#


رونمایی از خودروی لوکس استون مارتین DB11 AMR

13 می 2018 بدون نظر 1857 بازدید

رونمایی از خودروی لوکس استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین خودروی لوکس DB11 AMR رونمایی نمود

استون مارتین از نسخه ی AMR از گراندتورر که دارای پیشرانه ای12 سیلندری بوده و می توان قدرت630 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد معرفی نمود. حدود دو سال پیش خودروی استون مارتین DB11 V12 به وسیله این کمپانی خودروساز بریتانیایی معرفی گردید ولی به تازگی این کمپانی اقدام به معرفی نسخه ی قدرتمند DB11 AMR نموده است.

در طراحی این خودروی لوکس و زیبا از پیشرانه ی12 سلندری V شکل استفاده شده که5.2 لیتری توربروشارژ می باشد اما نسبت به DB11 استاندارد دارای30 اسب بخار قدرت بالاتری است. خودروی DB11 AMR دارای630 اسب بخار توان می باشد و گشتاور آن نیز به اندازه700 نیوتن متر می باشد و این قابلیت را دارد در مدت زمان کوتاه3.7 ثانیه سرعت خود را از صفر به100 کیلومتر بر ساعت برساند که نسبت به نسخه استاندارد دارای0.2 ثانیه سرعت بیشتری است. بالابردن پیشرانه تاثیر بسیار زیادی در سرعت این خودروی جذاب داشته است. سرعتی که این خودرو داشته در مقایسه با نسخه ی استاندارد آن دارای13 کیلومتر بر ساعت ارتقا یافته و موجب شده سرعت DB11 AMR به335 کیلومتر در ساعت افزایش یابد.

به دلیل اینکه نسخه ی استاندارد استون مارتین به عنوان خودروی GT به فروش می رسد تیم مهندسی که در این کمپانی فعالیت دارند در خصوص نسخه AMR آن جعبه دنده ی8 سرعته را که اتوماتیک است توسعه داده و سیستم تعلیق آن را نیز بهبود بخشیده اند و با همین موارد موجب شده اند تا سواری این خودرو نیز بهتر باشد. علاوه براین تغییرات خودروی DB11 AMR دارای صدای بهتری می باشد که این مورد به وسیله تیونینگ ویژه مهندسان استون مارتین به وجود آمده است. در طراحی بخش های خارجی و داخلی این خودرو تغییرات بسیار کمی صورت گرفته که می توان اغلب تغییرات را در ارتباط با استفاده از تزئینات سیاه به جای کروم دانست.

خودروی DB11 AMR در مدل اختصاصی سیگنچر به همراه نوارهای تزئینی که برای بدنه در نظر گرفته شده و به رنگ استرلینگ است و همچین دوکش هایی که از چرم سیاه است و با رنگ سبز استرلینگ ادغام شده و تزئینات دیگری که همه از فیبر کربن هستند و با قیمت274 هزار و295 دلار تولید می شود که البته باید گفت تعداد محدودی از آن ساخته خواهد شد که طبق گفته استون مارتین تعداد100 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.