#


رونمایی از هیولای با نام جیپ گلادیاتور مدل 2020

جیپ گلادیاتور
1 دسامبر 2018 بدون نظر 2409 بازدید

رونمایی از هیولای با نام جیپ گلادیاتور مدل 2020

در سال 2018 کمپانی جیپ در نمایشگاهی که در لس آنجلس برگذار گردید از محصول جدید خود با نام جیپ گلادیاتور رونمایی کرد.

آشنایی بیشتر با جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور

این خودرو 285 اسب بخار قدرت با گشتاور 353 متر دارد که می توان گفت این قدرت بر گرفته از پیشران 3.6 لیتری V6 می گیرد.

شرکت خودرو سازی جیپ خط تولید این محصول خود را در اوهایو قرار داده و این محصول از سال آینده روی خط تولید می رود و زمان تحویل آن نیز از نیمه دوم سال 2019 می باشد.

کمپانی آمریکایی جیپ این پیکاپ متوسط را به عنوان بهترین در تاریخ پیکاپ های ساخته شده معرفی کرد و معتقد است تا کنون رانندگی با این خودرو می تواند حس متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد.

جیپ گلادیاتور

همچنین سازندگان این خودرو آمریکایی درساخته این محصول از شاسی مستقل که یکی از علایق سازندگان این برند می باشد استفاده کرده است و همچنین در بخش های مختلفی همچون کاپوت، گلگیرها، لولاها، قاب شیشه ی جلو و غیره از آلمینیوم فشرده شده با مقاومت بالا استفاده نموده است.

از دیگر مشخصات جیپ گلادیاتور می توان به، سقف های فلزی در 2 نوع به همراه یک سقف پارچه ای قابل سفارش از شرکت نام برد.

همچنین این کمپانی برای افرای که قصد داشتن چراغ های جلوی روشنایی در روز و یا چراغ های مه شکن را دارند این امکان را فراهم دیده است.

فضای باری جیپ گلادیاتور 1/5 دارای متر طول می باشد که در آن خروجی برق 115 ولتی به همراه نور پردازی طراحی گردیده است.

جیپ گلادیاتور

در این خودرو از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی در صفحه کیلومتر استفاده شده است که متقاضیان می توانند به صورت سفارشی آن را با یک صفحه نمایش 7 اینچی جایگزین کنند.

از دیگر اطلاعات داخلی این خودرو می توان به یک صفحه نمایش 8 اینچی در قسمت میانی اشاره کرد. اما نکته جالب در طراحی داخلی این خودرو صندلی های قسمت عقب این اتومبیل می توان اشاره کرد، این صندلی ها به مانند نیمکت می باشد که قابلیت خوابیدن را نیز دارد که با این کار شما می توانید فضای باری بیشتری را در اختیار داشته باشید.

جیپ گلادیاتور را شما می توانید در دو حالت دستی و اتوماتیک در اختیار داشته باشید جعبه دنده 6 سرعته ی دستی و هشت سرعته ی اتوماتیک بهره مند شوید. در مدل های اسپرت و اورلند جیپ از یک جعبه دنده کمکی دو سرعت نیز استفاده شده است.

جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور توانایی حمل بار تا 750 کیلوگرم و یدک کشی تا وزن 3470 کیلو گرم را دارا می باشد که می توان گفت در این زمینه بهترین در نوع خود می باشد.

این خودرو دارای بیش از 80 سیستم ایمنی می باشد که این موارد می توانند کمک فراوانی به راننده جیپ گلادیاتور کند از جمله این موارد می توان به دوربین آفرود جلو، تشخیص مسیر عقب، کروز کنترل تطبیقی و … اشاره کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.