#


لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا

29 می 2019 بدون نظر 1783 بازدید

لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا

خودروسازان لوکس دنیا دائما در حال رقابت با یک دیگرند زیرا مشتریانی که در این بخش وجود دارد درمورد صرف کرد هزینه ها مشکل خاصی ندارند . بازار آمریکا در این زمینه از لوکس ترین بازارهای جهان محسوب می شود و ما در ادامه به بررسی لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا می پردازیم.

معرفی پرفروش ترین و لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا

1-ولوو: شرکت ولوو مدت زمانی است که در خودروهای خود تغییرات بسیار زیادی را ایجاد کرده است و خودروهای معرفی شده این شرکت چه از نظر طراحی و چه از نظر فناوری از جمله لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا هستند. میزان فروش این خودروها نیز نسبت به سال های گذشته به میزان 39 درصد افزایش یافته است .

لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا

2-لینکلن : این برند از جمله برندهایی است که لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا وجود دارد و بیش تر مورد پسند اقشار نیمه ثروتمند است. این شرکت نیز به تازگی در محصولات خود تغییراتی را ایجاد کرده است و اما با این وجود توجهاتی که به این خودروها شده است از قبل کم تر است و شاید بعدها ولوو فروش بیش تری را از لینکلن تجربه کند.

3-اینفینتی : این برند در رتبه هشتم در میان لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا است و البته به دلیل هدف گذاری اشتباه در سال های اخیر میزان فروش آن پایین تر آمده است .

4-آکورا: این خودرو در مقام هفتم از پرفروش ترین خودروهای بازار آمریکا است . فروش این خودرو نیز نسبت به سال گذشته به کاهش یافته است اگر چه این میزان تنها سه درصد بوده است .

5-کادیلاک : کادیلاک از جمله شرکت ها و برندهایی است که لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا را از آن خود کرده است و به تازگی نیز در محصولات خود طراحی های بسیار جدیدی را به کاربرده است که باعث شده تا بیش تر مورد توجه قرار بگیرد. محصولات این شرکت نسبت به سال گذشته به میزان پنج درصد افزایش یافته است .

6-آئودی : برند آئودی لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا را تولید می کند و آمار و رشد فروش آن نیز صعودی بوده است . رشد این برند در سال 2018نسبت به سال های قبل رشدی برابر 4.8 درصدی داشته است .

7-بیوک : این برند از جمله لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا را تولید می کند و در سال های اخیر نیز 600 دستگاه را به فروش رسانده است و رشد آن نیز نسبت به سال های گذشته برابر 0.5 درصد است .

8-لکسوس :این خودرو از جمله پروفرش ترین خودروها در بین ژاپنی هاست و در شش ماه اول سال میزان فروش آن به اندازه 0.8 درصد افزایش یافته است .

9-ب ام و : درست است که این برند بسیار سرآمد است و جز لوکس ترین خودروهای بازار آمریکا محسوب می شود و اما در سال های 2016 تا 2017 میزان فروش آن ها به شدت کاهش یافته است و اما در سال 2018 میزان رشد آن هشت درصد افزایش یافته است .

10-بنز : این برند در سال 2017 به میزان 3.7 درصد فروشش کاهش پیدا کرده است واما این کاهش فروش باعث نشده است تا رتبه کم تری را داشته باشد و هم چنان جایگاه اول در بین خودروهای پرفروش بازار آمریکا را از آن خود کرده است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.