شبلی موستانگ GT-S

شرکت شبلی به تازگی از خودروی بسیار جدیدی به نام موستانگ GT-S رونمایی کرده است . مدل جدید ساخته شده توسط شرکت شبلی برای یک شرکت اجاره خودرو با نام Sixt ساخته شده است . این نمونه بسیار منحصر به فرد است زیرا شبلی برای این Sixt یک موستانگ سوپرشارژ درنظرگرفته است که اولین خودروی سوپر شارژ اجاره ای است.

موستانگ GT-S می تواند برای متقاضیان خود تجربه ای ارزان قیمت را به ارمغان آورد. این خودرو ها ظاهری بسیار اسپرت دارد و همین نیز باعث می شود تا در مسابقه های خیابانی از آن ها استفاده شود.

بررسی ویژگی های ظاهری و فنی موستانگ GT-S

پیشرانه بسیار جدیدی که برای این خودرو مشخص شده است 5 لیتری و هشت سیلندر است و می تواند قدرتی را برابر 600 اسب بخار تولید کند. تنها جعبه دنده ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده است هم جعبه دنده 10 سرعته خودکار است . توجه داشته باشید که نمونه GT شبلی هم از همین پیشرانه استفاده می کند و اما قدرتی را برابر 700 اسب بخار را می تواند برای چرخ ها فراهم کند.

این نمونه جدید تغییرات زیادی در زمینه قدرت یافته است که عبارتند از : ترمز های جدیدی که در قسمت جلویی آن قرار دارند ، سیستم اگزوز کت بک اورلا ، میل موج گیر . سیستم تعلیق این خودرو نیز از نوع فورد پرفورمنس است و همین تغییراتی که در این خودرو صورت گرفته است نشان دهنده این است که به زودی این خودرو برای مردم عرضه خواهد شد. البته هنوز قیمتی برای آن مشخص نشده است.

اولین چیزی که در نگاه کردن به این خودرو  بیینده را به خود جذب می کند همین رنگ بندی جذاب آن است. رنگ بندی موستانگ GT-S نیز نشان دهنده شرکت Sixt است زیرا در دو رنگ بدنه نارنجی با خط های مشکی و بدنه مشکی با خط های نارنجی قابل سفارش است . کیتی که برای بدنه این خودرو نیز درنظرگرفته شده است نیز به شبلی GT تعلق دارد و هم چنین رینگ های این خودرو نیز همان رینگ های شبلی است.

در داخل موستانگ GT-S نیز از ترکیب رنگ نارنجی و مشکی استفاده شده است. روی صندلی های این خودرو نیز نشلن شرکت سفارش دهنده آن به رنگ نارنجی دوخت شده است و همین نیز باعث می شود تا کابین خودرو بسیار خاص جلوه کند.

در تابستان امسال میزان 20 نمونه از این خودرو وارد بازار خواهد شد . بعد از این که این تعداد وارد بازار شد شرکت جدید از نمونه های جدید خود نیز رونمایی می کند. هم چنین ازشبلی GT نیز نمونه تنفس طبیعی هم وجود دارد که می تواند به اندازه 480 اسب بخار قدرت را تولید کند. این خودرو در دو  نمونه کوپه و کانورتیبل عرضه می شود که دارای جعبه دنده های دستی و خودکارند. برای شبلی GT قیمتی که درنظرز گرفته شده است برابر ۶۱,۳۴۵ دلار است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدل جدید موستانگ GT-S چه قیمتی را خواهد داشت ؟ گران تر از شبلی GT خواهد بود و یا ارزان تر ؟

از من بپرس

Recent Posts

ایمنی خودرو در سفر

اگر برای سفر کردن خود را آماده کرده اید بهتر است برنامه ریزی های لازم…

5 سال ago

چرا باتری خودرو خالی می شود ؟

دلیل های خالی شدن باتری خودرو بسیار زیاد است و نمی توان همه آن ها…

5 سال ago

ماشین های پلیس ایران

در همه کشورها ماشین پلیس ها باید از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های…

5 سال ago

رولزرویس سوپتیل

رولزرویس سوپتیل از جمله گران ترین خودروهای جهان است .به صورت کلی کمپانی رولز رویس…

5 سال ago

رولزرویس فانتوم

شرکت رولزرویس نسل جدید خودروهای فانتوم در سال 2018  وارد بازار کرده است . این…

5 سال ago

با هوشمندترین خودروی جهان آشنا شوید ؟

در این مطلب می خواهیم با هوشمندترین خودروی جهان که توسط شرکت McLaren عرضه شده…

5 سال ago