#


لامبورگینی اوروس ST-X و آشنایی بیشتر با آن

لامبورگینی اوروس ST-X
5 دسامبر 2018 بدون نظر 2019 بازدید

لامبورگینی اوروس ST-X و آشنایی بیشتر با آن

لامبورگینی اوروس ST-X را می توان یک مدل مفهومی مسابقه ی دانست این اتومبیل از پیشرانه توربو شارژ V8 بهره می برد.

کمپانی لامبورگینی برای آنکه بتواند این محصول خود را جزوه اتومبیل های مسابقه ی قرار دهد باید قوانین فدراسیون جهانی اتومبیلرانی را رعایت میکرد قوانینی همچون استفاده از مخزن سوخت FT3 ، سیستم اطفای حریق و رول کیج فولادی و … می باشد.

این تغییرات باعث گردید تفاوت های میان سری جاده ی این شاسی بلند با مدل مسابقه ای آن شود. کمپانی لامبورگینی با رنگ آمیزی بینظیر سبز حالت مسابقه ی و ابهت را به این محصول خود تدایی نموده است.

وزن و شاسی لامبورگینی اوروس ST-X

لامبورگینی اوروس ST-X

بر اساس بیانات تیم سازنده، لامبورگینی اوروس ST-X  در مقایسه با نمونه ی استاندارد خود 25% سبک تر می باشد این خودرو از شاسی قویتری  نیز از نمونه استاندارد خود برخوردار می باشد اما باقی مشخصات فنی این دو یکسان می باشد.

از دیگر مشخصات این خودرو می توان به باله ی عقب، رینگ های آلمینیومی تک مهره، کاپوت کربن با هواکش های بزرگ و… اشاره کرد.

کمپانی لامبورگینی را می توان یکی از کمپانی های دانست که همواره در حال آینده نگری می باشد، این کمپانی هدف از ساخته لامبورگینی اوروس ST-X تنها نشان دادن توانایی های مهندسی این کمپانی نمی باشد بلکه کمپانی لامبورگینی در صدد راه اندازی مسابقاتی مختص اوروس ST-X می باشد.

لامبورگینی اوروس ST-X

این کمپانی قصد دارد تا سال 2020 در اروپا و همچنین خاورمیانه این مسابقات را در پیست های آسفالت و پیست های خاکی آفرود راه اندازی نماید.

اما می توان گفت این ایده ی مسابقات برای اولین بار نیست که در ذهنه مدیران کمپانی لامبورگینی می رسد. در سال های گذشته نیز این کمپانی با برگذاری مسابقاتی در آمریکای شمالی و همچنین آسیا با مدل هوراکان سوپر تروفئو بر گذار کرده است.

می توان گفت در تا سال 2019 این کمپانی از محصول خود یعنی لامبورگینی اوروس ST-X رونمایی خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.