#


رونمایی از خودروی لوکس مرسدس بنز AMG GT S رودستر

15 می 2018 بدون نظر 2821 بازدید

رونمایی از خودروی لوکس مرسدس بنز AMG GT S رودستر

مرسدس بنز از خودروی لوکس AMG GT S رونمایی به عمل آورد

مرسدس بنز به تازگی از خودروی روباز مرسدس بنز AMG GT S رونمایی نمود که دارای پیشرانه ی8 به شکل V می باشد و قدرت آن515 اسب بخار می باشد. در خصوص قیمت تعیین شده برای این خودرو مبلغ170 هزار دلار می باشد که نسبت به بسیاری از خودروهای موجود در جهان بسیار مناسب به نظر می رسد.

در خصوص این خودروی لوکس مرسدس بنز از پیشرانه8 سیلندری استفاده کرده که V شکل می باشد و بای توربو است که می تواند قدرت515 اسب بخار را با ارمغان بیاورد و گشتاور در نظر گرفته شده برای آن670 نیوتن متر می باشد. در خصوص این خودرو از جعبه دندهی دو کلاچه8 سرعته استفاده شده است. با در نظر گرفتن قدرتی که این کروک دارد می توان گفت به اندازه برادر دیگر خود می باشد. به عنوان مثال باید بگوئیم خودروی AMG GT S این قابلیت را دارد که با سرعت315 کیلومتر بر ساعت در مدت زمان3.6 ثانیه سرعت خود را از صفر به100 برساند و این در حالی است که نسخه AMG GT S تنها0.1 ثانیه عملکرد داشته و سرعتی که در نهایت از خود نشان می دهد309 کیلومتر برساعت می باشد.

کابین طراحی شده برای این خودرو همچون خودروهای دیگری که در این خانواده وجود دارند دارای پکیج تزئینات کروم می باشند که به شکل استاندارد بر روی آن قرار داده شده است. در خصوص صندلی های این خودروی جدید گرم کن گردن نیز قرار داده شده است و می توان تزئینات فیبریک ربن و یا تزئیناتی که به رنگ سیاه براق است را جایگزین کرومی نمود که در طراحی این خودرو به کار رفته است.

در خصوص قیمت این خودروی لوکس و زیبا مرسدس مبلغ126 هزار و730 پوند را در نظر گرفته است که طی ماه های آینده در اروپا عرضه می شود و پس از آن نیز در روزهای پایانی سال2018 وارد بازارهای آمریکایی خواهد شد و علاقه مندان به محصولات مرسدس بنز می توانند اقدام به خرید این خودروی لوکس نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.