معرفی جیپ رنگید2019 نسخه اروپا

به زودی از جیپ رنگید2019 نسخه اروپا رونمایی خواهد شد

جیپ مدل فیس‌ لیفت رنگید سال۲۰۱۹ را معرفی و سه تصویر از آن به انتشار گذاشت. قرار است از این خودرو در اوایل این هفته در نمایشگاه خودروی تورینو که در والنتینو پارک ایتالیا برگزار می شود رونمایی گردد. خودروی معرفی ‌شده مخصوص بازار اروپا است و مدل آمریکایی جیپ رنگید در آینده معرفی می شود که البته انتظار می ‌رود مشخصات آن شبیه به همین مدل فیس‌ لیفت باشد. اولین تغییر در چراغ ‌های جلویی این خودرو و سپر آن وجود دارد که به طور کامل تغییر کرده ‌اند. همینطور طراحی این خودرو طوری تغییر کرده است تا این خودرو نسبت به قبل کم ارتفاع ‌تر دیده شود.

دو چراغ راهنما ی این خودرو که به صورت عمودی بر روی گلگیرها بودند در نسخه جدید این خودرو به رنگ سفید و هم ‌رنگ با چراغ‌ های جدید شده اند تا نمای جذاب ‌تر به این خودرو ببخشند. تصاویر به انتشار گذاشته شده به نسخه‌ ی فول جیپ رنگید تعلق دارند که با نام Limited معرفی می ‌شود و جیپ مدل‌ های اصلی این خودرو را هم وارد بازار اروپا خواهد کرد که البته نسبت به آنچه که در تصویر می‌ بینید زیبایی کمتری دارد. در قسمت عقب این خودرو مشاهده خواهید کرد که جیپ تغییرات جزئی هم در ظاهر عقب این خودرو انجام داده است و چراغ‌ های عقب از گرافیک جدیدی بهره می برد که بیشتر شبیه به حرف X است.

این تغییرات باعث شده ظاهر عقب جیپ رنگید نسبت به نسخه قبلی به روز‌تر باشد و ظاهر بهتری جلوه دهد. در واقع از هر زاویه‌ ای که به رنگید فیس‌ لیفت۲۰۱۹ بنگریم، این خودرو نسبت به قبل بهتر شده است. متأسفانه جیپ هنوز تصویری از ظاهر داخلی رنگید فیس‌لیفت ارائه نداده و باید تا اواخر این ماه منتظر بمانیم تا تصاویر داخل این خودرو ارائه شود. از آنجایی که قرار است جیپ رنگید وارد بازار اروپا شود، پیشرانه‌ های کم‌ مصرفی برای آن استفاده شده که یکی از آن ‌ها، پیشرانه‌ی جدید با حجم یک لیتر و سه سیلندر می باشد که می‌تواند ۱۲۰اسب بخار قدرت ایجاد نماید. برای افرادی که از قدرت پیشرانه ‌ی سه سیلندر ناراضی هستند جیپ پیشرانه‌ های پرقدرتی هم عرضه می ‌کند که از آن‌ جمله‌، یک پیشرانه ۴سیلندر ۱.۳لیتری دارای دو نسخه‌ی ۱۵۰و ۱۸۰اسب بخاری است.

از من بپرس 2

Recent Posts

ایمنی خودرو در سفر

اگر برای سفر کردن خود را آماده کرده اید بهتر است برنامه ریزی های لازم…

5 سال ago

چرا باتری خودرو خالی می شود ؟

دلیل های خالی شدن باتری خودرو بسیار زیاد است و نمی توان همه آن ها…

5 سال ago

ماشین های پلیس ایران

در همه کشورها ماشین پلیس ها باید از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های…

5 سال ago

رولزرویس سوپتیل

رولزرویس سوپتیل از جمله گران ترین خودروهای جهان است .به صورت کلی کمپانی رولز رویس…

5 سال ago

رولزرویس فانتوم

شرکت رولزرویس نسل جدید خودروهای فانتوم در سال 2018  وارد بازار کرده است . این…

5 سال ago

با هوشمندترین خودروی جهان آشنا شوید ؟

در این مطلب می خواهیم با هوشمندترین خودروی جهان که توسط شرکت McLaren عرضه شده…

5 سال ago