#


لیف نیسمو RC خودروی مسابقه ای برقی نیسان

لیف نیسمو RC
3 دسامبر 2018 بدون نظر 2125 بازدید

لیف نیسمو RC خودروی مسابقه ای برقی نیسان

رونمایی نیسان از لیف نیسمو RC

نیسان از محصول برقی جدید خود با نام لیف نیسمو RC در آغاز سری جدید مسابقات فورمول E رونمایی کرد، که می توان گفت این خودرو یک مدل تمام برقی در زمینه اتومبیل های مسابقه ای می باشد.

کمپانی نیسان از این محصول خود در در شهر توکیو طی مراسمی رونمایی کرد و این نوید را به علاقه مندان محصولات خود داد که تا چند روز آینده لیف نیسمو RC را در پیست فوجی، در حاشیه ی جشنواره نیسمو به طور رسمی خواهید دید.

لیف نیسمو RC

این خودرو دارای دو موتور با قدرت های 322 اسب بخار و گشتاور 640 نیوتن می باشد که می توان گفت در سری اتومبیل های برقی در زمینه ی مسابفه بی نظیر می باشد، این خودرو دارای طولی 4564 میلیمتر و عرض 2750 میلی متری می باشد.

لیف نیسمو RC دارای وزنی حدود 1220 کیلوگرم و همچنین صفر تا صد این خودرو تنها 3.4 ثانیه زمان می برد این در حالی است که سری های قبلی نیسان تقریبا دو برابر این زمان را برای رسیدن به صد کیلومتر از حالت سکون نیاز داشتن.

خودروی لیف نیسمو RC دارای قدرتی 2 برابر سری های گذشته نیسان است که در سال 2011 کمپانی نیسان از آنها رونمایی کرده بود.

لیف نیسمو RC

کمپانی نیسان در صدد کاهش وزن این اتومبیل نیز می باشد و تلاش دارند که با استفاده از شاسی مونوکوک فیبر کربن این اتفاق را رقم بزنند. مبدل های و باتری لیتیوم یون با ظرفیت بالای خودروی نیسان لبف نیسمو RC بر گرفته از نسل دوم این کمپانی می باشد.

کمپانی نیسان برای آن که این خودروی اسپرت تعادل و هندلینگ بهتری داشته باشد مبدل ها و موتور های الکتریکی این خودرو را در بالای لاستیک ها قرار داده اند.

از دیگر مشخصات این خودرو می توان به پنجره های ثابت، بال قابل تنظیم، بدنه ای سه تیکه، ارتفاع کم اسطح زمین، نور پردازی جذاب و کاپوت نسبتا طولانی اشاره کرد.

یکی دیگر از عواملی که باعث گردیده تا لیف نیسمو RC ابهت بیشتری نسبت به نسل های گذشته خود داشته باشد رنگ بندی بی نظیر این خودرو می باشد که تلفیقی از رنگ های نقره ای و سیاه می باشد است.

لیف نیسمو RC

فصل جدید فرمول E از دو هفته آینده در کشور عربستان آغاز می شود و کمپانی نیسان با توجه به اضافه شدن الیور رولند به تیم فرمول E نیسان امیدوار است تا این تیم نتایج خوبی در این دوره از مسابقات کسب کند.

در آخر گریزی به صحبت های مدیر عامل کمپانی نیسان می زنیم، دانیله شیلاکی در مصاحبه ی بیان داشت: با توجه به ساخت محصولات با کیفیتی همچون لیف نیسمو RC ما تلاش داریم تا با برنامه ریزی های بلند مدت اقدام به ساخت و تولید محصولاتی باکیفیت بالا کرده و بتوانیم رضایت مشتریان و علاقه مندان به محصولات کمپانی نیسان را جلب کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.