوماتیک است و همین باعث شده است تا کنترل ان راحت تر شده و باعث پایداری خودرو شود. سیستم تعلیق ان به صورتی است که برای هرکدام از حالت های رانندگی  طوری عمل می کند که سرنشینان در ارامش کامل به سربرند.

بررسی ویژگی های ظاهری

در خودروهای AMG GLC برای اولین بار از رینگ های با طرح پانامریکانا بهره برده است.اندازه این رینگ ها برابر 19 و 20 اینچ است . بدنه این خودروها نیز نسبت به نمونه های قبلی حجم بیش تری دارد.فضای داخلی AMG GLC ترکیب فیبر کربن و چرم بسیار خوب است .چرم های به کاررفته تنها برای صندلی خودروها نیست بلکه روی داشبورد و فرمان خودرو را نیز دربرمی گیرد. چرم به کار رفته حیوانی نیست و به همین خاطر این خودرو از دوست داران طبیعت است.

رنگی که در فضای داخلی این خودروها استفاده می شود احتمالا شامل ترکیباتی از قرمز ، سفید و مشکی است.چرم به کار رفته در ان نیز به صورت متخلخل و کدر خواهد بود.

قیمت

قیمت نمونه استاندارد این خودرو برابر 40 هزار دلار است که تقریبا می توان گفت جز خودروهای ارزان قیمت محسوب می شود. البته AMG GLC 43 قیمتی بالاتر از 60 هزار دلار هم دارد درصورتی که این خودرو شش سیلندر است و شتابی که تولید می کند برای رسیدن به سرعت از صفر به صدکیلومتر برابر 4.7 ثانیه است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.