#


معرفی جگوار I-Pace SVR به عنوان سریع ترین خودروی جهان

31 می 2018 بدون نظر 1737 بازدید

معرفی جگوار I-Pace SVR به عنوان سریع ترین خودروی جهان

جگوار I-Pace SVR سریع ترین خودروی جهان معرفی می شود

کمپانی جگوار طی گزارش جدید خود مدعی شده خودروی شاسی بلند الکتریکی جگوار I-Pace SVR این قابلیت را دارد که در مدت زمان1.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت96 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند اما قابلیت کمی در زمینه شتابگیری خواهد داشت. از زمانی که این خودرو برای نخستین بار معرفی شد گمانه زنی های بسیاری در خصوص چگونگی کارکرد آن مطرح شد که برخی این خودرو را از نظر عملکرد سرعتی و شتاب گیری بسیار فوق العاده می دانستند.

پیش از این بخش عملیاتی جگوار که در زمینه تولید خودروهای خاص فعالیت دارند اعلام کردند که تمایل بسیاری در خصوص تولید جگوار I-Pace SVR دارند ولی مصاحبه ای که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که این شایعات مطرح شده در حال تبدیل به واقعیت هستند.

در ابتدای سال2018 میلادی کمپانی جگوار خودروی مدل SVR شاسی بلند F-Pace را معرفی نمود که از توان550 اسب بخاری بهره مند بود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن80 هزار دلار بوده است. جگوار خودروی جدید خود را در نمایشگاه برگزارشده در نیویرک به نمایش گذاشت و در خصوص این خودروی خاص باید بگوئیم ظاهر اسپرت آن به عنوان یکی از قابلیت های مهم به شمار می آید.

هانو کرنر به عنوان مدیریت بخش برنامه ریزی ساخت جگوار اعلام کرده که خودروی جدید جگوار این قابلیت را دارد در مدت زمان کمتر از2 ثانیه سرعت خود را از صفر به96 کیلومتر در ساعت برساند. این مدل از خودروی جگوار هم اکنون دارای سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با خودروی الکتریکی تسلا نسخه ی X 75D می باشد و علت سرعت بالای آن نیز بهره گیری از بسته باتری لیتیوم یون است که دارای توان90 کیلووات ساعتی است و می تواند توان394 اسب بخار را به همراه694 نیوتن متر گشتاور را به ارمغان بیاورد. مشخصات مطرح شده موجب می شود تا خودروی جگوار I-Pace SVR به عنوان سریع ترین خودروی جهان شناخته شود که نسبت به دیگر رقبای خود از قدرت و سرعت بیشتری بهره مند است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.