#


رونمایی از خودروی جدید تسلا مدل3 پرفورمنس مجهز به4 چرخ محرک

21 می 2018 بدون نظر 1533 بازدید

رونمایی از خودروی جدید تسلا مدل3 پرفورمنس مجهز به4 چرخ محرک

خودروی تسلا مدل3 پرفورمنس مجهز به چهار چرخ محرک رونمایی شد

ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل کمپانی تسلا موتورز در نهایت پس از کمی تاخیرخودروی تمام برقی تسلا مدل3 پرفورمنس را که مجهز به4 چرخ محرک بوده و در طراحی آن از دو موتور الکتریکی استفاده شده را به صورت رسمی رونمایی نمود.

پس از مدتی تاخیر ایلان ماسک طی توئیتی اقدام به معرفی این خودروی تمام برقی نموده و مشخصات آن را اعلام کرد. البته ماسک پیش از رونمایی از این سدان برقی ابتدا توئیتی را عنوان کرده و گفت: کمپانی تسلا موتورز در حال حاضر بر روی خودروی مدل3 که دارای دو موتور الکتریکی بوده و تمام چرخ های آن محرک است و مدل پرفورمنس می باشد. مسلما افرادی که با این خودرو رانندگی کنند حس بی نظیری را تجربه خواهند کرد.

در مشخصاتی که مربوط به این خودرو است اینگونه عنوان شده که محور جلو محل قرار گیری یک موتور برقی می باشد و موتور دوم در محور عقب جای گرفته است. یکی از دو موتور برقی مخصوص قدرت خودرو بوده و موتور دومی برای بالا بردن شعاع حرکتی توسعه داده شده است. چنانچه یکی از موتورها دچار مشکل شود خودرو بدون هیچ مشکلی می تواند به کمک موتور دیگر به حرکت خود ادامه دهد. این سدان تمام برقی با قیمت پایه78 هزار دلار به فروش گذاشته می شود و از دیگر ویژگی هایی که دارد این است که در مدت زمان3.5 ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. کمپانی تسلا در خصوص این خودروی برقی این امکان را فراهم کرده که علاقه مندان بتوانند در صورت تمایل سیستم خودران اتوپایلوت را نیز تنها با پرداخت5 هزار دلار بر روی آن نصب کنند.

 این خودروی برقی دارای دو آپشن کابین سفید و سیاه می باشد و رینگ های20 اینچی در مورد آن به کار گرفته شده و قسمت عقب آن نیز دارای اسپویلر فیبر کربن می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.